Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 21 2004,21:52)]Is plat gezegd olie in je spieren spuiten. Zijn gewoon ontstekingen en gezwellen...blugh.. Â
Greets...
Beter maar dat woord synthanol vergeten....Slaat nergens op dat spul.....met anabolen zou ik denken ok...daar train je nog hard bij mar dit is gewoon puur vulling
Een tijdje terug zag ik een documentaire over Markus Ruhl en daar kwam Simone Ehrlich ook in voor.
Die eerste foto van haar is on-season  en die tweede foto is off-season ….
Moet wel zeggen dat het een verschil van dag en nacht is!!! Als ik markus was zou ik zorgen dat ik off season thuis zou zijn en de rest van de tijd ver weg van Simone (je moet er toch niet aan denken dat je ruzie met haar  hebt en vervolgens een klap van die "vrouw" krijgt!!! Shit man…. Dat overleeft geen vent!!! Â
Better regret doing something, than regretting that you've never done it....
#### hey die kerel van de foto die xeno gepost had die bicep ziet er gewoon echt niet uit man dat is zo lelijk niet eens meer mooi om naar te kijken!
Totaal geen mooie vorm
Citaat[/b] (Hellio @ Sep. 22 2004,09:23)]#### hey die kerel van de foto die xeno gepost had die bicep ziet er gewoon echt niet uit man dat is zo lelijk niet eens meer mooi om naar te kijken!
Totaal geen mooie vorm
Is totale verneukerij van je lichaam Heilo......Geef mij maar gewoon een lichaampie als Hans Kroon... Mss nog iets groter ....Maar dat van Greg Valentino is niet meer normaal..In Gregs jonge jaren btw had ie wel een heel mooi lijf had ik gezien.Had een keer een heel artikel over gelezen van waar ie beweerde ook nog dat ie het niet gebruikde,hij zegt dat ie vet veel genetish aanleg had ofzo LOL. 68cm armen had ie. 27 inch.
Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 22 2004,12:00)]Vind het wel een aardig interview, helemaal eerlijk is hij niet volgens mij maar goed..
Greets...
Hij beweert dat i geen syntholl heft gebruikt Mr.C.....Dat ken ik bijna niet geloven hij zegt dat ie vet veel genetish aanleg had enzo :/.En dat ie dat had gekregen door het hoge gebruik van anabolen enzo..Maar uit dat itnervieuw blijkt dat ie er wel veel vanaf weet van die Olie troep... en hij verkoopt het zelf ook op ze website.Kan bijna dus niet geloven dat ie het nog nooit geprobeerd heb...HIj wil dus gewoon beweren dat hij zoveel genetish aanleg heb in ze armen dat ie het zo freaky ken krijgen .
Dat hij aanleg had wil ik best geloven kun je ook wel zien op zijn eerdere foto`s.
Hij beweerd dat het door het plaatselijk injecteren van prop en equipose komt maar AS werkt niet plaatselijk. Nou moet ik zeggen dat ik niet weet wat het doet als je zoals hij beweerd 3500mg per week in je biceps zet...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment