Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Met macro's bedoel ik eiwitten, vetten en koolhydraten. Je kunt het op zijn minst proberen om een gesprek met je ouders te gaan voeren over hoe serieus jij de sport neemt. Je kunt ze vragen of ze voor jou kwark en/of tonijn willen halen. Ik noem maar voorbeelden. Ik weet niet hoe oud jij bent etc maar heb je een bijbaantje? Zo ja, dan kun jij toch zelf een deel van je voeding betalen. Met een stevige bord havermout met melk in de ochtend, al jouw broodmaaltijden, ergens een tonijnsalade, jouw avondeten wat je ouders klaarmaken en als afsluiter een bak kwark met eventueel wat nootjes zou jij in principe ver moeten komen.
@kojak
Ja wat betreft dat voedingsschema weet ik het nog niet zo, mijn ouders lopen al te zeiken dat ik overdrijf in de sportschool, dus zon voedingsschema krijg ik er echt niet door, no way. Dit vind ik zelf eigenlijk niet zo heeeel erg omdat ik zorg dat ik elke 2 uur wat eet en veel. Maar niet van: dan 200 gram rijst, nee ik eet gewoon veel boterhammen (best veel met pindakaas) en yoghurt met muesli, en dan thuis wat de pot schaft. Verder weet ik niet precies wat macros zijn? gewoon carbs, energie?
Nou, dan is het wel duidelijk wat de reden is van jou stagnatie.
Betreffende jou programma; ik weet niet precies hoe die eruit ziet dus ik kan ook geen definitieve conclusies trekken, maar ik vrees het ergste.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
@ kojak, dat is idd precies wat ik probeer, nootjes zijn er altijd wel, en ik vind ook overal blikjes tonijn in onze kelder
@inferno, ik snap je, maar vrienden van mij vreten wat ze willen wanneer ze willen, en zeggen elke dag: jezus wat eet jij veel man. En die gaan wel vooruit, waarschijnlijk loop ik gewoon te zeiken en komt het vanzelf weer.
Ik train heel simpel.
Goal is 4x 10 en alles wat na de 6 met goed uitgevoerde oefening niet meer omhoog of omlaag komt is prima.
Gaat het 10 keer zeer zeker gewicht erbij.
Laatste set must fail!
Wel belangrijk is voor mij welke oefening, waarvoor, en waneer.
ja dat ga ik nu dus ook een beetje doen met 4x8, bij maakt het ook erg uit wanneer ik de oefening doe, en dan vooral de volgorde, dus als ik incline bp meteen achter de flat bp doe, merk ik na het eerste setje dat ik echt ff wat langer rust moet nemen.
@inferno, ik snap je, maar vrienden van mij vreten wat ze willen wanneer ze willen, en zeggen elke dag: jezus wat eet jij veel man. En die gaan wel vooruit, waarschijnlijk loop ik gewoon te zeiken en komt het vanzelf weer.
Mijn broer eet ook wat hij wil en vooral wanneer hij wil. Cola met pizza's gaan er rond middernacht in en hij blijft geen gram vet aankomen. Hij heeft al een maand niet getraind. Ook verliest hij totaal geen spiermassa.. ik daarentegen moet aardig wat moeite doen met me voeding en me helemaal kapot trainen wil ik groeien. Onze fysieken zijn ongeveer gelijk, hij ziet er droger uit maar ik oog wat zwaarder.. terwijl we toch echt hetzelfde wegen. Best wel frustrerend.. dan vraag ik mij weleens af. Wat zou er van hem komen als hij clean bulkte en een fatsoenlijk trainingsschema opstelde?
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Als je het niet fatsoenlijk aanpakt zal je ook niet fatsoenlijke resultaten zien, al die tips die boven gegeven zijn sla je af en zeg je: Ik ben aan het zeiken het komt vast wel.
NEE je bent niet aan het zeiken, NEE het komt niet vanzelf, je ben verkeerd bezig en als jij het echt zo overdrijft in de sportschool dan is het zonde om dat buiten de sportschool niet te doen. Dus volg deze tips of... stop met zeiken
Er zijn nu eenmaal individuen die makkelijker groeien dan andere. Die groeien ondanks een belabberd dieet en een baggerprogramma. Als jij niet tot die categorie behoort dan zul veel strikter moeten zijn om de optimale conditie te creeren zodat er bij jou wel sprake is van progressie. En nee, het komt niet vanzelf weer.
