Obese RTL4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Is Living well in Gorinchem, heb even gegoogled......

Weer iemand uit Dordrecht, niet normaal, zijn wij Dordtenaren zulke vreetzakken dan?

Comment

Knap

Ik vind het vooral knap van deze mensen. Topprestaties!

Comment

Originally posted by emilio75 View Post

Weer iemand uit Dordrecht, niet normaal, zijn wij Dordtenaren zulke vreetzakken dan?
        Hahaha... die jeugd vriend van hem is mijn oude buurman en traint bij Sportcity...

Lijkt inderdaad dat wij een vreetstad zijn zo ja

Comment

Gorinchem????

Dat is niet naast de deur om te trainen... vaag...

Comment

Ik denk dat het met sponsoring en een goede PT te maken heeft. Ze moeten voor weinig geld wel resultaten laten zien, anders is het programma niet leuk.

Het gaat daar 's avonds om 10uur dicht, gaat niet meevallen om zo'n schema vol te houden met een fulltime baan! respect! Had jij hem trouwens nou niet een beetje met klussen kunnen helpen?

Comment

Ik denk dat het met sponsoring en een goede PT te maken heeft. Ze moeten voor weinig geld wel resultaten laten zien, anders is het programma niet leuk.

Het gaat daar 's avonds om 10uur dicht, gaat niet meevallen om zo'n schema vol te houden met een fulltime baan! respect! Had jij hem trouwens nou niet een beetje met klussen kunnen helpen?
              Ik denk dat Sportcity ook wel zou hebben mee willen werken voor wat reclame...

Had een klusje dicht bij huis geweest voor mij... hoogstens 8 minuten hier vandaan...

Inderdaad wel PROPS voor deze man!!!

Comment

Was dan wel een training zonder barbells geworden en moet er ook iemand in staat zijn om hem goed te begeleiden. Ik weet niet of dat bij Sportcity gaat lukken, volgens mij was de squash trouwens wel daar.
                Het zou voor hem wel makkelijker geweest zijn. Hattie ook tijd gehad om de sauna in te duiken!!

Comment

Was dan wel een training zonder barbells geworden en moet er ook iemand in staat zijn om hem goed te begeleiden. Ik weet niet of dat bij Sportcity gaat lukken, volgens mij was de squash trouwens wel daar.
                  Het zou voor hem wel makkelijker geweest zijn. Hattie ook tijd gehad om de sauna in te duiken!!
                  Hij had gewoon met mij moeten gaan trainen.. ik had hem laten zweten jonguhhh

De squash was inderdaad bij ons volgens mij...

Had wel krap geworden in de sauna dan...

Valt mij wel op dat hij ondertiteld moet worden...lijkt nu net of wij Dordtenaren zo slecht verstaanbaar zijn... zelfs ik versta er soms geen reet van...

Comment

Sh#t!! Hebben we Wendy gemist bij het squashen......

Dat had nou wel een goedmakertje geweest van Sportcity, gemiste kans! Had toch gewoon op het infobord gekund? Lullig hoor!

Comment

• Originally posted by emilio75 View Post
                      Sh#t!! Hebben we Wendy gemist bij het squashen......

Dat had nou wel een goedmakertje geweest van Sportcity, gemiste kans! Had toch gewoon op het infobord gekund? Lullig hoor!

inderdaad ja... had wel leuk geweest om Wendy ff bezig te zien...

En dat ze dan per ongeluk in de verkeerde sauna stap...

ik ga woensdag gelijk ff verhaal halen bij Sportcity...

Comment

zijn wij Dordtenaren zulke vreetzakken dan?
                        *doet héél erg haar best om niets te zeggen nu*
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Huh?!?! Sinds wanneer hou jij je in dan? Kwamen we dan zo fijngevoelig over?

Kom nou maar op, leef je uit, you know you want to!!

Comment

Huh?!?! Sinds wanneer hou jij je in dan? Kwamen we dan zo fijngevoelig over?

Ik ben nu ook erg benieuwd ...

Comment

Huh?!?! Sinds wanneer hou jij je in dan? Kwamen we dan zo fijngevoelig over?

maar ik vind jou liehief........en dan doe ik nooit naahaar!!
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Hmmmm jammer.... Anders had ik naar goed Dordtse gewoonte als troost een zak chips weg kunnen schranzen.......

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X