Reden veranderen van sportschool

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zou niet zo snel weg gaan op mijn huidige sportschool, omdat ik het nu nog lekker op de fiets kan doen. Als ik naar een betere gym ga, moet ik verplicht de auto pakken, en dat vind ik zonde. En ik kan gewoon mijn ding doen, dus dat is het belangrijkste.

Natuurlijk heb ik daar genoeg frustraties (eigenaar die overduidelijk laat merken dat hij mijn begeleiding maar niets vindt, rare kleur-verlichting die kudt is, geen support met uitvoering, af en toe bepaalde dingen niet kunnen doen omdat de vloer dan zo spekglad is, dat het gevaarlijk is, hoge abonnementskosten ect).
    Maar die nadelen wegen gewoon nog nét niet op tegen de nadelen van vertekken.

Originally posted by Iguana View Post
    Doordat ik gedwongen ben om op donderdagmiddag te trainen ivm mijn beperkte tijd, heb ik de enorme pech dat er dan tegelijk VUTness is..

20 bejaarden die de boel bezet houden, en sterker nog boos worden als jij op een machinen bezig bent waar zij op moeten hahaha, vorige week stond ineens een vrouw achter me tijdens mijn machine rows die vroeg waar ik het lef vandaan had op haar machine te gaan zitten(ze hebben circuittraining en als er een piep door de boxen komt waggelen ze door naar het volgende apparaat)

Dit is reden zat om op donderdagmiddag in de andere sportschool in mijn dorp te gaan trainen..
    Die circuittraining is ook een verhaal apart

Comment

ik wissel om de 2 a 3maand om van sportschool , niet van miserie maar om motivatie hoog te houden . en dat helpt. wel ben ik en 2 van mijn maten van een sportschool buitengezet wegens te luidruchtig zijn en gebruik van te zware gewichten, en het ongemakkelijk laten voelen van mede sporters.. , het ergste van alles is dat wij telefonish werden verwittigt later op de avond dat wij niet meer de toegang hadden om in de gym te trainen. wat een kut sportschoool was me dat ....
      Beest in opleiding

Comment

Doordat ik gedwongen ben om op donderdagmiddag te trainen ivm mijn beperkte tijd, heb ik de enorme pech dat er dan tegelijk VUTness is..

20 bejaarden die de boel bezet houden, en sterker nog boos worden als jij op een machinen bezig bent waar zij op moeten hahaha, vorige week stond ineens een vrouw achter me tijdens mijn machine rows die vroeg waar ik het lef vandaan had op haar machine te gaan zitten(ze hebben circuittraining en als er een piep door de boxen komt waggelen ze door naar het volgende apparaat)

Dit is reden zat om op donderdagmiddag in de andere sportschool in mijn dorp te gaan trainen..
        LOL deze is herkenbaar, ook dat waggelen! Bij "start to run" houden ze ook ineens een hele rits apparaten bezet. Maar dan zijn het geen bejaarden gelukkig.

Comment

Ik ben 2 jaar veranderd van sportschool omdat ik begon met boksen en via de boksclub korting kreeg bij een andere sportschool. Bovendien vond ik de begeleiding daar niet goed. Dus ben ik naar een andere gegaan ivm de korting. Bij die sportschool was de halve zaal cardio en de andere helft KT. Achter deze zaal wad nog een zaal waar spinning /zumba etc werd gegeven. Na een jaar kwam er een MILON CIRKEL ( MILON CIRKEL ) en werd de zaal dus kleiner. 6 maanden geleden kwam er nog een 2de Cirkel bij en het KT hoekje verwijderd uit de zaal en in de spinning/zumba zaal. De helft v/d zaal was voor spinning en de andere helft voor KT. Dat was veel te benauwd. Squatrek was al weg. Kon me kont daar niet meer keren, zo klein.

Ik mijn abbo opgezegd, maar had nog een contract tot april 2012 waar ik me aan moest houden, zei ze. Ik zeg dat het wel lijkt dat ze de krachtsporters weg willen hebben. Zegt ze, ja eigenlijk wel, we willen meer healthcenter worden. Ik zeg dat dat prima is, maar dat ik me dan ook niet aan mijn contract hoef te houden. Want ik heb geen zin om te trainen in een ruimte zo groot als een berghok.

Dus sinds maandag 3/10/11 ben ik begonnen in mijn oude fitness. begeleiding heb ik daar niet meer nodig, ik haal alles hier van Bodynet. (schema, voeding, advies, etc.)

Nu kan ik heerlijk squatten, benchpressen en deadliften.

Comment

Aan mense die die denke dat ze alles beter weten.
            Of alleen maar kome om te ouwe hoere, in plaats van traine.

Maar waar nu train, ik probeer voor me zelf met weinig mense te praten.

Gewoon lekker op me training te richten.
            Ik denk altijd ik kom voor me zelf en niet voor julie

Comment

De reden om te blijven is me homegym, altijd beschikbaar, kan doen en laten wat ik wil.
              Wat wil een mens nog meer.
              keep the focus going!

Comment

Een reden zou zijn als ik mijn eigen plek heb om mijn spullen te stallen zou ik meteen weg gaan.

Verder hebben we bijna alle dingen die ik wil.
                Calisthenics / Street workout

Comment

Ben weggegaan bij mijn vorige sportschool omdat het te klein was, er geen squatrek was en er te veel oude mensen rondliepen.
                  Op mijn huidige sportschool is alles goed. Ik ga hier weg als ze gaan zeuren over geluid of het laten vallen van gewicht e.d. of als er een nieuwe sportschool in de buurt komt voor powerlifters die ook nog eens goedkoper is dan waar ik nu zit, die kans is nagenoeg 0%.

Comment

vorige sportschool TE druk.en daarvoor te weinig apparaten ,nu oude apparaten en zit met een jaarcontract en betaal 55euro per maand ,vorige was 27euro maar was te druk en die ander ook 55euro
                    hier in belgie extreem duur joh.ze moedigen mensen om te sporten maar alle sportscholen zijn verschrikkelijk duur behalve die van 27euro.
                    k heb wel daarvoor over.niet sporten is voor mij ziek zijn.kan echt niet zonder.onmogelijk !!!

Comment

Pallas : ik heb liever bejaarden dan die mannetjes die denken te sporten en zichzelf constant zitten te bekijken = lol .

Comment

Trok bij m'n vriendin in bijna 100 km verderop.
                        Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

vorige week stond ineens een vrouw achter me tijdens mijn machine rows die vroeg waar ik het lef vandaan had op haar machine te gaan zitten(ze hebben circuittraining en als er een piep door de boxen komt waggelen ze door naar het volgende apparaat)

Whahaha, dit zie ik levendig voor me!
                          Ze had wél lef, dat moet je haar nageven.
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ben er ook niet tegeningegaan, ga niet in discussie met een vrouw van over de 80
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo
                            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ben er ook niet tegeningegaan, ga niet in discussie met een vrouw van over de 80
                              *rolt nu van stoel*
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                                Geen barbells? ik raad je aan om onmiddellijk een andere gym op te zoeken:P
                                Ze hebben pas geinvesteerd in nieuwe apparaten... weer geen barbells. Misschien een idee om toch zo onderhand is ergens rond te kijken...
                                All time PRs: 195/135/232,5
                                Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X