Help

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Help

Hallo iedereen!

Mid oktober ga ik een 9 dagen naar spanje. Niet zelf of met een vriend(in), maar met een hele groep, een orkest. Uiteraard wordt dit feesten en zuipen. Heb dit zelf nog wel in de hand dus dit is niet het grootste probleem. Het zit hem erin dat ik geen idee heb hoe de situatie kan zijn met het eten dat ik daar kan krijgen. Ik ga ervan uit dat ik die 9 dagen lang niet kan eten zoals normaal. Ik heb eigenlijk geen idee wat ik eraan kan doen om zo min mogelijk verlies te leiden op wat ik tot nu toe heb ik opgebouwd.

Is er iemand die mij tips kan geven?

Super bedankt
    All time PRs: 195/135/232,5
    Meet PRs: 185/132,5/232,5

Je kunt tijdens het eten meestal wel de gezonde keuzes maken neem ik aan? Als je bijvoorbeeld in een restaurant zit of bij een buffet kun je kiezen voor mager vlees, vis of kip. Groenten zullen ze daar ook wel kennen. En wellicht kun je stapavondjes compenseren door wat minder kh te nemen. Op stapavonden kun je ook besluiten om water of lightfris (tussendoor) te drinken. Dan krijg je ook minder binnen.

Verder is het advies: ga lekker genieten Neem niet aan dat je zoiets 20 keer per jaar doet, dus neem het er gewoon lekker van.
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Gaat niet ! Op 9 dagen ben je alles kwijt dat je hebt opgebouwd...

Gewoon genieten van spanje en alles wat je daar doet, zo snel ben je niet alles kwijt...En komt trouwens heel snel terug.
      Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

@ Ellie

Zou vast wel kunnen en hou daar ook wel rekening mee. Bedankt

@Blue eye

Nee ik dacht nou ook weer niet dat het zo erg was :P
        Maar wilde wel graag weten hoe jullie erover dachten. Het is namelijk zo dat ik gek word als ik na langer dan 3 / 4 uur geen eten naar binnen heb gehad...

Comment

Noten hebben ze er vast ook wel, wie weet kun je tussen de activiteiten door even naar een supermarkt.
          Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Iedere kans dat je eten kan pakken, meteen inslaan. Zakjes van thuis meenemen zodat je het daarin kan doen. Zo kan je toch iedere x uur eten
            BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Ga ik doen, bedankt voor jullie reacties ieder

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X