Even wat algemeens waar mss meer wat aan hebben

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even wat algemeens waar mss meer wat aan hebben

ik zit al een tijdje hier van alles te lezen waardoor er bij mij wat vragen zijn komen opzetten.
    mischien dat jullie mij en denk ook meerdere met mij wat aan hebben.

1. hoelang 'kan' je bulken en hoe vaak per jaar??

2. moet je na bulken cutten zo ja hoelang en hoe vaak per jaar?

3. een sessie creatine moet je de 1st week opladen 3a4 x per dag gebruiken en dan 4 weken ondrhouden.
    hoeveel neem je dan en hoe vaak??

4. ik gebruik dan smorgens 5gr en na het trainen 5 gr of kan ik die laatste beter voor het trainen nemen??

5. als je benen traind doe je dat 1 of 2x per week?
    en welke oefeningen zou je der echt in doen??

dit zijn de vragen die mij iig de laatste 2weken ernstig bezig houden kunnen jullie mij hier antwoord op geven.

alvast bedank denk dat er meer mensen zijn die er wel wat aan hebben.

mazzl
    Who's the Chef

1.+2. Zelf werk ik met een jaarcyclus; 's winters bulken, s zomers cutten. Hoeft natuurlijk niet; als je nog niet zolang traint kun je ook enkele jaren uitsluitend bouwen. ik zou dan echter niet continu bulken, maar binnen bepaalde marges blijven. Cutten dan wel gewoon achterwege laten.
    3.+4. Lees de verpakking. De onderhoudsdosis neem ikzelf in principe na het trainen met een AA'tje. Ik hoop dat het dan beter wordt opgenomen in mijn spieren.
    5. Niet vaker of minder vaak dan andere lichaamsdelen. Ik doe 1x per week. Als je al 2x per week doet, dan 1x om te bouwen (low reps) en 1x om te shapen (high reps +steps of zo).
    De beenoefening is kniebuigen. Adie apparaten zij k...te. Gewoon een halter in je nek leggen binnen een powerrek en gaan. Blijf schuin omhoog kijken, rug recht houden, niet te diep gaan (onderkant dijbeen horizontaal)

s6

Blijf met je poten van dat toetsenbord; GA TRAINEN!!!

Comment

1. Zolang als nodig is om je doel te behalen. Meestal inderdaad `s winters bulken en voorjaar cutten.

2. Meteen erna zeker niet anders ben je je massa sneller kwijt dan dat je het gewonnen hebt.

3. Gebruik staat op de verpakking.

4. Wederom lezen op de verpakking.

5. 1x per week. Squatten is DE oefening voor benen en moet er zeker in.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

1. Hangt er vooral vanaf wat je onder bulken verstaat. Met mate boven je behoefte zitten en dus met mate blijven aankomen kan in principe jarenlang. Extreem bulken en dus in heel korte tijd erg veel gewicht aanzetten kun je beter niet te lang doen omdat het een zware belasting voor je lichaam is.

2. Erg persoonlijk, licht er maar net aan of je zelf je bf te hoog vindt. Als je het al doet idd wel een periode er tussenin waarin je vlak rond je normale behoefte gaat zitten, zoals Curiosio al zei ben je anders je winst sneller kwijt dan het eraan is gekomen.

3+4. Zie vorige antwoorden.

5. In principe 1x per week. Het kost vreselijk veel energie en het betreft grote spiergroepen, herstel en de daaropvolgende groei hebben tijd nodig.
        Squat is en blijft dé oefening. Met name bij dames staan ook lunges erg hoog aangeschreven.

Comment

hoef er niks aan toe te voegen want ben het helemaal eens met drs S en curiosio.

greetz

Comment

denk dat je alle correcte antwoorden gekregen heb

Comment

ja ik ben weer helemaal tevreden mensen bedankt weer voor de info

Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...