(Mail)melding bij nieuwe reactie op Lopende discussie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• (Mail)melding bij nieuwe reactie op Lopende discussie?

Luitjes,

Krijgt de discussiestarter of iedere poster ergens een melding van een nieuw bericht in een discussie, of moet je dit zelf gewoon in de gaten houden?

Groet,
    Maarten

Volgens mij kan je alleen instellen dat je een mail krijgt bij persoonlijke berichten?

Comment

Ok, thanks. In de gaten houden dus.

Wel beetje vervelend als je actief bent bij meerdere discussies.

Maarten

Comment

Je kunt je abboneren op een discussie, bovenaan de discussie bij "Discussietools" als ik me niet vergis.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
          Je kunt je abboneren op een discussie, bovenaan de discussie bij "Discussietools" als ik me niet vergis.
          Ok, bedankt.

Maarten

Comment

Bij discussies waar je zelf niet gereageerd hebt kan je je abonneren door de link in "discussietools".
            Daarnaast kan je een setting instellen bij "Gebruikersinstellingen": "opties instellen" geeft je je mogelijkheid dat je automatisch geabonneerd wordt indien je een discussie start, of een reactie geeft op een lopende discussie. Vervolgens heb je dan nog keuze in hoe je geïnformeerd wordt.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Ok, top. Dankjewel. Vond het al raar dat ik het zelf in de gaten moest houden. Stel je voor dat je actief bent in 10 lopende discussies, neem dan maar personeel aan

Thx,
              Maarten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X