Geen spieren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geen spieren?

Hey iedereenn,

Misschien een domme vraag... Maar is het normaal dat je na 1 jaar trainen heel veel sterker bent geworden maar in spieren niet gegroeid of weinig verschil?

Bijvoorbeeld bij biceps curls begon ik bij 30kg en nu zit ik bij 50kg en nog steeds zie ik geen verschil volgens mij. bij andere onderdelen ook ?

Moet ik special setjes ofzo doen voor massa? want meestal doe ik gewoon heel veel kg totdat ik niet mmeer kan.

Misschien is je bf% te hoog?

Comment

ten eerste geloof ik niet dat je 50kg curlt.
      daarnaast weten we geen moer van je trainingschema en kunnen in geen mogelijkheid aangeven wat je eventueel fout doet.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Kan aan van alles liggen.
        Misschien is je voeding niet optimaal, je uitvoering (als je bv alleen maar loopt te gooien, is het logisch dat het lijkt alsof je kracht omhoog gaat), ect.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
          daarnaast weten we geen moer van je trainingschema en kunnen in geen mogelijkheid aangeven wat je eventueel fout doet.
          Waarschijnlijk met 2 handen tegelijk.
          Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

Originally posted by stealthy View Post
            Waarschijnlijk met 2 handen tegelijk.
            Tsk! Ik curl ook 50+!

Als ik droom

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
              Tsk! Ik curl ook 50+!

Als ik droom
              Als ik droom curl ik 500

Comment

nee ik weeg 70kg op 1.74m bf rond 12% bicep curls doe ik makkelijk met 2 handen 50kg maar ik zie niet echt veel spier massa bij mij. De kracht groeit heel goed maar massa niet echt. Of moet ik gewoon meer eten tot 80kg en dan wat afvallen dna zie ik het beter?

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                  ik denk dat hij het over een machine heeft wij hebben er ook zo een staan

laaste keer dat ik die heb gebruikt 2 jaar geleden toen curlden ik ook al
                  60kg dus...
                  There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by jowblob View Post
                    nee ik weeg 70kg op 1.74m bf rond 12% bicep curls doe ik makkelijk met 2 handen 50kg maar ik zie niet echt veel spier massa bij mij. De kracht groeit heel goed maar massa niet echt. Of moet ik gewoon meer eten tot 80kg en dan wat afvallen dna zie ik het beter?
                    Post je voedingsschema en trainingsschema eens dan weten we meer nu kunnen we niet egt iets zeggen.

Comment

zonder voldoende voeding, zullen je spieren niet gaan groeien. punt.
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X