Krachtsportvereniging

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Deze week zijn de gesprekjes om vereniging-in-spe te worden. Dan kan je daarna aan alle plannen en promotie gaan werken voor het werven van leden!
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Hey Sjoerd, ik ken je niet echt, maar train jij vaak in het sportcentrum van UvT? Als je iets van clinics wil geven wil ik wel helpen m.b.t. powerlift oefeningen bijvoorbeeld of schema's maken voor leden whatever.
      Groeten

Comment

Ik train er 4x per week! Ga zo weer:O. Ik heb jou waarschijnlijk vast wel ooit gezien daar dan! Wel nice man! Zoiets is altijd goed natuurlijk aangezien veel mensen de techniek van een erwt hebben. Hoe zie jij eruit dan? Als jij er regelmatig komt, moet ik je wel kennen.

Comment

Haha ben er maar 2x geweest nog, 1x in een Real Dutch Power shirt, stonden ze me beetje raar aan te gapen. Ik kan er niet al me trainingen daar doen, maar de maandag over 2 weken ben ik er waarschijnlijk rond 11 uur ivm 5 tussenuren.

Ik woon ook niet in de buurt dus train er alleen als ik teveel tussenuren heb.
          Groeten

Comment

Waarom nou in Tilburg!

Afijn, als het goed uitpakt, dan kan je uitbreiden naar Leiden. Dan heb je bij deze al een contactpersoon.

Verder, een leuk initiatief! Succes!

Comment

Weer even een updateje:
              Nu dus een gesprek met de sportraad gehad: positieve reactie op het initiatief. Het wordt goedgekeurd binnen een bestuursmeeting en dan krijgen we 150 euro om te promoten en te starten! Statuten, en inschrijving bij kamer van koophandel worden door de raad gefinancierd.
              Vanochtend gesprek met het sportcentrum gehad: goedkeuring binnen. Ze vonden het een goed initiatief. Nu proberen een contract met een supplementenleverancier te onderhandelen, voor hun een goed voordeel aangezien ze heel het sportcentrum bereikenen en dat zijn heeeeeeel veel studenten + clinics mbt voeding, supplementen en techniek/trainen zijn ook goedgekeurd!

Oftewel, als de officiele goedkeuring binnen is kan er gewerkt worden!

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
                Weer even een updateje:
                Nu dus een gesprek met de sportraad gehad: positieve reactie op het initiatief. Het wordt goedgekeurd binnen een bestuursmeeting en dan krijgen we 150 euro om te promoten en te starten! Statuten, en inschrijving bij kamer van koophandel worden door de raad gefinancierd.
                Vanochtend gesprek met het sportcentrum gehad: goedkeuring binnen. Ze vonden het een goed initiatief. Nu proberen een contract met een supplementenleverancier te onderhandelen, voor hun een goed voordeel aangezien ze heel het sportcentrum bereikenen en dat zijn heeeeeeel veel studenten + clinics mbt voeding, supplementen en techniek/trainen zijn ook goedgekeurd!

Leuk... goed bezig. Hopelijk komt er zo wat meer respect voor onze sport. Zeker in mijn werkomgeving (waar veel HBO'ers en Wo'ers rondlopen) wordt het toch snel gezien als een 'domme krachten' sport. Mijns inziens geheel onterecht.
                kleine mannetjes worden groot.

TRAIN AS YOU FIGHT

Comment

Weer even een updateje:

Goed bezig! Ik hoop dat het nu flink van de grond komt, hoe ben je van plan het te promoten?

Comment

Mooi hoor, niet lullen maar meters maken. Hulde.

Extragratis tip: neem zelf een aandeel van de verlaagde marge op producten. Inspanning moet wel wat opleveren
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Mooi hoor, niet lullen maar meters maken. Hulde.

Extragratis tip: neem zelf een aandeel van de verlaagde marge op producten. Inspanning moet wel wat opleveren
                      Haha ja! Hopelijk! + krijg ook een bestuusbeurs van de uni. Dus er zitten ook voordelen aan!

Met betrekking tot promotie. Er worden shirtjes gedrukt, posters gedrukt en we gaan eerst gewoon in het sportcentrum promoten. Intern mensen aanspreken om tot het minimum aantal leden te komen (het liefst erboven). Daarna als we een officiele vereniging zijn, dan kan er meer aan promotie gedaan worden. Welkomstclinic, maar het belangrijkste is wel nog een contract met een supplementenleverancier. Dus denk dat ik Leon van body en fitshop binnenkort eens ga benaderen

Comment

Hoeveel mensen is het minimum?

Comment

Gok 50 ofzo?
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Top man!
                            Hoop dat het contract met een leverancier gerealiseerd kan worden!
                            Waar zit je aan te denken als het gaat om contributie?
                            189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                            Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Ik zou 20 denken.

sigpic

Comment

Ik train er 4x per week! Ga zo weer:O. Ik heb jou waarschijnlijk vast wel ooit gezien daar dan! Wel nice man! Zoiets is altijd goed natuurlijk aangezien veel mensen de techniek van een erwt hebben. Hoe zie jij eruit dan? Als jij er regelmatig komt, moet ik je wel kennen.
                                Een grote boze turk, tot aan zijn nek wit van het magnesium met 300 kilo in zijn handen. :P
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X