Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (com306 @ Sep. 03 2004,08:53)]B.t.w. De liposculptuur heeft mij €1700,00 gekost met volledige narcose. Dan nog €35,00 vooronderzoek en nu nog €35,00 naonderzoek (hiervan trek je wel terug van het ziekenfonds in belgië, weet niet hoe dat is in Nl.)
PS. sorry voor de vele schrijffouten in mijn vorig bericht, vergeten nalezen
top dat je het gedaan hebt,com306!!
zou je mij misschien de naam en telefoonnummer kunnen geven van de kliniek waar je geweest bent?
1700 euro is niet duur.
op hoeveel plaatsen ben je behandeld?
en het was dus liposculptuur en geen liposuctie,toch?
Effe een genant probleempje ontdekt. De huid van mijn geslachtsdeel heeft zich helemaal gevuld met vloeistof en is nu helemaal gezwollen en helemaal blauw-paars. Heb gebeld naar chirurg en dit zou vocht van mijn buik zijn, wat geen probleem is, gewoon voorzichtig zijn. Nog steeds wat pijn omdat twee hechtingen juist onder de plooi van dat rekverband liggen als ik zit en een boxershort of zo schuurt op die plaats juist. Ga nu slapen en hoop morgen eindelijk wat verbetering te zien voor het opstaan en zo.
Bye.
If you can't lift it ... train harder!!!!
Oef, de zwelling en het blauw op de genante plaats begint wat weg te trekken. De pijn in het algemeen is ook wat aan het beteren, behalve op de hechtingen aan mijn onderbuik.
Als ik lang heb gelegen of gezeten en ik sta dan recht, lijkt het of ik in elkaar ben geschopt
Mijn buikzone is nu wel redlijk gezwollen, maar da gaat ne tijd duren voor het uiteindelijk resultaat. Het ergste vind ik dat ik min. 3 weken niet mag trainen (niet dat ik daar voor het moment klaar voor ben)
even een update.
Ik heb giteren mijn draadjes laten verwijderen en chirurg zei dat de wondjes prachtig waren genezen (da is toch al iets).
Nu het grote probleem (moet mij weer gebeuren). Ik had al gezegd dat heel de behandelde zone enorm is opgezwollen, nu blijkt da een soort oedeem (of hoe noemt dat)te zijn. Chirurg zei dat dit waarschijnlijk moet geprikt worden om het vocht eruit te laten omdat dat anders te lang gaat duren. Hij wil wel eers lymfedrainage een kans geven.
Gisteren ook lymfedrainage gedaan en in het begin was dit een hel. Het toestel stond volledig op minimum en die pijn was enorm. Een enorm prikkende pijn. Na een tijdje begon dit weg te gaan en deed het zelfs goed. Volgens de kinesiste gaat dat vocht goed weggaan met lymfedrainage en moet ik het zelfs al zien na 2 dagen. Ik heb nog niet het gevoel dat ik meer moet plassen, maar dat is waarschijnlijk omdat ik daar echt zo op zit te wachten . Nu moet ik zeggen dat de pijn na die lymfedrainage precies minder was en ik iets beter kan bewegen?
Maar toen ik ging slapen was het echt raar. Ik legde mij neer en voelde echt die vloeistof stromen naar de zijkanten en je zag da ook zwellen.
Dat voelt zo echt kriebelend aan en zo wat warm. Nu voel ik da overdag ook wel wat.
Wel raadde zowel de chirurg als de kinestiste af om vochtafdrijvers te gebruiken omdat dat de mineraal-huishouding te erg in de war kan brengen.
Da prikken zie ik echt niet goed zitten.
bye.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment