Obese RTL4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Posseltje View Post
    kan je niet anders dan gelijk geven, als je echt wilt lukt het
    Ik ga straks nog van je houden ook Reinier
    waar een wil is......
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Hahah ja vind ik ook Martin,

Check zn stats:
      Naam: Danny Bouman
      Leeftijd: 340 jaar
      Gewicht: 270 kilo
      BMI: 70
      Beroep: Ondernemer software
      Burgerlijke staat: gescheiden

nu dus 114 kilo, echt sick! Mooie leeftijd trouwens:P

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>
      RTL gemist
      <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>
      Last edited by Mauke; 02-10-2011, 21:16.
      189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
      Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Heb het programma niet gezien maar eerlijk gezegd begrijp ik nooit dat iemand het eerst zó ver kan laten komen.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
          Deze mening had ik toch ook, toen ik het net keek. de 5 kilo die er dan vanaf moeten om goed strak te staan, zijn easy vergeleken met de 155 in de 10 maanden.
          True.

Maar 1% van zijn startgewicht is heel wat anders dan 1% van mijn gewicht. En dan heb je het nog niet eens over de overige factoren, zoals de voeding. Als je alleen maar junkfood eet, hoef je niet zoveel te doen om verschil te merken.

Neemt niet weg dat het een topprestatie van hem is. En dat ik het een indrukwekkende aflevering vond.

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
            zoveel vet eraf met haast geen spiermassa op je lijf staat ook niet mooi, en ja die huid is ook een probleem

die kerel is 40 lijkt ouder dan mijn opa
            Toen hij mager werd kreeg hij een oude kop he?
            Want toen hij zo dik was, zou je hem geen 40 schatten, vond ik...

Comment

mwa, vond het wel meevallen.. dik hoofd schat ik op 40, mager op 45
              189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
              Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                Heb het programma niet gezien maar eerlijk gezegd begrijp ik nooit dat iemand het eerst zó ver kan laten komen.
                nee begrijp jij dat niet? Elk mens gaat anders met zijn emoties om, de 1 eet niet of minder en de ander gaat meer eten.

Is niet zo moeilijk om te begrijpen is gewoon, je in een ander kunnen verplaatsen.

Comment

Originally posted by michelboomkens View Post
                  nee begrijp jij dat niet? Elk mens gaat anders met zijn emoties om, de 1 eet niet of minder en de ander gaat meer eten.

Is niet zo moeilijk om te begrijpen is gewoon, je in een ander kunnen verplaatsen.

Ik begrijp inderdaad niet nee, dat iemand die toch zelf ook een spiegel heeft en zich toch zo ontzettend aan het overeten is, het zó ver laat komen.
                  Dit is toch niet in een paar weken ontstaan, denk ik zo.......
                  Emoties? Mjah, misschien hoor. Maar dan in déze mate? Dan denk ik eerder aan een zwak karakter bij velen van hen.
                  Deze man heeft nu rigoureus maatregelen genomen en dat is prachtig.
                  Ik hoop oprecht voor hem dat hij niet terug valt, want dat zou zonde zijn.

En verder meneer Boomkens, u hoeft niet gelijk zo agressief te doen want dat schijnt hier uw normale manier van omgang te zijn. Beetje jammer.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                    Toen hij mager werd kreeg hij een oude kop he?
                    Want toen hij zo dik was, zou je hem geen 40 schatten, vond ik...
                    helemaal mee eens patriec, toen die een dikkertje was schatte ik hem rond 35-40 , nu die mager is geworden is die kop onwijs verouderd als je goed oplet lijkt die zelfs ouder dan zijn eigen moeder

Comment

Originally posted by marnop View Post
                      5 kilo er af is ook fucking easy. hoef je geen reet voor te doen. Droog worden met minimaal gewichtsverlies is al wat moeilijker en zelfs dat is in relatief korte tijd gewoon te doen.
                      Maar heel erg veel lopen er maar wat aan te klooien ipv serieus aan te pakken.
                      als je goed weet hoe het moet is het easy, maar als je niet weet waar je moet beginnen zoals jij. dan gaat het gewoon niet lukken.
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                        als je goed weet hoe het moet is het easy, maar als je niet weet waar je moet beginnen zoals jij. dan gaat het gewoon niet lukken.

Iedereen kan het Maarten, ik heb al zoveel advies gegeven dat eigenlijk iedereen die een maandje lid zou zijn van bodynet het gewoon zou moeten kunnen.

Het is heel erg simpel. Calorie inname minimaal op onderhoudsbehoefte houden. Eiwitten hoog, vetten hoog, koolhydraten puur nemen op wat nodig is om goed te presteren en zwaar trainen, lekker hoog intensief en eventueel intensieve cardio na de KT.
                        De juiste supplementen pakken werkt ook optimaal.
                        De juiste vetbronnen pakken, de lage GI KH bronnen pakken en zoveel mogelijk schone eiwitbronnen nemen. Ook enkele maaltijden met alleen eiwitten nemen en voor het slapen gaan absoluut geen vetten of KH nemen.

Als je dit allemaal zo doet ben je in korte tijd aardig droog en kan je zelfs nog wat massa gainen ook als je inname hoog genoeg blijft.

Maar mensen maken het allemaal te moeilijk. Simpel denken en doen is vaak de key en niet alles dood-analyseren zoals velen graag willen doen.

Comment

@Marnop; nu ga je wel heel kort door de bocht vind ik.

Juist de onderhoudsbehoefte uitrekenen is voor veel mensen lastig. Want als jij een behoefte hebt uitgerekend wil dat nog niet zeggen dat dat je minimale/maximale voeding is. Daarvoor is je stofwisseling teveel beïnvloedbaar.

