Verplicht  "kuurtje"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verplicht  "kuurtje"

Ik ga een verplicht "kuurtje" volgen omdat ik depressief ben geworden. Ik heb nergens meer zin in zelfs niet in trainen terwijl ik goed bezig was. Eten doe ik bijna ook niet meer.
    Zit zwaar aan de seroxat(antidepressie middel).
    Je word er wel zwaar van maar wat heb ik daaraan. Ik hoop dat het snel beter gaat, dan kan ik weer trainen.

Zijn er ook mensen die het gebruikt hebben?.

Denk dat het geen slimme keus is omdat je depressief bent een kuurtje te nemen want als de kuur af gelopen is is de kans dat je nog deprier word groot.
    Seroxat is naar mijn weten veranderd in paroxetine.
    Ken het en heb het gebruikt maar niet om het depressief tegen te gaan. Maar had nergens last van en vond het eigenlijk wel een lekker middel.
    Het maakt de stof serotonine aan die zorgt voor het blijheidsgevoel. Dus als dat middel niet werkt bij je dan zit je echt helemaal niet lekker in je vel dus moet je helemaal nietr denken aan anabolen, das mijn mening!
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

ik ben het hier mee eens ik vind het onzin om te gaan kuren omdat je depressief bent.Door het gebruik van anabolen zul je je heus niet beter gaan voelen.
      Dit is zeker niet een trainings dipje waar je in zit, omdat je ook zegt dat je medicijnen gebruikt hier voor.
      Dus een kuurtje zal je echt niet helpen.

Als je wilt groeien zijn 3 dingen belangerijk voeding,rust, en training.
      Volgens mij als je depresief bent heb niet echt zin om te eten en heb je je rust wel heel ergenst ander voor nodig.

En zoals dino al zegt na je kuur zal je weer terug vallen en zit je weer in een dipje,en zal je massa weer kunnen verliezen.
      dus weg geld.

Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

sluit me volledig bij dino aan, als je nu depri bent moet je zeker niet aan een kuur beginnen, als je nu al niet kan eten en trainen heeft het ook geen zin om nu te kuren want geen enkele behaald resultaat ga je behouden en dan kom je in nog een grotere depri bui te zitten, je gaat enkel het probleem opschuiven.

Denk zelfs dat er iemand op het forum al zoiets heeft meegemaakt of iemand van de familie of vriendenkring, er was destijds een topic over

Grtz
        stil growing

Comment

Ik denk dat jullie Olvar verkeerd begrijpen jongens.  
          Met "kuurtje" bedoelt hij waarschijnlijk juist z'n anti-depressiva, vandaar de aanhalingstekens...

Mocht juist ík je verkeerd begrijpen laat het dan even weten Olvar, in dat geval ben ik het trouwens helemaal eens met de voorgaande posts. Niet aan de anabolen gaan als je al depressief bent!
          Om ook nog even antwoord te geven op je vraag, zelf heb ik nooit dat soort medicijnen genomen.
          Veel sterkte uiteraard en ik hoop voor je dat je snel opknapt.  

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (olvar @ Sep. 19 2004,17:04)]Ik ga een verplicht "kuurtje" volgen omdat ik depressief ben geworden. Ik heb nergens meer zin in zelfs niet in trainen terwijl ik goed bezig was. Eten doe ik bijna ook niet meer.
            Zit zwaar aan de seroxat(antidepressie middel).
            Je word er wel zwaar van maar wat heb ik daaraan. Ik hoop dat het snel beter gaat, dan kan ik weer trainen.

Zijn er ook mensen die het gebruikt hebben?.
            Ik heb vroeger ook nog seroxat moeten nemen maar dan wel tegen angsten.
            Had geen effect op mij en werd er nog impotent van ook.
            Zeker niet kuren,bij een lage test.spiegel loop je al wat beroerder rond. En als je dan nog iets pakt dat makkelijk omzet naar oestrogeen is het volledig naar de kl#ten.

Heb al eens depri thuisgezeten na kuurtje deca(was niet depri aan kuurtje begonnen), ben daar ook gevoelig voor, daarom dat ik oplet met welke producten ik pak.

Als je dan nog eens moet nakuren met clomid (kan je ook depri van worden)kan het volledig fout gaan.

Zodus, je bent nu al depri...kuren zou heeeeeeel zonde zijn tenzij je een maandje of 6 in opname wilt
            grtz en veel beterschap
            wim[B]
            Elk pondje komt door het mondje !!!
            Denk je sterk.

