Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (marco1 @ Dec. 06 2004,21:46)]Hee Fiedeldiedo! Je kan direct merken dat je er geen verstand van hebt! Ik weet toevallig dat beide dames niets gebruiken!
Beetje jaloers vriend.....misschien iets harder trainen.....
Hmm dit slaat wel echt alles.
Meteen ip blockje dan maar.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Citaat[/b] (marco1 @ Dec. 06 2004,21:46)]Hee Fiedeldiedo! Je kan direct merken dat je er geen verstand van hebt! Ik weet toevallig dat beide dames niets gebruiken!
Beetje jaloers vriend.....misschien iets harder trainen.....
er schijnen mensen te zijn die graag willen dat ik mij voorstel.... kan ik me voorstellen na deze binnenkomst hahaha laten we zeggen dat ik iemand ben die beide dames van dichtbij meemaakt. Jullie weten hoe gevoelig gebruik ligt. Als er dan een nitwit is die meteen roept dat hij direct kan zien dat er gebruikt wordt, ben ik benieuwd waaraan hij dat kan zien. Sterker nog, je kan het hier niet zien want ze gebruiken niet.... Niet meteen iets doms roepen als je niet weet waar je het over hebt....
duidelijk toch?!
Citaat[/b] (marco1 @ Dec. 07 2004,16:23)]er schijnen mensen te zijn die graag willen dat ik mij voorstel.... kan ik me voorstellen na deze binnenkomst hahaha laten we zeggen dat ik iemand ben die beide dames van dichtbij meemaakt. Jullie weten hoe gevoelig gebruik ligt. Als er dan een nitwit is die meteen roept dat hij direct kan zien dat er gebruikt wordt, ben ik benieuwd waaraan hij dat kan zien. Sterker nog, je kan het hier niet zien want ze gebruiken niet.... Niet meteen iets doms roepen als je niet weet waar je het over hebt....
duidelijk toch?!
Kzal je bij deze de klap op de vuurpijl geven vriend...dat ze geen as gebruiken lijkt me logish...Maar ik vind het zelf ook 2 kerels lijken . Zou eerder denken dat het 2 transexuele zijn......Je mag best iemand afkraken en zelf van mening zijn maar stel je dan eerst ff voor en zegt wie je bent.....dis om te kotsen
Citaat[/b] (marco1 @ Dec. 07 2004,16:44)]misschien heb je gelijk...van dat voorstellen dan.
kort lontje vriend?
Misschien ook wel logisch, als je zo met de deur in huis komt vallen.
Je mening geven mag, maar je mening wordt altijd meer gewaardeerd als je je gewoon eerst even voorsteld, i.p.v. een veel langer lid ineens afzeiken..
Dit is niet de manier van binnen komen ook al ken je de dames persoonlijk..
gRtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
sorry dat ik hier over begin maar had het nog niet gelezen. Je mag deze meteen sluiten als je wilt. Ik wil wel effe reageren want er wordt over mij nou niet erg positief gereageerd.
Maar eerst effe de mensen bedanken die het voor mij opgenomen hebben bedankt he, zo hoort het ook, we moeten elkaar steunen in mindere tijden.
Maar over de reactie. Ik heb nooit ergens gezegd dat ik er verstand van heb meneer marco beter nog ik heb zelf gezegd dat ik nog niet zo veel ervaring heb als de meeste hier op de site. Maar als je dat niet weet kan je direct merken dat je er blijkbaar niet zo veel versand van hebt. Wel leuk dat hij denkt dat ik misschien een gediplomeerde kenner ben voel me zeer gevleid.
wat betref jaloers over gebruiken hoef ik niet jaloers te zijn want ik gebruik niet. Ik spreek over 1 dame en meneer marco al over beide? lezen!! Ik weet dat dit gevoelig is maar al je toch niet gebruikt en je kent de dames pers. wat maak je je dfan druk over een opmerking die iemand op een siten maakt, als ik me druk moet maken over alle opmerkingen van onbekende dan kom ik nergens meer aan toe.
En ben zeker niet jaloers op deze dames want ik vind ze persoonlijk niet mooi. Mr marco blijkbaar wel aangezien de reactie.(smaaken verschillen, sorry man..)
En wat beterf door trainen ik kan nu niet eens trainen maar dat weet hij natuurlijk (niet), ik denk hij zal zijn huiswerk wel goed gedaan hebben als je zulke antwoorden gaat plaatsen en leden gaat afzeiken van deze site??
Gelukkig zijn de echte leden niet zo en is het hier altijd even gezellig, is het onderwerp meteen gesloten ok dan.
Ik hoop snel weer te kunnen trainen dan kan ik laten zien waarom ik niet jaloers hoef te zijn....
nog bedankt he dames en heren..
groetjes fiedel.
als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Het is niet een kwestie van druk maken maar toch bedankt ik wil geen mensen in een kwaat daglicht stellen. Ik las dit op algemeen bij website naomi. greetz F
als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment