Krachtsportvereniging

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Krachtsportvereniging

Ik heb een leuk nieuwtje. De universiteit van Tilburg heeft nog geen vereniging die de belangen van de krachtsporters behartigt. Ik en en een vriend van mij gaan deze samen oprichten. Alle HBO en WO studenten kunnen er lid van worden. Het doel is om uiteindelijk trainingclinics en voedingsadvies te kunnen geven. Misschien valt er nog wel wat korting met een groot supplementenmerk te regelen, aangezien hier duizenden studenten onder vallen. Volgende week wordt het op poten gezet, dan kunnen we gaan promoten om uiteindelijk geregistreerd te zijn!
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Netjes, hoop dat het gaat lukken! Lopen er nog grote gasten rond dan? Anderhalf jaar geleden vond ik het wel meevallen. GL!

Comment

Niet zo veel grote jongens, een aantal! Ik zie het als een mooie kans om bestuurservaring met hobby te combineren!!

Comment

Ik doe HBO, maar niet in Tilburg, wat zou dat eventueel voor mij kunnen betekenen dan?

Mooi initiatief trouwens, denk ik wel wat werk om op te zetten!
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
          Ik doe HBO, maar niet in Tilburg, wat zou dat eventueel voor mij kunnen betekenen dan?

Mooi initiatief trouwens, denk ik wel wat werk om op te zetten!
          Haha, dat weet ik nog niet, we moeten beleidsplannen opstellen de komende tijd. Kijken wat voor evenementen we kunnen en mogen organiseren. Misschien Martin die een keer een clinic komt geven bijv. Facebook facts, hulp met vragen etc. Meets, feestjes ook. Even kijken wat de mogelijkheden zijn allemaal!

Comment

feestjes onder fitness fanaten dat wordt vaten water halen!

Comment

Originally posted by Silk View Post
              Netjes, hoop dat het gaat lukken! Lopen er nog grote gasten rond dan? Anderhalf jaar geleden vond ik het wel meevallen. GL!
              Ik loop daar weleens rond
              Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                Ik loop daar weleens rond
                Problem? Jammer dat ik er nooit meer ben dan, ik had je graag dicht achter mij gehad om mijn kont goed te observeren op de juiste techniek met deadliften.

Comment

Voor die korting doe ik mee, maar feestjes in Tilburg is mij te ver weg! Succes ermee trouwens, mooi initiatief!
                  189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                  Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Mooi initiatief inderdaad. Veel succes! Zorg voor een goede penningmeester en dan komt het wel goed.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Leuk initiatief, hier in Enschede is dat al een tijdje succesvol. Tip: neem eens contact op met aanstaande zusterverenigingen voor tips.
                      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

als je nog hulp nodig bent met promotie & reclame enzo, laat maar weten.

Comment

Goed idee, veel succes ermee! Wou dat er ook zo´n studentenvereniging in Amsterdam was...
                          Laissez Faire

Comment

Succes ermee,
                            leuk initiatief
                            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by Yawa77 View Post
                              Goed idee, veel succes ermee! Wou dat er ook zo´n studentenvereniging in Amsterdam was...
                              Gewoon eentje starten, vent!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X