Obese RTL4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by IJsBlok View Post
    Heb het net helemaal gekeken maar dhamm ruim 150kg afvallen in 300 dagen is echt wel respect hoor.

Natuurlijk begrijp je niet dat hij het zover heeft laten komen maar het is ook een stoornis die je nooit zult begrijpen.
    Anders zou hij nooit zijn grote liefde verloren hebben omdat hij stomweg niet kon afvallen.
    Je merkt ook heel goed bij hem dat hij alles weg stopt wat slecht is en als hij ermee aangesproken word dat maakt hij het minder erg dan het eigenlijk is, van oowh was maar 1 ziekenhuis dag opnamen dus valt wel mee.

Vind het geweldig om te zien en dit motiveert mij weer om elke dag weer mensen te helpen met hun overgewicht of hun droom fysiek te bereiken.
    tuurlijk is het een mooie prestatie maar je moet ook bedenken dat een lichaam van 270 kilo minstens 5000kcals per dag verbrandt. als je dan als normaal mens gaat eten rond 2500kcals, vliegen de kilos eraf, daarbij sporte hij onder goede burgeleiding 2x per dag. met een uur wandelen verbrand zon lichaam ook al ruim 1000kcals extra!!!
    met de profesionele burgeleiding op het gebied van voeding en training gaat het ook wel erg hard.

natuurlijk is het een prestatie en heeft hij ook doorzettingsvermogen getoont.
    maar het blijft tv en daarbij lijkt het altijd grotser dan het is.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
      tuurlijk is het een mooie prestatie maar je moet ook bedenken dat een lichaam van 270 kilo minstens 5000kcals per dag verbrandt. als je dan als normaal mens gaat eten rond 2500kcals, vliegen de kilos eraf, daarbij sporte hij onder goede burgeleiding 2x per dag. met een uur wandelen verbrand zon lichaam ook al ruim 1000kcals extra!!!
      met de profesionele burgeleiding op het gebied van voeding en training gaat het ook wel erg hard.

natuurlijk is het een prestatie en heeft hij ook doorzettingsvermogen getoont.
      maar het blijft tv en daarbij lijkt het altijd grotser dan het is.
      150kg blijft 150kg. eerste 100kg zullen natuurlijk makkelijker gegaan zijn maar er komt een punt wanneer het echt moeilijk is hoor en dat heeft hij ook doorstaan.
      zou hem graag over een aantal jaar willen zien hoe hij er dan bij staat.
      Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
        150kg blijft 150kg. eerste 100kg zullen natuurlijk makkelijker gegaan zijn maar er komt een punt wanneer het echt moeilijk is hoor en dat heeft hij ook doorstaan.
        zou hem graag over een aantal jaar willen zien hoe hij er dan bij staat.
        Afhankelijk van de grootte van de hype die nu bezig is zou dat best kunnen gebeuren, reunie ofzo... kijkcijfers waren 1.4miljoen, niet megaveel vind ik...
        189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Tja marnop, het is in theorie natuurlijk heel makkelijk. De praktijk blijkt vaak weerbarstiger.

Het is dan ook niet voor niets dat juristen na hun studie nog jaren in opleiding zijn voordat ze advocaat of rechter kunnen worden. De opgedane kennis moet worden toegepast en het duurt nu eenmaal een aantal jaar voordat dat voldoende gaat.

En dan is het mogelijk dat je niet meer begrijpt waarom anderen niet precies hetzelfde kunnen. Jij hebt zelf jaren ervaring met bodybuilding, maar mensen zoals ik die nog niet zo lang bezig zijn moeten die theorie nog leren toepassen in de praktijk.

OT: Knappe prestatie van deze man, ik hoop dat hij het volhoudt en een mooi leven kan opbouwen!

Comment

Originally posted by Bronxo View Post
            Tja marnop, het is in theorie natuurlijk heel makkelijk. De praktijk blijkt vaak weerbarstiger.

Het is dan ook niet voor niets dat juristen na hun studie nog jaren in opleiding zijn voordat ze advocaat of rechter kunnen worden. De opgedane kennis moet worden toegepast en het duurt nu eenmaal een aantal jaar voordat dat voldoende gaat.

En dan is het mogelijk dat je niet meer begrijpt waarom anderen niet precies hetzelfde kunnen. Jij hebt zelf jaren ervaring met bodybuilding, maar mensen zoals ik die nog niet zo lang bezig zijn moeten die theorie nog leren toepassen in de praktijk.

OT: Knappe prestatie van deze man, ik hoop dat hij het volhoudt en een mooi leven kan opbouwen!
            Absoluut, niemand kan van de 1 op andere dag alles zodanig doen dat diegene gaat groeien als een beer

Wat je wel kunt, is je best doen en consequent zijn.
            189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
            Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Wooh die ex is best een goeie milf :P

Comment

Ik ga hem morgen wel ff kijken. Aan de reacties te zien heeft hij een goede doorzettings vermogen.
                keep the focus going!

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                  Ik begrijp inderdaad niet nee, dat iemand die toch zelf ook een spiegel heeft en zich toch zo ontzettend aan het overeten is, het zó ver laat komen.
                  Dit is toch niet in een paar weken ontstaan, denk ik zo.......
                  Emoties? Mjah, misschien hoor. Maar dan in déze mate? Dan denk ik eerder aan een zwak karakter bij velen van hen.
                  Deze man heeft nu rigoureus maatregelen genomen en dat is prachtig.
                  Ik hoop oprecht voor hem dat hij niet terug valt, want dat zou zonde zijn.

En verder meneer Boomkens, u hoeft niet gelijk zo agressief te doen want dat schijnt hier uw normale manier van omgang te zijn. Beetje jammer.

bij velen van hen misschien wel jah, maar zijn ook mensen die zich zodanig kut voelen, dat ze al hun problemen weg eten (ook het te dik zijn) en het dus daarom zo erg kan worden. En agressief te doen? ik zeg gewoon wat

Je bent wel een heel teer poppetje zeg. Als je geliefde je een knuffel geeft moet die oppassen dat die niks breekt bij je is het niet?

Comment

Originally posted by michelboomkens View Post

Je bent wel een heel teer poppetje zeg. Als je geliefde je een knuffel geeft moet die oppassen dat die niks breekt bij je is het niet?

Wil je dat testen? Ik denk dat het meevalt.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

testen? nee ik bedank, ben veelste bang dat ik iets breek bij je

Comment

testen? nee ik bedank, ben veelste bang dat ik iets breek bij je

Bangerik.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

voor iemand als u wel ja, heb het niet zo op tere poppetjes

Comment

voor iemand als u wel ja, heb het niet zo op tere poppetjes

Nou, nu zullen we maar weer on topic gaan, denk ik zo.

Comment

Het is hier weer gezellig op de vroege morgen!

Doet hard haar best om dit niet te zien als een bevestiging voor een bepaalde denkwijze, omdat ze wéér Beaudien erbij ziet

http://www.youtube.com/watch?v=02zOk_LQCkY :mrgreen:

Comment

Originally posted by Beaudien View Post

Nou, nu zullen we maar weer on topic gaan, denk ik zo.
                                mwah denk dat ik dat zelf uitmaak of een mod, niet echt behoefte om naar u te luisteren

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X