Beginnen met trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginnen met trainen

Hallo beste mensen,
    Ik ben een 17 jarige jongen en zou graag wat tips krijgen kwa training.
    Ik ben eigenlijk altijd nogal dun geweest, geen ondergewicht maar gewoon slank, ik heb wel een gespierde buik en men borstspieren beginnen wat op te kweken.
    Maar ik wil vanaf volgende maand beginnen met trainen bij een sportschool dus zou wat trainings schema's en voedingschema's willen vragen om van slank naar gespierd te gaan.
    Ik heb al een boek aangeschaft om thuis te trainen, en proteine shakes geloof ik niet echt in eet liever wat eieren( het wit natuurlijk) maar iemand nog andere goeie vervangers?
    Ik ben sinds een maand gestopt met blowen wat me conditie niet ten goede is geweest maar ik wil ook aan mijn conditie werken.
    Ik ben trouwens 1,86 en weeg 76 kilo
    Dankje alvast!

Ik heb trouwens een blessure aan m'n arm wat opdrukken nogal moeilijk maakt aangezien men gewrichten de heletijd kraken als iemand nog iets weet wat daar aan te doen is hoor ik het ook graag

Comment

iemand?

Comment

Eerst en vooral vitamine pillen kopen voor je gewrichten! als pijn weg is beginnen trainen . niet zwaar, gewoon op het gemak

Comment

Kijk het is niet pijnlijk maar het is vervelend, en wil sowieso zo snel mogelijk beginnen ermee want kan het niet meer uitstaan zo'n skinny motherfucker te zijn, aangezien ik nu ook 40 uur per week (zwaar) werk heb, heeft dat ook zo z'n voordelen voor m'n spieren hele dag dozen tillen van 10-25 kilo.
          Last edited by MrKey; 03-10-2011, 21:54.

Comment

Originally posted by MrKey View Post
            iemand?
            Blijkbaar lagen veel mensen al bijtijds op bed Soms is het hier wat rustiger, het kan erg variƫren hoe lang het duurt voor er antwoord is.

Welkom op het forum!
            Er is hier meer dan genoeg informatie over voeding en training. Voor nieuwe leden is er bijvoorbeeld dit topic. Met een gericht voedingsschema en een goed trainingsschema kun je er al snel wat breder uit zien. Dat voedingsschema leer je opbouwen aan de hand van die handleiding. Verkijk je echter niet alleen op je borst en je buik, voor een optimaal resultaat kun je beter je hele lichaam trainen. Dat staat ook wel in dat topic waar ik eerder naar verwees.

Knap dat je bent gestopt met blowen trouwens! Alweer een stap in de richting naar een betere gezondheid.

Ik wens je veel succes met het inlezen en heel veel plezier met het trainen. Als je nog vragen hebt, zet ze dan hier neer.
            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X