1 jaar training geen nut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1 jaar training geen nut

Hallo mensen,

Ik heb veel gezocht op internet veel gelezen ik wil even mijn verhaal kwijt en wil vragen of iemand me kan helpen.

Ik train nu al 1 jaar en ik heb nog steeds geen goed lichaam kunnen bouwen. Ik weeg 81 kilo en ben 1.71 toen ik begon met trainen was ik het zelfde gewicht ik begrijp niet hoe dat komt.

Ik zie mensen die zelfde gym trainen 3 tot 6 maanden en ze zien al verschil waarom niet bij mij hoe kan dat. ik trainde elke dag ma tot vrij nu ben ik opnieuw begonnen met een andere schema met een dag trainen een dag niet.

Hoe kan ik dit oplossen ik denk dat dit nooit bij iemand is gebeurt.

je doet iets niet goed.
    ik train al 8maanden en had echt een top fysiek vind ik en ik ben 14 .
    lees de stickys maak een voeddinschema ga je kcal tellen bereken je behoefte.
    volg een goede split en done is it .
    Lost all i got

Comment

Voeding is de sleutel tot succes; lees de stickies even.
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

het kan aan je voedingsschema en je trainingsschema liggen post ze eens.
        Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
          je doet iets niet goed.
          ik train al 8maanden en had echt een top fysiek vind ik en ik ben 14 .
          lees de stickys maak een voeddinschema ga je kcal tellen bereken je behoefte.
          volg een goede split en done is it .
          14 Is te lezen aan je info !!!

Sukkel ga naar school man !!!
          Moet je van moi stelen haha !!!
          Breek je

Beter weg op deze cite jij !!!

Niet teveel met mocro,s omgaan LOOZER !!!!!

Danny

Comment

Originally posted by danny74 View Post

Breek je

Danny
            wat is jou probleem nou weer?
            Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
            Doel eind 2015: 100kg
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
              wat is jou probleem nou weer?
              indd. verdwijn jij van deze site anders en laat karwan met rust
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by danny74 View Post

Breek je

Danny
                wtf is jou probleem ? jelly ?
                mijn pointsis volg een schema en ga trainen.
                je mag haten op mijn suc6 pootje
                Lost all i got

Comment

Je moet het zo zien: trainen is bouwen, voeding leverd de middelen zodat je verder kan bouwen.

Zorg je niet ervoor dat je de juiste middelen aanlevert voor de bouw. Dan zal je ook niet kunnen groeien.|

Advies: maak eens een voedingsschema, dan zal je vast en zeker merken dat je vooruit gaat.

Comment

Originally posted by Destron View Post
                    Je moet het zo zien: trainen is bouwen, voeding leverd de middelen zodat je verder kan bouwen.

Zorg je niet ervoor dat je de juiste middelen aanlevert voor de bouw. Dan zal je ook niet kunnen groeien.|

Advies: maak eens een voedingsschema, dan zal je vast en zeker merken dat je vooruit gaat.
                    love this post.

And training is 100% en Voeding is de anderen 100%.
                    er is geen 30% of whatever iets die 2 punten zijn het belangerijkst
                    Lost all i got

Comment

Mastermind, ik kende dat probleem vroeger ook. Ooit begonnen met fitness, 2 a 3 keer per week, maar at niets meer dan ervoor. Bleef stabiel op het startgewicht hangen. Nu opnieuw begonnen, train ik met een schema en eet alsof ik een tamme lintworm heb. Nu in 4 maanden 7 kilo aangekomen.

Wat is je trainschema? Hoe eet je?
                      Train hard or go hormone

Comment

Oke dus het word een dieet ik heb ook een hangende buik dus die moet eerst weg. En moet ik tijdens het trainen gewoon super veel nemen (gewicht) of gewoon normaal ik heb altijd normaal getraind waar ik niet van zweet of moet ik meer reps uitvoeren. Ik zat net een boek te lezen over Arnold maar zijn systeem van trainen is extreem zwaar training.

Hoe trainen jullie zelf gewoon zwaar of gewoon licht en veel reps en hoeveel aparaten gebruiken jullie bijvoorbeeld bij chest ik doe er normaal 6 moet ik dat nu verminderen naar 3 en dan veel herhaling met veel gewicht tot ik kapot ga?

Het doet wel pijn als je geen resultaat boekt daarom dat ik veel vraag.

Comment

Over eten wil ik niet veel kwijt maar een woord ik eet slecht een voorbeeld ik eet in ochtend ei brood dan eet ik pas om 6 uur in een keer heel veel vet en suikerige dingen.

Comment

Mijn mening: laag gewicht met veel herhalingen is echt zinloos. Waarom was dat je keuze? Wil je spiermassa opbouwen dan moet je je lichaam prikkelen door gewichten te gebruiken die je net wel of niet aan kan. Ik zou beginnen met 4 sets van 8 herhalingen en dan een gewicht pakken waarbij je de laatste set kapot op gaat. Zelf kies ik voor 5 rug-, 5 been-, 5 borst-, 3 triceps-, 3 biceps-, 3 schouder-, en 3 buikoefeningen. Natuurlijk niet op 1 dag, want dat red je niet. Doe bijvoorbeeld 1 dag benen, schouder, buik. De andere dag rug en biceps. De derde dag dan borst en triceps.
                            Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Mast3rmind View Post
                              Oke dus het word een dieet ik heb ook een hangende buik dus die moet eerst weg. En moet ik tijdens het trainen gewoon super veel nemen (gewicht) of gewoon normaal ik heb altijd normaal getraind waar ik niet van zweet of moet ik meer reps uitvoeren. Ik zat net een boek te lezen over Arnold maar zijn systeem van trainen is extreem zwaar training.

Hoe trainen jullie zelf gewoon zwaar of gewoon licht en veel reps en hoeveel aparaten gebruiken jullie bijvoorbeeld bij chest ik doe er normaal 6 moet ik dat nu verminderen naar 3 en dan veel herhaling met veel gewicht tot ik kapot ga?

Het doet wel pijn als je geen resultaat boekt daarom dat ik veel vraag.
                              ik train altijd zwaar, voor massa laag in de reps zitten. zo min mogelijk apparaten gebruiken en veel compound oefeningen doen. bij borst heb ik 4 oefeningen staan, flat dumbell press, incline press, cable flyes, dips. 6 is teveel voor zo'n kleine spiergroep. als je per ('hoofd') spiergroep 4 oefeningen hebt met ongeveer 4 setjes is dit genoeg (voor benen en rug heb ik 5 oefeningen omdat dit grote groepen zijn). voor kleinere groepen als biceps en triceps is 2 oefeningen voldoende omdat deze ook al bij de compounds aangesproken worden.
                              Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                              Doel eind 2015: 100kg
                              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X