Trainen, shaken, resultaat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainen, shaken, resultaat

Beste Lezers,

Ja, een standaard topic vraagje, maar graag hoor ik wat ik goed of fout doe.

Ik ben 18 jaar jong en weeg 56 kg en ben 1,69. Ik heb thuis een krachtstation staan en heb mammoth 2500 gekocht, om aan een beetje gewicht te komen.

Ik houd me niet aan een voedings schema. Ik eet gewoon zoveel als het kan en houd in achter hoofd dat pasta, vis, kipfilet goed is. Ik train om de dag omdat de spieren moeten rusten.

Ik neem voor de training een shake en na de training. De dag rust neem ik geen shake. Kan ik zo een goed/redelijk resultaat boeken ?

-> maak een eetschema. Mammoth is heel niet nodig je moet gewoon meer eten en daarvoor moet je een eetschema maken en volgen
    Fear is the mind killer

Comment

Wie zegt dat gainers geen zin hebben, ik heb namelijk resultaten gezien van mensen die Seriouse Mass gebruiken en dat was geen vet.

Comment

Ik zeg niet dat ze geen zin hebben. Ik zeg alleen dat TS beter gewoon een eetschema kan maken en aanhouden om te gainen
        Fear is the mind killer

Comment

Welke groepen train je tot nu toe en met welke oefeningen?

Daarbij zou ik de keuze maken een shake vooraf of er een achteraf te nemen, om te kiezen voor beide is wat te veel van het goede.. Overigens moet je voor je zelf bepalen wat je liever doet, vooraf of achteraf, er is geen significant verschil in resultaat.

Hoe lang train je trouwens al, want je somt je stats wel op maar als je pas een week bezig bent (geflatteerd gezegd) is dit weinig verrassend.

Comment

@ Len, een ben een paar weken bezig. De Stats is dus het begin het gaat hierom om zoveel mogelijk aan te komen en dit eraf te trainen, maar dit wel een soort verantwoordelijk te doen.

Comment

Originally posted by Len025 View Post
              Welke groepen train je tot nu toe en met welke oefeningen?

Daarbij zou ik de keuze maken een shake vooraf of er een achteraf te nemen, om te kiezen voor beide is wat te veel van het goede.. Overigens moet je voor je zelf bepalen wat je liever doet, vooraf of achteraf, er is geen significant verschil in resultaat.

Hoe lang train je trouwens al, want je somt je stats wel op maar als je pas een week bezig bent (geflatteerd gezegd) is dit weinig verrassend.
              en waarom zou een shake van te voren en erna niet goed zijn? kdenk dat dit in pre workouts zit van vele..
              Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
              Doel eind 2015: 100kg
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

@ Nieck

Ik had dus gelezen dat,dat 'goed' was of in ieder geval gebruikelijk. Dus ik ben benieuwd.

Comment

je moet alleen zorgen dat je genoeg eiwitten van 'normale' bronnen binnen krijgt in verhouding. Is de helft van je eiwit intake de twee shakes bij je training dan doe je iets niet goed.

Verder zijn er talloze discussies over whey voor of na je training. Ik ben persoonlijk nog steeds voorstander van whey ervoor. Maar genoeg andere hier die erna doen. Of beiden. Dan vaak een kleine en een grote, of twee kleine shakes.
                  Fear is the mind killer

Comment

Ik doe 30g voor en 30g whey na training... maarja, je kunt moeilijk zeggen dat dit de reden is dat ik groei:P
                    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Er van uitgaande dat je tevens in de ochtend een shake neemt, maakt dit dat je voeding al voor een noemenswaardig deel uit shakes bestaat.
                      Shakes zijn supplementen (aanvullingen), oftewel je voedingsschema moet niet op aanvullingen gebaseerd zijn, maar op normale (eiwitrijke) voeding.

Dit is echter mijn optiek, er is een klein deel (wedstrijd)bodybuilders die bij wijze van spreken leven op shakes, trek je plan zou ik zeggen.

Omtrent de discussie van zowel shakes vooraf als achteraf nemen kan ik alleen maar zeggen dat het grote "vraagstuk" of er nu voor of achteraf een shake genomen moet worden alleen maar aanduidt dat velen er slechts een nemen (anders zou deze discussie er niet zijn). Verder moet je zelf weten wat je doet natuurlijk.

Comment

Ik gebruik geen shakes als voedingsvervanger. Ik eet gewoon zoveel mogelijk en neem een shake voor en na een training.

Comment

Btw, ik heb dit fitness station thuis staan:

http://www.koophetsimpel.nl/files/Im...ic/4860375.jpg

Hiermee kan ik naar mijn mening bijna alle oefenen wel mee doen en lijkt me dus ook goed ?

Comment

Jah als je beetje creatief ermee bent kan je je bovenlichaam goed trainen.

Vind mammoth zonde van je geld. kan je beter een brinta shake nemen met 2 klontjes suiker erin. heb je hetzelfde effect alleen een stuk goedkoper.

Je kan er progressie mee boeken. de reden waarom we een voedselschema aanraden is om uit te sluiten dat het niet aan je voeding ligt kom je niet aan kan je je inname verhogne, tevens kan je op deze manier zien of je genoeg eiwitten. en vetten binnen krijgt.

mocht je toch supplementen willen koop dan whey, smaakt tevens ook nog is lekker door de brintashake

Comment

@ Posseltje, kijk aan die info heb ik wat

Ik heb de Mammoth gekocht, omdat ik niet zo'n eter ben ( al is dat nu een paar dagen een stuk minder) en zo nog meer cal binnen krijg. Want ik moet toch zeker een xx aantal kilo's aankomen

Ik ga vanaf morgen een lijstje bijhouden van wat ik binnen krijg en hoelaat, en zo kijken of ik genoeg binnen krijg. Iig bedankt voor je reactie.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X