Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Waarom zijn die pro bodybuilders altijd van die korte mannetjes er is er geen 1 boven de 190 volgens mij.... of is gunther wel groter volgens mij ook niet
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Je hoort ook vaak dat lange mensen ook slechter groeien dan mensen die klein zijn.Tenminste ik ken iemand die is 2meter.En die pakt al aardig wat gewichies op maar je ziet amper nog wat van spier ofzo.Dus ik denk dat kleinnere mensen toch een soort van voordeel hebben.
Een kleiner skelet oogt eerder 'vol', dus in zoverre hebben kleine(re) mensen wel een voordeel. De lange kunnen nog altijd gaan basketballen...
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Sep. 01 2004,10:53)]Een kleiner skelet oogt eerder 'vol', dus in zoverre hebben kleine(re) mensen wel een voordeel. De lange kunnen nog altijd gaan basketballen...
Hmzz....dat was geen motiverend antwoord voor de lange mensen symmetrie.Ben ik ff blij dat ik maar 177cm ben .
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment