gewicht probleem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gewicht probleem

hallo , ik train nu al zo een 4maanden en ik bouw echter geen lichaam op.

ik weeg ongeveer 57kg ik kom heel moeilyk by

voeding schema heb ik niet perfect maar ik eet elke dag bambix smorgens met een shake en shake na fitness en eet zoveel mogelyk rijst + vlees + pasta

en me training schema is maandag borst : schuinbankdruk + fly's (halters) , platbankdruk + fly's(halters) en Triceps : Triceps Pushdown + One-Arm Triceps Extension + Dips /Dinsdag : Rug : lat pulldown + rear delta fly's + Bent-over reverse fly en woensdag rust donderdag weer borst en Triceps + schouders: Dumbellpress + Dan nog een soort van deadlift (soort van schouders ophalen + Dumbell side raise.
    en Vrijdag rug + biceps

mischien weten jullie wat mijn probleem is. ik heb echt een dunne lichaam ik wil breder worden zo snel mogelyk . Alvast bedankt

Originally posted by fabi View Post
    hallo , ik train nu al zo een 4maanden en ik bouw echter geen lichaam op.
    Zolang is dat nog niet, hoor.
    En je zult veel meer moeten eten, denk ik.
    Ik vind je voedingslijstje een beetje vaag, over welke hoeveelheden heb jij het?
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

4 maanden is niks.
      Je geeft zelf aan dat je voeding niet perfekt is.
      Je geeft zelf aan dat je moeilijk aankomt.
      Je training slaat ook nergens op.

En dan moeten wij jou vertellen wat je blijkbaar zelf al weet....?

Lees:

http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...uwe-leden.html

http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...ersschema.html

gebruik:

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html

En succes ermee....
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

zou even overleggen met je trainer en met goede begrippen komen... en na 4 maanden is aankomen misschien nog lastig omdat je nog alle bewegingen moet leren. succes
        "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

In 4 maanden kan je prima aankomen, zolang alles maar klopt. Ik train vanaf het begin met een redelijk voedingsschema en ben in 5 maanden ongeveer 10 kilo aangekomen (klein beetje vet, maar vooral spier). Altijd lang en mager geweest, dus zo zie je dat het best mogelijk is. Je geeft zelf al aan waar waarschijnlijk je probleem ligt, de voeding. Groeien doe je thuis, niet in de sportschool, dus moet je voldoende eten en rusten. Op dit forum zijn genoeg handvatten aanwezig om tot een goed voedingsschema te komen.
          Train hard or go hormone

Comment

alvast bedankt voor de info , maar ik train met 2 andere vrienden en die zyn wel al vooruit gegaan en redelijk veel zelfs ik weet 4maanden is niet veel maar dan nog zy zyn veel breder geworden. dus daarom begon ik me zorgen te maken. maar ok ik zal een voeding schema proberen te maken.

Comment

Gewoon lekker door blijven gaan en je hoofd niet laten hangen een ecto zoals jij heeft 1 groot voordeel en dat is dat je waarschijnlijk je abs al goed te zien zien zie dat even als een pluspiunt tegen over je vrienden en blijf die vooral ook zwaar trainen (motivatie).

Veel en vooral goed gaan eten en zwaar trainen!komt goed makker.
              Face your demons...........

Comment

Bedankt kevin72 voor de motivatie , ik ga Zometeen een voedingschema maken dan hard Gaan trainen in de gym

alvast bedankt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X