Gewichtsverlies?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gewichtsverlies?

Waarde BN'er,

Ik heb vandaag voor het eerst in 2,5 maand weer eens gewogen op de sportschool. Tot mijn verbazing was ik gewicht kwijt. Ik ben van 73.2 naar 70.8 gegaan. VP is van 12.8 naar 12 gegaan.

Nu ik na ga denken, snap ik het wel. Ik heb in de zomer 2 maanden lang bijna elke dag post bezorgd. Verder heb ik, na 3 keer per week gesquat te hebben, mijn benen 2 maanden laten rusten vanwege een kleine blessure. Ook was mijn voeding tijdens mijn weekje Italiƫ dramatisch. Veel doen met veel mensen = weinig eten.

Op dit moment is mijn voeding best wel ok volgens mij, en mijn trainingen zijn ook wel prima. Mijn kracht gaat omhoog en dat poppetje in de spiegel blijft voor mijn gevoel ook groeien. Ik moet gewoon zo doorgaan, maar ik zit qua motivatie dus even in een dipje

Wat doen jullie op zo'n moment?

Denk even na waarom je ook alweer traint..

Je moet jezelf niet gelijk opvrete als je gewicht achteruit gaat, denk nu gewoon na dat je er weer keihard tegengaat en het toch weer overwint. Koop een pre workout en check wat motivatiefilmpjes en denk na over je doel. Als je nu stopt/slechter traint dan verlies je dus eigenlijk gewoon van het leven en zal je altijd wanneer het moeilijk word stoppen. Ga tot fail en sta dan weer op

Comment

Originally posted by Bronxo View Post
      Ik ben van 73.2 naar 70.8 gegaan. VP is van 12.8 naar 12 gegaan.
      Dus je vetvrije massa (vvm) is van 73.2*87.2%= 63.8 kg naar 70.8*88%= 62.3 kg gezakt (-1.5 kg). Tegelijkertijd ben je 0.9 kg vet kwijt geraakt.
      Ik denk dat er toch iets niet in orde is met je voeding, als je in die tussentijd wel bent blijven trainen.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X