Combinatie van producten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Combinatie van producten

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en zou graag wat meer bijleren van jullie om eventueel een sneller resultaat te bekomen van al dat zware werk
    Nu is mijn vraag:
    Ik ben nu een tijdje bezig met fitnessen thuis (niet in de fitness omdat ik zo'n abonnement overdreven duur vind) en vind het al goed vorderen!
    Nu heb ik last van een klein buikje en zou deze graag weg willen om mijn buikspieren wat beter te kunnen zien.
    Ik gebruik nu creatinne in combinatie met een proteinewhey.
    Is het verstandig om deze 2 producten dagelijks te combineren met bv. reduxine fatburner? Heeft die fatburner dan nog nut voor mijn buikje weg te krijgen terwijl ik whey gebruik?

Ik hoop dat jullie mij een beetje verstaan en wat tips kunnen geven!

Mvg Bob

Ga de stickies lezen luilak.
    En lees dit eerst: http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...tml#post866939
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Ja kan je gewoon gebruiken.
      Van whey is gebleken dat het helpt je vet te verminderen en extra spiermassa aan te zetten en veel soorten fatburners kunnen je daar ook bij helpen. Neem ze niet samen in een shake want daar heb je verder weinig aan. Je kan wel de creatine eventueel in je shake na de training mixen.

Ik weet niet wat er in Reduxine zit, dus kan daar verder niet over oordelen. Ken het spul niet dus weet ook niet of die werkt.
      Zorg er ook voor dat je voeding goed in orde is, dat doet meestal meer voor je dan alleen whey.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ok, bedankt voor uw reactie!
        Daar heb ik wat aan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X