veilig verder komen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• veilig verder komen?

hoi allemaal,

ik ben nu ongeveer 3jaar aan het trainen.
    de eerst 2jaar zag ik snel vooruitgang, het laatste jaar steeds minder.
    het lijkt wel of ik bijna bij mijn top zit.

ik heb een goed voedingsschema en gebruik al creatine en whey

ik wil graag weer wat meer vooruitgang zien.
    gewoon weer de kilo's er aan zien komen enz, julie snappen het wel denk ik

zijn er in nederland geen middeltjes voor? iets wat een beetje in de richting van doping gaat maar het ijgelijk niet is?

of weten julie andere manieren om verder te komen?

ik hoor het graag.

alvast bedankt,

vincent.

Het wordt inderdaad minder naarmate je groter wordt, dat is helaas zo. Wil je toch door blijven knallen moet je roids toedienen. Wat je wel kunt proberen is om heel groot te blijven met een laag vetpercentage, dan zie je er sowieso veel groter uit.

Comment

wat is een goed training/voeding schema?
      er zijn sommige dingen die je kan gebruiken maar niet altijd geeft dat het gewenste resultaat.
      en wat zijn je stats nu?

je zal iets meer info kunnen geven om je te helpen
      Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
        wat is een goed training/voeding schema?
        er zijn sommige dingen die je kan gebruiken maar niet altijd geeft dat het gewenste resultaat.
        en wat zijn je stats nu?

je zal iets meer info kunnen geven om je te helpen

welken dingen zou ik volgens jou dan kunnen gaan gebruiken?
        en hoe bedoel je dat het niet altijd het gewenste resultaat geeft?

alvast bendankt.

Comment

Wat gebruik je nu dan allemaal Vincent? Behalve de crea en de whey?
          Je zegt dat je voedingschema goed is....post die even dan of staat die al ergens?

En hoe ziet je trainingschema er nu uit?
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by vincentboy View Post
            welken dingen zou ik volgens jou dan kunnen gaan gebruiken?
            en hoe bedoel je dat het niet altijd het gewenste resultaat geeft?

alvast bendankt.
            kijk eens op supplementen sites: zoals body & fit of xxl.
            vaak staat er 4 tot 6kilo in x aantal tijd, helaas is dat niet helemaal waar al zal het natuurlijk wel helpen vandaar dat dit niet altijd het gewenste resultaat geeft.
            Calisthenics / Street workout

Comment

trainings schema is:
              maandag borst biceps
              dinsdag rug triceps
              woensdag schouders,nek en benen
              donderdag borst biceps
              vrijdag rug triceps
              zaterdag schouders, nek en benen

ik gebruik aleen de suplementen creatine en whey

ik eet elke 2uur een maaltijd is neit altijd het zelvde soms kip soms tonijn soms vis, drink er ook altijd melk bij. savonds voor het slapen altijd kwark voor de langzame eiwitten.

ik hoop dat ik zo genoeg informatie heb gegeven.

Comment

Je zou eens NOXplode kunnen proberen, is een pre workoutbooster die bij mij wel aardig goed werkt. Train je lekker door, ook als je er vermoeid en met hoofdpijn in gaat(lange school/werkdag)
                189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Training schema is veel te veel...geen tijd voor normaal herstel. Eetschema is niet eens een schema..

Comment

Originally posted by Silk View Post
                    Het wordt inderdaad minder naarmate je groter wordt, dat is helaas zo. Wil je toch door blijven knallen moet je roids toedienen. Wat je wel kunt proberen is om heel groot te blijven met een laag vetpercentage, dan zie je er sowieso veel groter uit.
                    Goede advies. roids gebruiken om groter te worden.
                    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Pak de eerste tijd maar een tijdje een 3 daagse split of een 4 daagse, geef je lichaam even de tijd om goed te herstellen.
                      We kunnen anders wel even een nieuw goed schema in elkaar zetten?
                      mbt je voedingsupplementen.