Kijk voor de grap eens om je heen in de sportschool; op een paar uitzonderingen na zien de meeste leden er ongeveer hetzelfde uit jaar in jaar uit. Het zijn er maar een paar die echt vooruitgang boeken. De meeste zitten maar een beetje te klooien met machines en zien er niet echt uit als iemand die regelmatig zware gewichten tilt. En die kunnen dat ook niet. Die eten thuis een extra boterham met pindakaas, drinken na het trainen een whey shake, slikken de laatste suplementen en denken dat hun eetgewoontes prima in orde zijn.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Er zijn nu eenmaal individuen die makkelijker groeien dan andere. Die groeien ondanks een belabberd dieet en een baggerprogramma. Als jij niet tot die categorie behoort dan zul veel strikter moeten zijn om de optimale conditie te creeren zodat er bij jou wel sprake is van progressie. En nee, het komt niet vanzelf weer.
Kijk voor de grap eens om je heen in de sportschool; op een paar uitzonderingen na zien de meeste leden er ongeveer hetzelfde uit jaar in jaar uit. Het zijn er maar een paar die echt vooruitgang boeken. De meeste zitten maar een beetje te klooien met machines en zien er niet echt uit als iemand die regelmatig zware gewichten tilt. En die kunnen dat ook niet. Die eten thuis een extra boterham met pindakaas, drinken na het trainen een whey shake, slikken de laatste suplementen en denken dat hun eetgewoontes prima in orde zijn.
wat betreft je 1e alinea: klopt, ik werk er aan.
wat betreft de 2e, ik ga pas enkele maanden dus daar kan ik niet echt over oordelen. Ik heb wel eens aan de ziekste gast gevraagd of die AAS nam, hij zij van niet en dat hij ook niet echt een eetschema had, hij at gewoon teringveel en gezond en daarbij slikte hij een kilootje supps. maar goed dat even geheel terzijde
De meeste mensen zullen niet openlijk over hun AAS gebruik gaan praten hè, dus met die info kun je niet zoveel. Feit is wel gewoon dat sommige mensen makkelijker groeien dan anderen, en het kan best dat die kerel echt geen AAS neemt en gewoon geluk heeft met z'n genen.
De meeste mensen zullen niet openlijk over hun AAS gebruik gaan praten hè, dus met die info kun je niet zoveel. Feit is wel gewoon dat sommige mensen makkelijker groeien dan anderen, en het kan best dat die kerel echt geen AAS neemt en gewoon geluk heeft met z'n genen.
ja dat kan inderdaad best ja, persoonlijk vind ik het echt bs als je daar over liegt, in mijn optiek ben je dan echt een cheap ass mofo
ja dat kan inderdaad best ja, persoonlijk vind ik het echt bs als je daar over liegt, in mijn optiek ben je dan echt een cheap ass mofo
Er zit meer BS in het feit dat mensen maar denken dat je met ene pil en een shot breed word. En daar niks voor hoeft te doen. Heel je effort word omzeep geholpen. Ow ja maar jij hebt AS gebruikt. Net als het eigenlijk BS is dat jij hier een hele groep gelijk als cheap ass bestempeld. Als ze dat doen is dat hun eigen keuze. Ze hoeven het niet van de daken te schreeuwen omdat jij info wil.
Inferno's posten zijn super in jouw context.
Zowiezo ook gym afhankelijk. Ik ben weer een nieuwe gym ingewandeld. En 4maanden later hoor ik alweer bij de toppers. Ook al heb ik de genetische aanleg etc etc. No offence maar dat zou niet eens mogen. Het is toch echt de rest die er een zooitje van maakt.
Overigens, over een jaar ben ik uitgekakt! Kan ik doen wat ik wil kom niks meer bij. Dat heb ik iets te vaak meegemaakt. Daar wou ik dit keer toch echt eens verandering in brengen.
wat betreft de 2e, ik ga pas enkele maanden dus daar kan ik niet echt over oordelen. Ik heb wel eens aan de ziekste gast gevraagd of die AAS nam, hij zij van niet en dat hij ook niet echt een eetschema had, hij at gewoon teringveel en gezond en daarbij slikte hij een kilootje supps. maar goed dat even geheel terzijde
Ik heb het niet over het gebruik van anabolen, ik bedoel supplementen die je in fitness winkels kunt kopen. Dat zie je ook hier in het forum, voornamelijk wanneer nieuwe leden zich aanmelden. Die denken dat BCAA en vage poeders met aansprekende namen er wel even voor zullen zorgen dat zij eruit zullen zien als een acteur in een superheldenfilm. In plaats van ervoor te zorgen dat hun programma en eetgewoontes in orde zijn.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment