Eiwitten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eiwitten

Heey
    Weet iemand een goede eiwit maaltijd na de fitness? Zo dat ik toch aan me eiwitten kom.

Ken niet zo goed tegen eiwit shakes krijg er diaree en maag/darm last van werkt erg laxerend bij mij. Hebt Whey geprobeerd en Whey isolaat geprobeerd.

Als iemand tips hebt hoor ik het graag.

Magere franse kwark.
    En ja, eieren. Gekookt/gebakken.
    Halve liter melk.

Comment

tonijn in water (van die blikjes)
      BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Vis, biefstuk, (runder)hamburgers, bieflappen, tartaar, eieren, kip, kalkoen.

btw,
        ik weet niet hoe lang en hoe vaak je whey hebt geprobeerd, maar er zijn meer mensen die er de eerste tijd wat slechter op reageren. Het kan zijn dat je lichaam er even aan moet wennen.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Haha, eiwitten hebben in het algemeen een laxerende werking bij mij:P maar als je echt pijn in je darmen krijgt is het wel balen ja...
          Heb er verder nog niemand over gehoord(behalve de gassen dan)
          189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
          Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Ik heb een keer gehoord van Goat Whey, google maar eens. Het kan zijn dan je darmen zo overstuur raken door het melkeiwit van koemelk. Dan zul je met Goat Whey (geitenmelk dus) meer succes hebben.
            Even after Monday and Tuesday the calender says W T F

Comment

Originally posted by Scorpio1977 View Post
              Ik heb een keer gehoord van Goat Whey, google maar eens. Het kan zijn dan je darmen zo overstuur raken door het melkeiwit van koemelk. Dan zul je met Goat Whey (geitenmelk dus) meer succes hebben.
              of gewoon lactose vrije whey.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                  of gewoon lactose vrije whey.
                  Das wel iets anders dan wat ik bedoel trouwens, dat is melksuiker.
                  Ik bedoel een allergie voor het koemelkeiwit op zich, daar kun je een allergie voor hebben en nee, niet alleen als je een baby bent.

Maar kan beide zijn natuurlijk :P

Comment

Daar is ook speciaal eiwit voor met een darmbacterie erin.
                    Bouw het is langzaam op neem b.v. eerst 1/3 van de dosering en laat je darmen eraan wennen.
                    Face your demons...........

Comment

Bedankt alemaal voor de info.

Hebt in totaal wel 3 potten whey door heen gewerkt. Wou niet opgeven daarom ging stug door. Nu werd het echt te erg dus me lichaam gaf wel aan dat moest stoppen. Nu al week niet genomen en hebt geen last meer van me maag/darmen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X