Net als je koolhydraten, dat is ook verschillend per persoon. Los van je dagelijkse activiteiten die bepalen hoeveel koolhydraten je nodig hebt, speelt het soort stofwisseling ook een rol. Je hebt wel degelijk een groot verschil tussen mensen met een eiwitstofwisseling, koolhydraat- of vetstofwisseling. En hoewel een groot deel van de mensen een koolhydraatstofwisseling heeft, is dat lang niet bij iedereen zo. Als het zo simpel lag, had ik er inmiddels ook al heel wat droger bij gestaan

En los daarvan; hoe moeilijk is het wel niet om iets vol te houden wat je interesse niet heeft? Kwak mij op een technische opleiding, en ik zit daaro alleen maar uit mijn neus te vreten. Ik zal ook vrij weinig - niets van de stof opnemen, omdat het mijn interesse niet heeft. Dat heb jij ongetwijfeld vast ook wel met bepaalde onderwerpen.
                          Er zijn hele volksstammen die de opbouw van voeding gewoon niet interesseert. Waarbij het al heel wat is als ze een koolhydraat van een eiwit kunnen onderscheiden, laat staan kwaliteit kunnen onderscheiden.
                          En dan heb je nog eens discipline en wilskracht. Wat (in mijn ogen) hand in hand gaat met interesses. Kwak mij op die technische opleiding, en ik heb ineens veel minder disipline en wilskracht, dan wanneer het op mijn echte interesses aankomt.

En 'ik heb al zoveel advies gegeven dat eigenlijk iedereen die een maandje lid zou zijn van bodynet het gewoon zou moeten kunnen.' zal ik maar niet opin gaan, dat is net zo goed discutabel haha. Maar dan wordt het helemaal offtopic

Comment

hmmmm misschien kunnen we dan eigenlijk wel elke theorie van tafel vegen omdat niet elke persoon hetzelfde reageert op een bepaald dieet.

Ik hou me zelf verder bijvoorbeeld nooit echt bezig met extremiteiten, die dingen vind ik zelf niet optimaal. Ik ga liever naar de basis van wat over het algemeen werkt. Bij personen waar het niet optimaal werkt pas je e.e.a. aan puur gericht op die persoon.

Als ik om me heen kijk,....dan is het overgrote deel in fases om droog te worden gewoon bezig met vaak minimaliseren van de KH en zit op rijst en vis. Sommigen rijst en vis en witvlees en bij allemaal komt er af en toe wel wat groente in. En overal zitten ze aan de goede vetten. Maar de meesten zitten ook rond hun onderhouds behoefte.
                            Allemaal geen poespas, recht toe recht aan en het werkt optimaal voor de meesten.

Een kleinere groep blijft gewoon aan de massa werken op hogere calorie inname dan onderhoudsbehoefte en worden ook gewoon flink droog.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                              hmmmm misschien kunnen we dan eigenlijk wel elke theorie van tafel vegen omdat niet elke persoon hetzelfde reageert op een bepaald dieet.
                              Iedereen reageert ook niet hetzelfde. Dát is de enige reden waarom voeding zo lastig en gecompliceerd is
                              Ik hou me zelf verder bijvoorbeeld nooit echt bezig met extremiteiten, die dingen vind ik zelf niet optimaal. Ik ga liever naar de basis van wat over het algemeen werkt. Bij personen waar het niet optimaal werkt pas je e.e.a. aan puur gericht op die persoon.
                              Ik hou ook niet van die extremiteiten (want ik neem aan dat je daarmee doelt op IIFYM, IF, ect), maar simpelweg omdat het mijn voorkeur niet heeft. Dat wil nog niet zeggen dat het niet werkt, zeker niet dat het niet bij anderen werkt. En is ook erg afhankelijk in welk context je het plaatst (IF is toch een prachtige oplossing voor bv mensen in de ramadan?).
                              Als ik om me heen kijk,....dan is het overgrote deel in fases om droog te worden gewoon bezig met vaak minimaliseren van de KH en zit op rijst en vis.
                              True. Maar ik ken ze ook die een paar weken voor de wedstrijd, in de avond nog simpele koolhydraten moeten wegwerken. Simpelweg omdat ze moeite hebben met het vetpercentage niet te hard te laten zakken.
                              Iets wat voor de meeste mensen moeilijk is om voor te stellen.

Een tunnelvisie hebben is nooit goed. Openstaan voor andere dingen, en afwegen of het wel/niet een optie is, en vooral: afvragen waarom je bepaalde keuzes maakt, en waarom je bepaalde dingen op een bepaalde manier doet, zorgt altijd voor kwaliteit. Wat het onderwerp ook is, dus ook bij voeding.

Als er 1 bepaalde basis was die werkte, zou de voeding nu nog wel hetzelfde zijn als uit de '80. De kennis is gegroeid.
                              En ja, natuurlijk komt er heel veel onzin voorbij, dat ben ik helemaal met je eens. Maar dat kan ook niet anders: of iets wel of geen onzin is, kom je toch pas achter als je er een beetje voor openstaat?

Comment

Heb het net helemaal gekeken maar dhamm ruim 150kg afvallen in 300 dagen is echt wel respect hoor.

Natuurlijk begrijp je niet dat hij het zover heeft laten komen maar het is ook een stoornis die je nooit zult begrijpen.
                                Anders zou hij nooit zijn grote liefde verloren hebben omdat hij stomweg niet kon afvallen.
                                Je merkt ook heel goed bij hem dat hij alles weg stopt wat slecht is en als hij ermee aangesproken word dat maakt hij het minder erg dan het eigenlijk is, van oowh was maar 1 ziekenhuis dag opnamen dus valt wel mee.

Vind het geweldig om te zien en dit motiveert mij weer om elke dag weer mensen te helpen met hun overgewicht of hun droom fysiek te bereiken.
                                Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X