Comment

En als je met je kuurtje 'seroxat' bedoeld dan kan je daarzelf niet veel aan doen....iedereen kan eens in de put zitten maar na een tijdje zal het wel beteren.
              Seroxat werkt ook niet direct hé en daarna zal je je wel beter gaan voelen.

grtz wim
              Denk je sterk.

Comment

ik heb seroxat een paar jaar geleden,een half jaar ,elke dag moeten nemen.was met mijn scheiding en het gevolg daarvan mijn huis moeten verkopen(getrouwd zonder huwlijks contrakt)en terug bij mijn ouders komen wonen. toen werd ik me daar zo deprie van dat het gewoon zo niet verder kon en ben naar de dokter gegaan.bij mij heeft dat middel echt wel goed geholpen hoor.maar je moet dat een week of 3-4 innemen vooraleer het begint te werken.
                maar het gaan kombineren met as zou ik toch maar niet doen hoor!!!
                no thumbnail yet

Comment

Sorry

Ik bedoel met dat kuurtje de antidepressie medicijnen.
                  Ja beetje stom van mij ik had het tussen aanhalingstekens gezet, maar was niet echt duidelijk blijkbaar.

Sorry

Comment

Hoef je je niet voor te verontschuldigen, het was niet erg duidelijk maar viel er wel uit op te maken.  
                    Wel handig dat het nu goed duidelijk is, scheelt je veel goedbedoelde vermaningen waar je helemaal niets aan hebt.  
                    Nogmaals beterschap en als ik dit zo lees is het iig wel goed spul dus succes.  

Comment

ja ik heb het volledig verkeerd begrepen.
                      Ik vond het ook al zo raar dat je een kuur gaat doen terwijl je depresief bent.

Grtz..
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sterkte man.

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Beste Olvar,

Ik heb zelf 2 jaar geleden ook 1 jaar lang de maximale dosis paroxetine gebruikt tegen depressie en angsten. Depressie omdat ik me zo vaak down voelde en nergens zin in had, angsten omdat ik last had van pleinvrees (soort paranoia gevoel, denken dat iedereen je aankijkt op straat&#33. Ik was toen 18 jaar.
                          Ik denk dat de reden van mijn depresiviteit lag aan het gebruik van ro-acutane. Ik heb daar op mijn 16e wel 1000 pillen van genomen en sindsdien was het eigenlijk begonnen.
                          Ik kan verder ook geen andere oorzaken bedenken waarom het gebeurd is.

Na een aantal weken ga je je wel een stuk beter voelen. In mijn geval had ik weer zin om mijn bed uit te gaan en dingen te doen en beetje bij beetje voelde ik me beter.
                          Je moet echter niet wachten op deze veranderingen, je merkt het na een tijdje van zelf wel.

Een bijwerking is inderdaad dat ik ook veel honger had. Ik ben door die medicijnen wel een beetje dik geworden. Toevallig ben ik vanochtend naar de plastisch chirurg geweest om te praten over liposculture. Zij vertelde mij dat er veel mensen kwamen die anti-depressiva hadden gebruikt en daardoor dik waren geworden. Pas daar dus mee op!
                          Verder moet je er rekening mee houden dat je een beetje lak krijgt aan alles. Doe dus geen al te gekke dingen.

Ook kreeg ik "last"van uitgestelde zaadlozing. Dit houdt simpelgezegd in dat je heel de nacht door kunt gaan zonder het probleempje dat veel mannen hebben
                          (zin in sex neemt overigens wel behoorlijk af, maar daar heb je zelf toch geen last van).

Achteraf gezien ben ik blij dat ik het gebruikt heb. Ook nu ik het niet meer gebruik voel ik me nog steeds goed.

Valt me overigens op dat veel mensen op het forum ervaring hebben met het middel!!
                          Zou er soms een verband zijn ?

In ieder geval sterkte ermee en als je vragen hebt, PB me maar!!

Comment

Ik heb het moeten pakken omdat ik teveel blowde en ook angten kreeg (kwam bijna niet meer buiten)
                            Heeft niet geholpen maar ben wel zeer veel geminderd met blowen, alleen voor het slapen gaan.
                            Opletten met weed dus,NIET onschuldig....en ja werd er een beetje impotent van maar eenmaal je ermee stopt komt dat direct terug goed.
                            Veel beterschap alvast!!!
                            grtz wim
                            Denk je sterk.

Comment

Bedankt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...