Markus ruhl

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Is plat gezegd olie in je spieren spuiten. Zijn gewoon ontstekingen en gezwellen...blugh..

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Sep. 21 2004,21:33)]Idd Mr.C maar toen had ze nog geen anabolen gebruikt denk ik....
      Denk dat ze hier wel degelijk al gebruikt had hoor...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Shannasse @ Sep. 21 2004,22:32)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Sep. 21 2004,21:33)]Idd Mr.C maar toen had ze nog geen anabolen gebruikt denk ik....
        Denk dat ze hier wel degelijk al gebruikt had hoor...  
        Wat je daarziet zou naturel kunne in mijn opzicht.. .

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 21 2004,21:52)]Is plat gezegd olie in je spieren spuiten. Zijn gewoon ontstekingen en gezwellen...blugh..  

Greets...
          Beter maar dat woord synthanol vergeten....Slaat nergens op dat spul.....met anabolen zou ik denken ok...daar train je nog hard bij mar dit is gewoon puur vulling

Comment

Deze kerel hier had ook ze biceps gescheurd doordat ie al die shit gebruikte om te kotsen dit ... totaal bodybuild verkrachting.
            Last edited by XeNoGeaR; 17-04-2006, 17:25.

Comment

Hier nog 1 toen het dichtgenaaid was ofzo .VUlling van 3 liter is daar uitgelopen ofzo.... .
              Last edited by XeNoGeaR; 17-04-2006, 17:25.

Comment

Een tijdje terug zag ik een documentaire over Markus Ruhl en daar kwam Simone Ehrlich ook in voor.
                Die eerste foto van haar is on-season  en die tweede foto is off-season ….
                Moet wel zeggen dat het een verschil van dag en nacht is!!! Als ik markus was zou ik zorgen dat ik off season thuis zou zijn en de rest van de tijd ver weg van Simone (je moet er toch niet aan denken dat je ruzie met haar   hebt en vervolgens een klap van die "vrouw" krijgt!!! Shit man…. Dat overleeft geen vent!!!  
                Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

Klopt, is het verschil tussen on- en off-season...

De man op de foto`s van Xeno is Greg Valentino.
                  Er werd beweerd dat hij dood was maar dat bleek een andere synthol gebruiker te zijn.

Greets...

Comment

#### hey die kerel van de foto die xeno gepost had die bicep ziet er gewoon echt niet uit man dat is zo lelijk niet eens meer mooi om naar te kijken!
                    Totaal geen mooie vorm
                    It's not onley a sport, it is a way of life

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Hellio @ Sep. 22 2004,09:23)]#### hey die kerel van de foto die xeno gepost had die bicep ziet er gewoon echt niet uit man dat is zo lelijk niet eens meer mooi om naar te kijken!
                      Totaal geen mooie vorm
                      Is totale verneukerij van je lichaam Heilo......Geef mij maar gewoon een lichaampie als Hans Kroon... Mss nog iets groter ....Maar dat van Greg Valentino is niet meer normaal..In Gregs jonge jaren btw had ie wel een heel mooi lijf had ik gezien.Had een keer een heel artikel over gelezen van waar ie beweerde ook nog dat ie het niet gebruikde,hij zegt dat ie vet veel genetish aanleg had ofzo LOL. 68cm armen had ie. 27 inch.

Oh hier staat het
                      http://www.t-nation.com/findArticle.do?article=211hate

Greetzz

Comment

Vind het wel een aardig interview, helemaal eerlijk is hij niet volgens mij maar goed..

Greets...

Comment

Deze link heeft hier volgens mij al eerder ergens gestaan, weet alleen niet meer waar.
                          Heb het stuk iig al eerder gelezen.

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 22 2004,12:00)]Vind het wel een aardig interview, helemaal eerlijk is hij niet volgens mij maar goed..

Greets...
                            Hij beweert dat i geen syntholl heft gebruikt Mr.C.....Dat ken ik bijna niet geloven hij zegt dat ie vet veel genetish aanleg had enzo :/.En dat ie dat had gekregen door het hoge gebruik van anabolen enzo..Maar uit dat itnervieuw blijkt dat ie er wel veel vanaf weet van die Olie troep... en hij verkoopt het zelf ook op ze website.Kan bijna dus niet geloven dat ie het nog nooit geprobeerd heb...HIj wil dus gewoon beweren dat hij zoveel genetish aanleg heb in ze armen dat ie het zo freaky ken krijgen .

Greetzz

Comment

Dat hij aanleg had wil ik best geloven kun je ook wel zien op zijn eerdere foto`s.
                              Hij beweerd dat het door het plaatselijk injecteren van prop en equipose komt maar AS werkt niet plaatselijk. Nou moet ik zeggen dat ik niet weet wat het doet als je zoals hij beweerd 3500mg per week in je biceps zet...

Greets...

Comment

Dan krijg je smerige walgelijke stompies aan je schouders, denk ik dan Wat een stom rund zeg die vent!!!

It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X