Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Je wilt advies. Toch?
Dus kijken "we" naar je voedingsschema.
Daar kunnen we uit concluderen dat je wellicht te weinig eet.
Je wilt groeien, je wilt progressie.
Als je te weinig eet, lukt dat niet.
Wil jij met dit schema werken, prima natuurlijk.
Maar vraag het dan niet................
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Je wilt advies. Toch?
Dus kijken "we" naar je voedingsschema.
Daar kunnen we uit concluderen dat je wellicht te weinig eet.
Je wilt groeien, je wilt progressie.
Als je te weinig eet, lukt dat niet.
Wil jij met dit schema werken, prima natuurlijk.
Maar vraag het dan niet................
Ik wil eerst afvalle:P dus ik ga gewoon normaal eten zie schema en veel kracht training met cardio.
hey mastermind, alvast een tip van mij: als je wilt gainen in spiermassa moet je dagelijkse behoeften + 500 kcal erbij voegen = dus (conclusie hoeveel kcal +500) dan heb je dagelijks kcal behoeften
veel eiwitten eten, en als je ei wilt eten en niet veel vet wilt aankomen, alvast nog een tip: laat die ei-geel weg en eet alleen ei-eiwit..
er zijn zoveel dingen te leren voor jou . succes ik was er serieus 2 weken (3uur per dag bezig)
ik weet nu al teveel, maar in 2 maanden ben ik 5 kilo aangekomen.
met 3500 kcal eeten, van 62kilo- naar 67kilo
3 uur minstens trainen totdat ik niet eens normaal kan lopen
veel eiwitten eten, en als je ei wilt eten en niet veel vet wilt aankomen, alvast nog een tip: laat die ei-geel weg en eet alleen ei-eiwit..
Slechte tip, laat dat eigeel er maar mooi in, bevat meer eiwitten dan het wit.
Wil je afvallen beperk dan je koolhydraten in je schema, niet je vetten en dus zeker niet je vetten uit eieren.
En ohja 3u trainen is ook niet echt optimaal...
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
hey mastermind, alvast een tip van mij: als je wilt gainen in spiermassa moet je dagelijkse behoeften + 500 kcal erbij voegen = dus (conclusie hoeveel kcal +500) dan heb je dagelijks kcal behoeften
er zijn zoveel dingen te leren voor jou . succes ik was er serieus 2 weken (3uur per dag bezig)
ik weet nu al teveel, maar in 2 maanden ben ik 5 kilo aangekomen.
met 3500 kcal eeten, van 62kilo- naar 67kilo
3 uur minstens trainen totdat ik niet eens normaal kan lopen
Veel succes!!!!
Maar ik wil mijn dikke buik weg eerst hebben moet ik meer eten??
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment