Ik heb een leuk nieuwtje. De universiteit van Tilburg heeft nog geen vereniging die de belangen van de krachtsporters behartigt. Ik en en een vriend van mij gaan deze samen oprichten. Alle HBO en WO studenten kunnen er lid van worden. Het doel is om uiteindelijk trainingclinics en voedingsadvies te kunnen geven. Misschien valt er nog wel wat korting met een groot supplementenmerk te regelen, aangezien hier duizenden studenten onder vallen. Volgende week wordt het op poten gezet, dan kunnen we gaan promoten om uiteindelijk geregistreerd te zijn!
Krachtsportvereniging
Collapse
X
-
Ik doe HBO, maar niet in Tilburg, wat zou dat eventueel voor mij kunnen betekenen dan?
Mooi initiatief trouwens, denk ik wel wat werk om op te zetten!"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Originally posted by FitnessBoer View PostIk doe HBO, maar niet in Tilburg, wat zou dat eventueel voor mij kunnen betekenen dan?
Mooi initiatief trouwens, denk ik wel wat werk om op te zetten!Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Voor die korting doe ik mee, maar feestjes in Tilburg is mij te ver weg! Succes ermee trouwens, mooi initiatief!189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
Comment
-
Mooi initiatief inderdaad. Veel succes! Zorg voor een goede penningmeester en dan komt het wel goed."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
1 week geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment