Ik maak er een zootje van!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik maak er een zootje van!!

Beste mensen,

Ik ben al een tijd bezig met fitnessen (voornamelijk thuis). Mijn doel is een fit gespierd lichaam inclusief sixpack. Alles gaat goed, maar mijn voeding is een puinhoop. Niet dat ik het niet vol kan houden, maar ik zou niet weten wat ik moet vreten. Heb alles al afgezocht, maar ik heb liever een kant en klaar schema waar ik me aan kan houden. ik weet hoe alles in elkaar zit, maar het ideale dieet kan ik niet in elkaar flansen.

Ik ben 190 cm, 84 kg , Buikomtrek 80 cm
    Mijn doel is om het kleine laagje vet te verbranden.

Wie o wie zou mij verder willen helpen, want ik heb een redelijk start gemaakt, maar nu zit ik in een dal.

Originally posted by Jelle68 View Post
    Alles gaat goed, maar mijn voeding is een puinhoop. Niet dat ik het niet vol kan houden, maar ik zou niet weten wat ik moet vreten. Heb alles al afgezocht, maar ik heb liever een kant en klaar schema waar ik me aan kan houden. ik weet hoe alles in elkaar zit, maar het ideale dieet kan ik niet in elkaar flansen.

.
    Ik wacht al een jaar op iemand die mijn hele voedingsschema voor me berekent en opstelt, maar no one!
    Misschien moet je het toch maar gewoon zelf proberen, he?
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

wat nou voedingsschema? eten op gevoel, dat is helemaal 2011/2012

Comment

Ja, dat lijkt mij wel wat, maar kun je paar tips geven?

Comment

em

2.5 a 3 gram eiwit per kilo.

1 gram vet per kilo. dus weeg je 80 dan eet je 80 gram vet wat meer mag ook.

en de rest in koolydraten.

Maar je het aanvoelle en naar je lichaam kijken hoe je op een voedings schema reageert.

wordt snel te vet dan moet het wel wat verlage.

kom geen steek vedder je dan mag het gerust wat verhogen.

Comment

denk dat hier op de site een handige excel file staat waarop je gewoon het product moet ingeven en dat de file alles voor jou uitrekent. Staan ook merendeels gezondere voeding in. Is gewoon een kwestie van wat wikken en wegen om alles te laten passen...

Comment

Originally posted by Jelle68 View Post
              Beste mensen,

Ik ben al een tijd bezig met fitnessen (voornamelijk thuis). Mijn doel is een fit gespierd lichaam inclusief sixpack. Alles gaat goed, maar mijn voeding is een puinhoop. Niet dat ik het niet vol kan houden, maar ik zou niet weten wat ik moet vreten. Heb alles al afgezocht, maar ik heb liever een kant en klaar schema waar ik me aan kan houden. ik weet hoe alles in elkaar zit, maar het ideale dieet kan ik niet in elkaar flansen.

Ik ben 190 cm, 84 kg , Buikomtrek 80 cm
              Mijn doel is om het kleine laagje vet te verbranden.

Wie o wie zou mij verder willen helpen, want ik heb een redelijk start gemaakt, maar nu zit ik in een dal.
              Heb je veel faciliteiten thuis? Ga anders naar sportschool alles bij de hand, die kunnen het voor je opstellen en houden je bij, en geven je begeleiding in wat je moet doen en hoe?

Comment

Heb je de zomerstickys door gelezen? Daar staat ALLES in.
                All time PRs: 195/135/232,5
                Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X