Sterke Borst maar toch zwakke tepels

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sterke Borst maar toch zwakke tepels

Hey, dit is me eerste topic hier heb veel gelezen ziet er een erge goede site uit !
    Nu zat ik meteen met een vraagje, ik ben een half jaar geleden begonnen met een stevig voedingschema ben ondertussen al een jaar een half aan het fitnessen zelf denk ik.
    ik ben een goede 10 kilo afgevallen wat genoeg was om een goede platte buik te krijgen, kortom kwa vetten ziet alles er goed uit nu,
    Maar, Mijn borst zit goed bovekant enzo voelt strak aan maar toch heb ik nog steeds dat me tepels redelijk zak zijn en zelfs miss een beetje hangen ... naar mijn zicht toch. iemand een idee met welke oefeningen ik dit kan verhelpen of met andere dingen die zouden kunnen helpen ??

Enige manier is om je vetpercentage te verlagen als het uberhaubt vetweefsel is.

Het kan ook zijn dat het borstweefsel is, dan is het alleen chirurgisch te verwijderen.

Zoek anders maar eens op google naar gynaecomastie. Dan je je zien wat ik bedoel en dan kan je mss zelf beoordelen wat het is.

Comment

Originally posted by Destron View Post
      Enige manier is om je vetpercentage te verlagen als het uberhaubt vetweefsel is.

Het kan ook zijn dat het borstweefsel is, dan is het alleen chirurgisch te verwijderen.

Zoek anders maar eens op google naar gynaecomastie. Dan je je zien wat ik bedoel en dan kan je mss zelf beoordelen wat het is.
      heb gekeken, Maar daar hebben ze echt de vorm van een vrouwenborst ..
      bij mij is de bovekant wel mooi rond zijkand goed strak. denk eerder dat het dan gaat om wat overtollig vet .
      Bedankt voor je reactie !

Comment

Hier komt het gynaecomastie gezeik weer...

Bij elke thread over borst, post iedereen, het zal wel gyno zijn.
        Post een foto en dan kunnen mensen hierop reageren. Niemand weet hoe je dit kan oplossen als je geen foto upload.

Is hetzelfde als de dokter opbellen en zeggen, dokter ik heb pijn maar ik zeg niet waar en dan moet de dokter een oplossing vinden. Gaat niet.
        Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
          Hier komt het gynaecomastie gezeik weer...

Bij elke thread over borst, post iedereen, het zal wel gyno zijn.
          Post een foto en dan kunnen mensen hierop reageren. Niemand weet hoe je dit kan oplossen als je geen foto upload.

Is hetzelfde als de dokter opbellen en zeggen, dokter ik heb pijn maar ik zeg niet waar en dan moet de dokter een oplossing vinden. Gaat niet.
          Mss is het een goed idee om begrijpend te leren lezen voor jou?

Ik zeg duidelijk dat het kan komen daar een te hoog bf%, wat ook waarschijnlijk de aanleiding zal zijn.
          Anderzijds is het ook mogelijk dat het gyno kan zijn, maar dat kan je niet beoordelen vanaf een foto, dit moet je voelen.

Comment

Nogal apart dat je het hebt over "zwakke tepels". Die term heb ik nou nog nooit langs zien komen.

In ieder geval, wellicht zou je een foto kunnen plaatsen hier ter beoordeling. Dat is stukken makkelijker.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
              Nogal apart dat je het hebt over "zwakke tepels". Die term heb ik nou nog nooit langs zien komen.

In ieder geval, wellicht zou je een foto kunnen plaatsen hier ter beoordeling. Dat is stukken makkelijker.
              morgen post ik een foto, bedankt voor de hulp al

Comment

Ik denk eerder dat het puffy nipples zijn, heb ik ook, en dat is zoooo irritant....

Puffy niples heb ik gekregen doordat ik vroeger dik was en nu ik gespierder ben geworden zijn die niples nog steeds niet weg gegaan, als ik een t-shirt draag schijnen ze er doorheen. Zo fucking irri

Niks aan te doen, af en toe in de tepels knijpen voor harde tepels
                Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                  Ik denk eerder dat het puffy nipples zijn, heb ik ook, en dat is zoooo irritant....

Puffy niples heb ik gekregen doordat ik vroeger dik was en nu ik gespierder ben geworden zijn die niples nog steeds niet weg gegaan, als ik een t-shirt draag schijnen ze er doorheen. Zo fucking irri

Niks aan te doen, af en toe in de tepels knijpen voor harde tepels
                  Gaan ze dan nooit weg want ik denk eerder dat het jouw uitleg is dat ik ook heb.
                  ik was vroeger ook redelijk dik tot zeer dik eigenlijk xD
                  ik woog 83 kilo nu nog een 73 kilo met een stuk meer spiermasse

Comment

je kan het enkel met de juiste ingreep terug strakker zetten.indien je dat bedoelde.
                    nou jah een bh dragen ???kidding

Comment

Post anders is een foto?
                      Ik heb ook wel last van puffy nipples, maar ben nooit dik geweest, integendeel zelfs.. nog nooit boven de 13% uitgekomen wel gyno in de puberteit
                      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Dit had ik ook, als ik het warm had waren ze een beetje puffy. Ik heb veel decline gedaan en het heeft ze strak getrokken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X