1 jaar training geen nut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1 jaar training geen nut

Hallo mensen,

Ik heb veel gezocht op internet veel gelezen ik wil even mijn verhaal kwijt en wil vragen of iemand me kan helpen.

Ik train nu al 1 jaar en ik heb nog steeds geen goed lichaam kunnen bouwen. Ik weeg 81 kilo en ben 1.71 toen ik begon met trainen was ik het zelfde gewicht ik begrijp niet hoe dat komt.

Ik zie mensen die zelfde gym trainen 3 tot 6 maanden en ze zien al verschil waarom niet bij mij hoe kan dat. ik trainde elke dag ma tot vrij nu ben ik opnieuw begonnen met een andere schema met een dag trainen een dag niet.

Hoe kan ik dit oplossen ik denk dat dit nooit bij iemand is gebeurt.

je doet iets niet goed.
    ik train al 8maanden en had echt een top fysiek vind ik en ik ben 14 .
    lees de stickys maak een voeddinschema ga je kcal tellen bereken je behoefte.
    volg een goede split en done is it .
    Lost all i got

Comment

Voeding is de sleutel tot succes; lees de stickies even.
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

het kan aan je voedingsschema en je trainingsschema liggen post ze eens.
        Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
          je doet iets niet goed.
          ik train al 8maanden en had echt een top fysiek vind ik en ik ben 14 .
          lees de stickys maak een voeddinschema ga je kcal tellen bereken je behoefte.
          volg een goede split en done is it .
          14 Is te lezen aan je info !!!

Sukkel ga naar school man !!!
          Moet je van moi stelen haha !!!
          Breek je

Beter weg op deze cite jij !!!

Niet teveel met mocro,s omgaan LOOZER !!!!!

Danny

Comment

Originally posted by danny74 View Post

Breek je

Danny
            wat is jou probleem nou weer?
            Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
            Doel eind 2015: 100kg