Rustdag essentieel?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by marnop View Post
    Dus je traint elke dag, behalve zondag?
    Je begint met de opening, dat je vaak hoort dat rustdagen essentiee zijn en dan maak je een schema om lekker elke dag te trainen?
    Waarom dan zo eigenwijs?

Ga gewoon 3x per week of max 4x per week trainen en pak die rustdagen om te herstellen en te groeien. En dan ongeveer om de dag trainen.
    Elke dag gaan trainen en dan als een pussy trainen heb je niks aan, geeft geen meerwaarde.
    Ik heb van een goede borsttraining al bijna een week nodig om goed te herstellen, dan zou jij wel eventjes als beginner en naturel 3x per week kunnen? Dan train je dus te licht.

succes.
    Dus jij zegt dat ik maar alles moet aannemen wat ik vaker dan 1 x hoor, er gaan genoeg fabeltjes in de rondte.. ik waardeer de hulp maar het hoeft niet allemaal te klinken alsof ik een domme vraag stel.. ik heb nu inderdaad me schema ingedeeld dat me spieren langer dan 48 uur rust krijgen! deze zal ik later op de dag posten. ik hoorde trouwens dat een rustdag essentieel is ik heb niks over rustdagEN gezegd, maargoed nu ik deze vraag heb gesteld ben ik er nu ook wat wijzer door geworden, thanks voor de hulp!

Originally posted by inferno_0666 View Post
    Dat schema kun je in het eerste stadium wellicht volhouden, maar als de gewichten een beetje omhoog gaan en je lichaam efficienter wordt in de handelingen en processen die daarbij betrokken zijn dan gaat het niet meer. Je zult overtraind raken en er zal sprake zijn van stagnatie.

Zelfs voor absolute beginners is jou schema verre van optimaal.

Ja ik had er nu inderdaad nog geen last van maar ik zit inderdaad in het stadium dat ik me spieren laat wennen, vandaar dat ik er tot nog toe nog geen last van heb gehad.

@ maar7en8 (kwam er ff niet uit dit tot een quote te verwerken)
    Ik doe juridische dienstverlening niv 4 dit red ik met 2 vingers in me neus, maar het is de brug naar het hbo dus ik moet wel.. verder heb ik vrienden waar ik in het weekend vooral wat mee doe, het is beter een fitnessverslaving te hebben dan een wietverslaving wat ik eerst dus had..

Thanks voor de hulp mensen, ik doe er zeker wat mee, ondanks sommige het wel erg betweterig overbrengen!
    Last edited by Salimovic; 17-10-2011, 13:20. Reason: dubbel gekopieerd

Comment

Zoals je schema is in je openingspost heb je GEEN 48 uur rust voor de spieren/spiergroepen.

Er gaan idd veel fabeltjes rond en die dingen hoor je dan idd ook meer dan eens, helaas.
      Maar goed, je weet nu meer.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X