Obese RTL4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

vind het ook knap trouwens dat die de laatste kilo's kwijt was. Dat is vaak het moeilijkste het begin gaat snel, maar daarna is er veel doorzettingsvermogen voor nodig

Comment

Originally posted by michelboomkens View Post
      bij velen van hen misschien wel jah, maar zijn ook mensen die zich zodanig kut voelen, dat ze al hun problemen weg eten (ook het te dik zijn) en het dus daarom zo erg kan worden. En agressief te doen? ik zeg gewoon wat

Je bent wel een heel teer poppetje zeg. Als je geliefde je een knuffel geeft moet die oppassen dat die niks breekt bij je is het niet?

Nou Michel,
      ik begrijp het eerlijk gezegd ook niet, ik was ook bezig te vervetten en ergerde me er flink aan. Mijn bf% liep ook tegen de 40% op 113kilo. En weer moet je grotere broeken kopen en niks dat goed zit ik liep ook naar broek maat 40 taille....kleiner werd te strak.
      Op een moment hak je de knoop door voor het veel te laat is en ga je er wat aan doen.

Alle zg emo eters die het beetje dik zijn al zwaar gepasseerd zijn en dan nog meer gaan eten.....nou sorry hoor.......onbegrijpelijk.......het is allemaal te makkelijk om het zo te brengen en af te doen als emotie eter..
      Als je het zat bent dan doe je er wat aan, dan ga je niet nog meer vreten.
      Die kutsmoesjes van velen, ze weten het toch ook? Ieder pondje........!
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
        Nou Michel,
        ik begrijp het eerlijk gezegd ook niet, ik was ook bezig te vervetten en ergerde me er flink aan. Mijn bf% liep ook tegen de 40% op 113kilo. En weer moet je grotere broeken kopen en niks dat goed zit ik liep ook naar broek maat 40 taille....kleiner werd te strak.
        Op een moment hak je de knoop door voor het veel te laat is en ga je er wat aan doen.

Alle zg emo eters die het beetje dik zijn al zwaar gepasseerd zijn en dan nog meer gaan eten.....nou sorry hoor.......onbegrijpelijk.......het is allemaal te makkelijk om het zo te brengen en af te doen als emotie eter..
        Als je het zat bent dan doe je er wat aan, dan ga je niet nog meer vreten.
        Die kutsmoesjes van velen, ze weten het toch ook? Ieder pondje........!
        ieder mens gaat met anders met zijn emoties om.

De 1 gaat meer roken de ander meer drinken en de ander tsja ieder pondje gaat door het mondje.

En ik ga heus niet zeggen dat je geweldig bent, want dat vind je van jezelf al genoeg volgens mij

en volgens mij ging deze meneer er toch ook wat zelf aan doen? Of werd die meneer gedwongen?

En hij had ook kunnen zeggen dat die een ziekte heeft volgens mij heeft die meerdere keren gezegd waarom die het zover heeft laten komen?
        Last edited by michelboomkens; 04-10-2011, 07:38.

Comment

Ken zelf ook een man van 28 jaar in deze toestand. Weegt 269kg, die man heeft er alles aangedaan om het niet zover te laten komen maar zijn lichaam reguleert de boel vanaf zijn jeugd al niet meer. Teveel en te ingewikkeld om zo even op te noemen. Vandaag wordt hij trouwens geopereerd dmv van een maagverkleining, zat geen andere keus op anders zou het over 5 jaar gebeurd zijn.
          sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by michelboomkens View Post
            ieder mens gaat met anders met zijn emoties om.

De 1 gaat meer roken de ander meer drinken en de ander tsja ieder pondje gaat door het mondje.

En ik ga heus niet zeggen dat je geweldig bent, want dat vind je van jezelf al genoeg volgens mij

en volgens mij ging deze meneer er toch ook wat zelf aan doen? Of werd die meneer gedwongen?

En hij had ook kunnen zeggen dat die een ziekte heeft volgens mij heeft die meerdere keren gezegd waarom die het zover heeft laten komen?

Okee,
            ik rook en ik rook al bijna 35 jaar en ja ik rook ook meer als ik stress heb of problemen of wat ook ....... en?
            Dus nu mag ik ook van alles als kutsmoes gebruiken om niet een keer te hoeven stoppen met roken?

Ik liet het met mijn dikker en vetter worden ook ver komen...door lekker te eten, alleen maar troep eten en ook zoals hij een gezins bak bami en nassi opvreten, ongemerkt eet je het zo weg idd. En lekker veel snacken en koek en chips en ik heb ooit een periode gehad met bier...veel te veel bier 's avonds in slaap vallen op de bank en in de ochtend als je wakker wordt weer vrolijk doorgaan met dat biertje dat er nog stond. Eerste wat ik anders deed als ik wakker werd was naar de koelkast lopen, eerst bier en daarna pas kofiie.

Je hoeft mij niet te vertellen hoe het er in sluipt. Heb het allemaal meegemaakt.
            Daarom begrijp ik niet waarom mensen daar niet uit stappen en wel juist nog meer gaan eten, dikker en luier worden als ze hun ogen wel al open hebben.........ze zijn zich er op dat moment van bewust dat ze zover zijn...op dat moment ga je de knop om zetten lijkt me ipv het bewust nog erger te maken..
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

jij snapt dat niet omdat, je het niet heb meegemaakt ja op jou manier. Maar gelukkig lijken we niet allemaal op jou. Elk mens is anders.

Comment

maarja marnop, met jou valt eigenlijk niet te discusseren want het valt me erg op dat jij altijd je zin wilt doordrijven en altijd het laatste woord wilt hebben.
                Dus je hebt gelijk Marnop

Comment

Net gekeken, echt te hopen voor de man dat de Plastische Chirurg goed zijn werk heeft gedaan.
                  keep the focus going!

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                    Bangerik.
                    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by wzoet View Post
                      Ken zelf ook een man van 28 jaar in deze toestand. Weegt 269kg, die man heeft er alles aangedaan om het niet zover te laten komen maar zijn lichaam reguleert de boel vanaf zijn jeugd al niet meer. Teveel en te ingewikkeld om zo even op te noemen. Vandaag wordt hij trouwens geopereerd dmv van een maagverkleining, zat geen andere keus op anders zou het over 5 jaar gebeurd zijn.
                      Ik geloof je niet, het spijt me.
                      Die meneer heeft teveel gevreten en te weinig bewogen.
                      189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                      Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by xBrian View Post
                        Net gekeken, echt te hopen voor de man dat de Plastische Chirurg goed zijn werk heeft gedaan.
                        heftig hè! Dat hoop ik ook ja, zo'n kerel gun je het ook gewoon:P

PS: michiel, stil es!? =D
                        189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Een ander hoeft toch ook niet te begrijpen hoe iets zover kan komen!Is altijd zo makelijk om te oordelen.Het sluimert erin,en is meer ook een geestelijk dwangmatig iets wat er achter zit.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                            het gaat hem trouwens nog 10 duizend euro kosten om alles netjes strak te trekken bij Dhr. schumacher.
                            deze man heeft toch geld zat hoe ik het begreep

Comment

ja, hij was een succesvolle ondernemer met voldoende geld. hij moet echter eerst bewijzen, dat hij het ook kan volhouden om een jaar of langer op gewicht te blijven, voor ze hem opereren.
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ben benieuwd of ze in de toekomst nog updates zullen geven over de mensen in dit programma, met betrekking tot het volhouden van de nieuwe levensstijl, nadat de camera's vertrokken zijn!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X