Hallo allen
Ik wist niet zo goed waar ik dit topic moest posten want gaat over voeding en over massa daarom zeg ik hem maar even bij van alles en nog wat!
Zoals sommige van jullie weten was ik op vakantie geweest en in die 2 weken op vakantie was ik 2 kilo afgevalle.
Eenmaal terug stond mij een nieuw voedings/trainigsschema te wachte.
Zo gezegd zo gedaan en dit is alweer mijn 1ste week.
In die 1 week ben ik 1.2 kilo aangekomen!
Of dit nou in spiermassa is of in vet weet ik niet zeker.
Na vandaag weze kanoen met mijn nieuwe gymleeraar heb ik mijn verhaal gedaan en zij dus dat ik 1.2 kilo was aagekomen.
Hij vertelde mij dat je max per week 60gram spiermassa erbij kunt krijgen dus ben ik gaan twijfelen of de rest wat ik aangekome ben vet is...
Als ik zo bekijk naar wat ik eet zit er haast geen vet in.
Wat eet ik:
ik heb 4 maaltijden per dag daarbij 6 sneetjesbrood en op elk 2 sneetjes brood 100 gram kipfilet
Ik drink sochtends een shake met een banaan daarin een lepel dieet olie en shake bestaat uit melk
In de middag drink ik nog eens een halve liter shake met water en een lepe dieet olie.
Warm eten doe ik met 200 gram groene groente of roerbakgroeten en 100 gram visfilet en 50 gram rijst.
En dan eet ik nog een stuk fruit bij een andere maaltijd.
Daarbij drink ik dan nog iets wat light is bij
Dus zoals jullie zien kan ik haast niet in vet aankome (lijkt mij)
Waar ik dus aan dacht was omdat ik die 2 kilo tijdens de vakantie extreem snel heb verlore door middel van veel zweten enz. dat ik daarbij ook nog wat spiermassa ben kwijtgeraakt omdat ik niet traine kon en omdat ik nou terug ben en ik 1 week weer extreem hard train die massa dat ik al had terug komt (spieren hebbe goed geheuge).
Misschien is dat wel die overige 1 kilo ik weet het niet.
Graag zou ik jullie raad willen want ik denk dat het geen vet kan zijn!
Leeraren ze laten je altijd slechte dinge denke
Greets
Ik wist niet zo goed waar ik dit topic moest posten want gaat over voeding en over massa daarom zeg ik hem maar even bij van alles en nog wat!
Zoals sommige van jullie weten was ik op vakantie geweest en in die 2 weken op vakantie was ik 2 kilo afgevalle.
Eenmaal terug stond mij een nieuw voedings/trainigsschema te wachte.
Zo gezegd zo gedaan en dit is alweer mijn 1ste week.
In die 1 week ben ik 1.2 kilo aangekomen!
Of dit nou in spiermassa is of in vet weet ik niet zeker.
Na vandaag weze kanoen met mijn nieuwe gymleeraar heb ik mijn verhaal gedaan en zij dus dat ik 1.2 kilo was aagekomen.
Hij vertelde mij dat je max per week 60gram spiermassa erbij kunt krijgen dus ben ik gaan twijfelen of de rest wat ik aangekome ben vet is...
Als ik zo bekijk naar wat ik eet zit er haast geen vet in.
Wat eet ik:
ik heb 4 maaltijden per dag daarbij 6 sneetjesbrood en op elk 2 sneetjes brood 100 gram kipfilet
Ik drink sochtends een shake met een banaan daarin een lepel dieet olie en shake bestaat uit melk
In de middag drink ik nog eens een halve liter shake met water en een lepe dieet olie.
Warm eten doe ik met 200 gram groene groente of roerbakgroeten en 100 gram visfilet en 50 gram rijst.
En dan eet ik nog een stuk fruit bij een andere maaltijd.
Daarbij drink ik dan nog iets wat light is bij
Dus zoals jullie zien kan ik haast niet in vet aankome (lijkt mij)
Waar ik dus aan dacht was omdat ik die 2 kilo tijdens de vakantie extreem snel heb verlore door middel van veel zweten enz. dat ik daarbij ook nog wat spiermassa ben kwijtgeraakt omdat ik niet traine kon en omdat ik nou terug ben en ik 1 week weer extreem hard train die massa dat ik al had terug komt (spieren hebbe goed geheuge).
Misschien is dat wel die overige 1 kilo ik weet het niet.
Graag zou ik jullie raad willen want ik denk dat het geen vet kan zijn!
Leeraren ze laten je altijd slechte dinge denke
Greets
Comment