Halterbank

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Halterbank

Iemand ervaring met deze halterbank?
    neckermann.com | Christopeit basic halterbank + halterset
    wil hem gaan kopen want hij ziet er wel goed uit.
    of zijn er betere onder 180,-?

groetjesss

Belastbaar tot 120kg, klinkt niet heel stevig
    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
      Belastbaar tot 120kg, klinkt niet heel stevig
      andere optie voor me?

Comment

Barbarian Power Cage BB-9030 - Fitness Seller

Barbarian Multi Bench - Zilver BB-9050-S - Fitness Seller

Professionele Halterset 145kg Gietijzer OLHS-140-G - Fitness Seller
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by keesvdniet View Post
          andere optie voor me?
          Niet voor dat geld
          Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Ik hoop maar dat je niet zwaarder weegt dan 71,5 kg. Dan kan je met het maximale bijgeleverde gewicht trainen. Wat zou er gebeuren boven de 120 kg? Instorten?

Comment

zoeken op marktplaats.
              Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Mooi spul!

Misschien is het nog wel wat goedkoper te krijgen als je voor andere merken kiest of verkopers.
                Marktplaats is ook wel een goede optie.

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                  Ik hoop maar dat je niet zwaarder weegt dan 71,5 kg. Dan kan je met het maximale bijgeleverde gewicht trainen. Wat zou er gebeuren boven de 120 kg? Instorten?
                  Bij haast alle maximum belastbaar gewicht is een veiligheidsfactor ingevoegd, zo kun je bij riemen belastbaar tot 500kg makkelijk 5000 kilo eraan hangen. Maar dan is het risico te hoog dat hij het begeeft(lees hoger dan 1%) dus dan ben je niet verzekerd. (anders mag de leverancier van de riem hard gaan dokken)

Zal in deze business wel hetzelfde idee zijn

Comment

Veiligheidsfactor van 10 lijkt me wat overdreven hoor :P Omdat een halterbank veiligheid moet garanderen zal er zeker een veiligheidsfactor opzitten maar die zal de 10 lang niet halen. Ik denk eigenlijk hooguit twee, dan zou je er al 240kg aan kunnen hangen ipv de beschreven 120kg. Je bent al erg stom als je dat zou doen, er hoeft maar een afwijking in het materiaal te zitten en dat ding zou dan al bezwijken.

TS, ik zou toch ook voor een stevigere gaan deze ziet er ook vrij wankel uit eigenlijk. Of als je iemand kent die een beetje kan lassen/slijpen kun je diegene vragen om voor een vriendenprijsje er eentje in elkaar te zetten. Ben je altijd goedkoper uit :P
                    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

hmm, okee bedankt voor de reacties.
                      ik zoek nog wel ff verder

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X