Website naomi

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (marco1 @ Dec. 06 2004,21:46)]Hee Fiedeldiedo! Je kan direct merken dat je er geen verstand van hebt! Ik weet toevallig dat beide dames niets gebruiken!
    Beetje jaloers vriend.....misschien iets harder trainen.....

Hmm dit slaat wel echt alles.
    Meteen ip blockje dan maar.
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (marco1 @ Dec. 06 2004,21:46)]Hee Fiedeldiedo! Je kan direct merken dat je er geen verstand van hebt! Ik weet toevallig dat beide dames niets gebruiken!
      Beetje jaloers vriend.....misschien iets harder trainen.....
      misschiem even voorstellen???
      Who's the Chef

Comment

Lijkt me ook een strak plan!

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 07 2004,10:44)]Lijkt me ook een strak plan!

Comment

er schijnen mensen te zijn die graag willen dat ik mij voorstel.... kan ik me voorstellen na deze binnenkomst hahaha laten we zeggen dat ik iemand ben die beide dames van dichtbij meemaakt. Jullie weten hoe gevoelig gebruik ligt. Als er dan een nitwit is die meteen roept dat hij direct kan zien dat er gebruikt wordt, ben ik benieuwd waaraan hij dat kan zien. Sterker nog, je kan het hier niet zien want ze gebruiken niet.... Niet meteen iets doms roepen als je niet weet waar je het over hebt....
            duidelijk toch?!
            today is a good day to.........

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (marco1 @ Dec. 07 2004,16:23)]er schijnen mensen te zijn die graag willen dat ik mij voorstel.... kan ik me voorstellen na deze binnenkomst hahaha laten we zeggen dat ik iemand ben die beide dames van dichtbij meemaakt. Jullie weten hoe gevoelig gebruik ligt. Als er dan een nitwit is die meteen roept dat hij direct kan zien dat er gebruikt wordt, ben ik benieuwd waaraan hij dat kan zien. Sterker nog, je kan het hier niet zien want ze gebruiken niet.... Niet meteen iets doms roepen als je niet weet waar je het over hebt....
              duidelijk toch?!
              Kzal je bij deze de klap op de vuurpijl geven vriend...dat ze geen as gebruiken lijkt me logish...Maar ik vind het zelf ook 2 kerels lijken . Zou eerder denken dat het 2 transexuele zijn......Je mag best iemand afkraken en zelf van mening zijn maar stel je dan eerst ff voor en zegt wie je bent.....dis om te kotsen

Comment

misschien heb je gelijk...van dat voorstellen dan.
                kort lontje vriend?

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (marco1 @ Dec. 07 2004,16:44)]misschien heb je gelijk...van dat voorstellen dan.
                  kort lontje vriend?
                  Misschien ook wel logisch, als je zo met de deur in huis komt vallen.
                  Je mening geven mag, maar je mening wordt altijd meer gewaardeerd als je je gewoon eerst even voorsteld, i.p.v. een veel langer lid ineens afzeiken..
                  Dit is niet de manier van binnen komen ook al ken je de dames persoonlijk..

gRtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Dit is nu de 3e imo weinig zeggende post van je zonder je voor te stellen.
                    Geen idee wat je bedoeling is maar waardering heb ik er niet voor.

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

wat wil je weten dan? ben geloof ik de enige die z'n eigen naam gebruikt?

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (marco1 @ Dec. 07 2004,16:57)]wat wil je weten dan? ben geloof ik de enige die z'n eigen naam gebruikt?
                        Mss in het welkom topic iets starten en daar in vertellen wie je precies bent.....lol...Jij ken zo dombo de olifant spelen ..

Greetz

Comment

Hoef niets meer te horen om te weten dat dit zinloos is, bij deze gesloten.

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

sorry dat ik hier over begin maar had het nog niet gelezen. Je mag deze meteen sluiten als je wilt. Ik wil wel effe reageren want er wordt over mij nou niet erg positief gereageerd.
                            Maar eerst effe de mensen bedanken die het voor mij opgenomen hebben bedankt he, zo hoort het ook, we moeten elkaar steunen in mindere tijden.

Maar over de reactie. Ik heb nooit ergens gezegd dat ik er verstand van heb meneer marco beter nog ik heb zelf gezegd dat ik nog niet zo veel ervaring heb als de meeste hier op de site. Maar als je dat niet weet kan je direct merken dat je er blijkbaar niet zo veel versand van hebt. Wel leuk dat hij denkt dat ik misschien een gediplomeerde kenner ben voel me zeer gevleid.

wat betref jaloers over gebruiken hoef ik niet jaloers te zijn want ik gebruik niet. Ik spreek over 1 dame en meneer marco al over beide? lezen!! Ik weet dat dit gevoelig is maar al je toch niet gebruikt en je kent de dames pers. wat maak je je dfan druk over een opmerking die iemand op een siten maakt, als ik me druk moet maken over alle opmerkingen van onbekende dan kom ik nergens meer aan toe.

En ben zeker niet jaloers op deze dames want ik vind ze persoonlijk niet mooi. Mr marco blijkbaar wel aangezien de reactie.(smaaken verschillen, sorry man..)

En wat beterf door trainen ik kan nu niet eens trainen maar dat weet hij natuurlijk (niet), ik denk hij zal zijn huiswerk wel goed gedaan hebben als je zulke antwoorden gaat plaatsen en leden gaat afzeiken van deze site??
                            Gelukkig zijn de echte leden niet zo en is het hier altijd even gezellig, is het onderwerp meteen gesloten ok dan.

Ik hoop snel weer te kunnen trainen dan kan ik laten zien waarom ik niet jaloers hoef te zijn....

nog bedankt he dames en heren..

groetjes fiedel.
                            als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Mag ik vragen waar je het over heb... kan ik me mischien ook ff druk maken
                              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Het is niet een kwestie van druk maken maar toch bedankt ik wil geen mensen in een kwaat daglicht stellen. Ik las dit op algemeen bij website naomi. greetz F
                                als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X