Borst 1x p/w deze oefeningen: Mening graag!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Borst 1x p/w deze oefeningen: Mening graag!

Nieuw idee voor borst trainen:

Oefening 1: Vlak drukken, 2: Vlak fly's, 3: schuin drukken, 4: schuin fly's.

Wat vinden jullie daar van?

Maarten

Schuine flyes afwisselen of omwisselen met cablecross en de pecdeck toevoegen of smalle presses toevoegen.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Smalle presses of de pecdeck?

Waarom deze keuze Marnop?

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
        Smalle presses of de pecdeck?

Waarom deze keuze Marnop?
        Optimale contracties, lekker volle pomp en dus volume in de spieren.

Comment

Originally posted by marnop View Post
          Schuine flyes afwisselen of omwisselen met cablecross en de pecdeck toevoegen of smalle presses toevoegen.
          Aan jouw reactie te zien is mijn idee nog niet eens zo slecht!

Cool dat je mijn posts in de gaten houdt! Thx!

Klein probleempje: Er is geen cable cross, pec deck ook niet, tenminste dat is tch dat apparaat waar je op zit en met gebogen armen je ellebogen naar elkaar toebrengt?

(Ik train niet in een BB-gym, maar in een Sportclub die voor "iedereen" toegankelijk moet zijn )

We (trainjongens) hebben ons zo'n 1,5 jaar hard moeten maken om dumbell's te laten aanvullen tot en met 30kg per stuk. (Was eerst 20kg)

Als ik die andere faciliteiten dus niet heb, is het dan ok om ermee te beginnen? (Die 4 oefeningen)

Groet,
          Maarten

Comment

Originally posted by marnop View Post
            Optimale contracties, lekker volle pomp en dus volume in de spieren.
            Tnx duidelijk.

Comment

Originally posted by MrVain View Post
              Aan jouw reactie te zien is mijn idee nog niet eens zo slecht!

Cool dat je mijn posts in de gaten houdt! Thx!

Klein probleempje: Er is geen cable cross, pec deck ook niet, tenminste dat is tch dat apparaat waar je op zit en met gebogen armen je ellebogen naar elkaar toebrengt?

(Ik train niet in een BB-gym, maar in een Sportclub die voor "iedereen" toegankelijk moet zijn )

We (trainjongens) hebben ons zo'n 1,5 jaar hard moeten maken om dumbell's te laten aanvullen tot en met 30kg per stuk. (Was eerst 20kg)

Als ik die andere faciliteiten dus niet heb, is het dan ok om ermee te beginnen? (Die 4 oefeningen)

Groet,
              Maarten
              Als je geen andere middelen hebt, dan zal je idd die oefeningen aan moeten houden die je zelf aangaf. Je kan wel small pressen met barbell of dumbell er bij in gooien.

Maar dat fitness centrum is dus niet voor iedereen toegakelijk........! Zodra je echt serieus gaat sporten dan hebben ze liever dat je ophoepelt.

Dus de serieuze sporter kan er maximaal 2 jaar trainen en dan is alles te licht.

Dumbells tot 20 kilo....pffff, ik zou heel snel zorgen dat de eigenaar komt kijken als ik telkens 2 dumbells in elke hand neem en laat vallen........

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X