Trainen, shaken, resultaat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

als het probleem is 'dat je niet zo'n eter bent' dan ben ik bang dat mammoth je niet gaat helpen.
    Je lijf is een balans gewend, en als je wilt gaan gainen met je structureel 'over-eten'.

Door de mammoth ga je waarschijnlijk nog minder eten van wat je normaal doet, of minder structureel.
    Echt... het beste is gewoon een voedingschema maken en elke dag niet naar bed gaat voor je alles op hebt
    Fear is the mind killer

Comment

ik begon 1 juli 2011 op 48 kilo,en nu weeg ik 61 kilo.door goed trainen,veel eten(5-6 maaltijden per dag) en als tussendoor een weigtgainer shake nemen.dus het werkt zeker wel.ik gebruikte eerste ook mammoth maar ben overgestapt naar gain fast 3100.
      als je rookt,porbeer het te minderen naar 3-5 sigaretten per dag,en van de drugs afblijven

Comment

Originally posted by sf01 View Post
        als het probleem is 'dat je niet zo'n eter bent' dan ben ik bang dat mammoth je niet gaat helpen.
        Je lijf is een balans gewend, en als je wilt gaan gainen met je structureel 'over-eten'.

Door de mammoth ga je waarschijnlijk nog minder eten van wat je normaal doet, of minder structureel.
        Echt... het beste is gewoon een voedingschema maken en elke dag niet naar bed gaat voor je alles op hebt
        dit is niet helemaal waar.ook ik was niet een eter.ik at alleen wanneer me maag leeg was.maar omdat ik echt wil aankomen in spiermassa ben ik gewoon veel gaan eten.de ene maaltijd deed ik wel een halfuur over om het binnen te krijgen,maar nu heb ik na 2uur vanzelf weer trek dus gaat het er makkelijker in.de eerste 3 weken heb ik ook 4keer overgegeven,ik denk door het teveel eten en de gainers omdat je lichaam er aan moet wennen.

Comment

je moet ook niet overdrijven. Het punt blijft...zolang je niet 4k+ kcals per dag binnen moet krijgen, zijn zaken als mammoth gewoon overbodig. Enige wat nodig is... is meer eten. En daarbij helpt een eetschema beter dan wat dan ook
          Fear is the mind killer

Comment

Hierbij mijn voeding van vandaag.

8:46 : tosti ham kaas gemaakt met tijgerbrood.
            11:44 : 3 eieren op 2 broodjes met ham
            16:01 : pizza
            16:19 : soep kom met dubbelvla
            16:35 : mammoth 2500 2 scheppen + 0.6liter melk
            Trainen
            18:51 : mammoth 2500 1 schep 0.3 liter melk
            Planning vanavond macaroni en een banaan

Comment

levi eet weining joh

Comment

je voeding is gewoon slecht, tijd om de sticky's eens te gaan lezen

Comment

Oke, ik ga opzoek en probeer een schema samen te stellen.

Comment

Originally posted by Levi View Post
                    Hierbij mijn voeding van vandaag.

8:46 : tosti ham kaas gemaakt met tijgerbrood.
                    11:44 : 3 eieren op 2 broodjes met ham
                    16:01 : pizza
                    16:19 : soep kom met dubbelvla
                    16:35 : mammoth 2500 2 scheppen + 0.6liter melk
                    Trainen
                    18:51 : mammoth 2500 1 schep 0.3 liter melk
                    Planning vanavond macaroni en een banaan
                    Je zegt je bent niet een eter. maar kijk wat je allemaal naar binnen werkt :P.
                    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                      Je zegt je bent niet een eter. maar kijk wat je allemaal naar binnen werkt :P.
                      ik vind het anders niet zo heel veel
                      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Levi is keihard aan het trollen.

Comment

@ Viranelly wil laten blijken dat ik trol om mij zo weer te trollen :P

Het is echt wat ik ongeveer dagelijks eet. Dus je ziet wel dat er aardig wat aan moet gebeuren. Ik ben ook pas een paar werken bezig met fitness.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X