Ga eens wat proberen met van het kruidvat energiebooster die neem je een uur voor de training - 1 tablet.
                      Ook kan je een potje B12 kopen, je neemt er dan 3 per keer of per dag en laat ze smelten onder of op je tong hou rustig een tijdje in je mond die dingen. Dus niet zoals op potje staat 1 per dag met een glas water, maar onder de tong laten smelten.
                      Ook verkopen ze carnithine fatburner, niet letten op fatburner, gaat om de carnithine. 4 per dag nemen om te beginnen. 2 in de ochtend en 2 voor het slapen gaan.
                      Verder heb je nodig een vitamine Bcomplex en een vitamines en mineralen voor sporters, beiden gewoon bij kruidvat kopen is goed genoeg. Kost ook genoeg allemaal en die van kruidvat zijn nog goed betaalbaar.
                      En als het kan een pot calcium/magnesium/zink/D3 tabletjes. toevallig kwam ik die tegen bij de action...kost geen drol die rommel. Maar is gewoon een gemiddeld merk.
                      Verder, ipv kwark voor het slapen gaan neem je liever casseïne, extra toevoegen wat whey, arginine en glutamine. Eventueel koop je nog een pot amino's.

Dan heb je voorlopig zat waarmee je gewoon zal groeien.

Wat neem je na de training ?
                      Last edited by marnop; 02-10-2011, 21:45.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                        Pak de eerste tijd maar een tijdje een 3 daagse split of een 4 daagse, geef je lichaam even de tijd om goed te herstellen.
                        We kunnen anders wel even een nieuw goed schema in elkaar zetten?
                        mbt je voedingsupplementen.

Ga eens wat proberen met van het kruidvat energiebooster die neem je een uur voor de training - 1 tablet.
                        Ook kan je een potje B12 kopen, je neemt er dan 3 per keer of per dag en laat ze smelten onder of op je tong hou rustig een tijdje in je mond die dingen. Dus niet zoals op potje staat 1 per dag met een glas water, maar onder de tong laten smelten.
                        Ook verkopen ze carnithine fatburner, niet letten op fatburner, gaat om de carnithine. 4 per dag nemen om te beginnen. 2 in de ochtend en 2 voor het slapen gaan.
                        Verder heb je nodig een vitamine Bcomplex en een vitamines en mineralen voor sporters, beiden gewoon bij kruidvat kopen is goed genoeg. Kost ook genoeg allemaal en die van kruidvat zijn nog goed betaalbaar.
                        En als het kan een pot calcium/magnesium/zink/D3 tabletjes. toevallig kwam ik die tegen bij de action...kost geen drol die rommel. Maar is gewoon een gemiddeld merk.
                        Verder, ipv kwark voor het slapen gaan neem je liever casseïne, extra toevoegen wat whey, arginine en glutamine. Eventueel koop je nog een pot amino's.

Dan heb je voorlopig zat waarmee je gewoon zal groeien.

Wat neem je na de training ?
                        Wat als je net begonnen en ik zou die stuff kopen, zou ik dan iets harder groeien dan zonder? Anders ben ik best bereid die dingen te kopen
                        Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

na de training neem ik een whey shake van whey perfection.

ik zou graag een beter voedingsschema in elkaar zetten zou aleen niet weten hoe ik dat het besta zou kunnen doen.

ik ga zeker eens kijken voor die tabletten hoeveel zou ik er ongeveer per maand aan kwijt zijn?

bedankt voor alle informatie,

Comment

Alsjeblieft! een voedingschema die je zelf kan invullen!
                            Attached Files
                            Cutting

Comment

sorry maar ik kan dat niet openen

en denken julie niet dat ik beter zal groeien met dit schema?
                              maandag bicep,triceps
                              dinsdag rug
                              woensdag schouders, benen
                              donderdag borst
                              vrijdag biceps,triceps

dit schema heeft een vriend van mij ook, heb er al eens aan gedacht om dit schema te gaan gebruiken maar vind het een beetje een raar schema eigenlijk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X