stagnatie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• stagnatie

yo jongens, hiero mijn probleem

Sinds 2-3 maanden ga ik simpelweg niet meer vooruit in massa of gewicht, ik train nu 6-7 maanden, 70kg, 184cm, ong. 10% BF, doel lijkt duidelijk: massa.

ik volg de 3 dagen split beginnersschema van Marnop

daarbij let ik zoveel mogelijk op mijn voeding, ik kan deze helaas niet optimaliseren omdat ik nog thuis woon en mijn ouders niet willen dat ik overdrijf met BB'en.

Mijn voeding is ongeveer: ongeveer 17 boterhammen per dag, met kipfilet, ham, pindakaas en appelstroop, 's avonds wat de pot schaft (meestal wel groenten en vlees (standaardshit)), daarbij eet ik elke dag wel wat noten en yoghurt, en zorg ik dat ik elke 2 uur eet. Drink 4 liter water per dag en nog een klein litertje melk. oja, en op trainingsdagen drink ik na het sporten nog 2 bekers choc. melk. Geen supps.

Maar ik wordt er onderhand helemaal gek/wanhopig van en wou overstappen op stronglift 5x5 maar dat kan niet zo goed omdat in mijn gym geen squatrek is en geen gewichten van 1.25 kg.

Kortom, hebben jullie nog tips om me over dit plateau heen te tillen, zat zelf zelfs al te denken aan supplementen maar aangezien mijn voeding niet perfect is lijkt me dit nog niet gepast.
    hoop op reacties bvd

Wil je groeien, dan moet je meer eten. Overigens woon je wel thuis, maar hoe oud ben je? Aangezien je je ouders er echt niet mee 'belast' als ze kwark ed mee moeten nemen als ze toch al naar de winkel gaan.

Probeer, als je nog geen benul hebt van wat je eet, het geheel eens in een schema zoals deze te plaatsen: MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

Btw, de oorzaak van een stagnatie in gewicht: inname = verbranding. Zorg ervoor dat inname > verbranding. Oftewel door meer te eten, (In jouw geval vermoedelijk meer eiwit) of minder te bewegen. Al raad ik je aan om gewoon meer te eten.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

karel650

ik heb me al altijd afgevraagd hoe omand die 70 kg op 184 cm er uit ziet met weinig vet
      zou je eventueel een fototje willen plaatsen?
      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

@sean ik heb het ingevuld en kwam ongeveer uit op 3500-4000 kcal, dit lijkt me het probleem niet danwel dat de verdeling e/k/v/ ong. 20/40/40 was met een kleine 200 gram eiwitten. tips?

@kabaffel, eerlijk gezegd was het vetpercentage een gok maar aangespannen zie je de bovenste 4 blokjes dus.. wat betreft die foto's: ik zal fftjes kijken wordt denk ik wel wat gedoe, ik pm je als ik ze heb oke?

Comment

Originally posted by karel650 View Post
          @sean ik heb het ingevuld en kwam ongeveer uit op 3500-4000 kcal, dit lijkt me het probleem niet danwel dat de verdeling e/k/v/ ong. 20/40/40 was met een kleine 200 gram eiwitten. tips?
          Als je niet bijkomt: meer eten. Simpel zat
          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Je eet aardig wat, maar verbrand ook heel veel. wil je aankomen moet je meer eten. geen twijfel mogelijk.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

ja ik weet het is helaas de harde waarheid, komt wrs omdat ik 7 dagen per week spor (3xKT, 2x voetbal, 1x joggen)

Comment

Originally posted by karel650 View Post
                ja ik weet het is helaas de harde waarheid, komt wrs omdat ik 7 dagen per week spor (3xKT, 2x voetbal, 1x joggen)

Ik denk dat jij wel wat mag gaan bulken na de trainingen en het sporten.

Even een vraagje tussendoor en graag eerlijk antwoorden, wat doe je voor en na het voetballen mbt eten en drinken?
                Over het algemeen, wat ik als trainer jaren lang heb gezien is de voeding van lagere amateurs waardeloos en over de gehele linie na het voetbal geen eten, maar bier..........

Je zal je voetballen ook zo moeten benaderen als BB qua voeding e.d. vergeet niet dat je zo'n 2 uur lang intensief bezig bent met dat voetballen elke zaterdag of zondag en dan ook erg katabool zal zijn met erg hoog cortisol en dus veel afbreekt een vetten maar ook aan eiwitten.

Toen ik op mijn zwaarst was....130kilo...toen voetbalde ik ook..... 3 x per week. Ik werd dus gewoon zwaarder ondanks het voetballen.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Het is al gezegd, het is heel simpel: meer. eten.

Comment

Pak anders dit topic er even bij zodat je snel een voedingsschema kunt opstellen.
                    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X