Vraagje over buikspieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje over buikspieren

Hallo iedereen,

Ik ben 16j en ben sinds 3 maanden begonnen met fitness.

Mijn lengte is 1.85m en mijn gewicht was ongeveer 80k.

Volgens mijn coach was ik te zwaar om mooie resultaten te zien dus heb ik ook een aangepast voeding schema gevolgd. Ondertussen weeg ik nog maar 68 kg. Ik ben nu zo goed als al mijn vet kwijt, alleen heb ik nog een redelijke 'dikke' buik. Ik zie dan ook alleen maar buikspieren als ik opspan. Moet ik nu blijven diƫeten tot ik het werkelijk zie of ben ik al mager genoeg en moet ik nu gewoon op gewicht blijven en harder de buik trainen? Ik weet uiteraard ook dat je op 3 maanden nog geen six pack hebt, maar het is gewoon voor de toekomst ik wil niet binnen een maand 50kg wegen... btw de huisarts had mijn lichaamsvet opgemeten (8%).

Mvg

68 kg op 1.85 is al heel mager! absoluut niet af gaan vallen nu!
    Post eens wat je eet op een dag(hoeveelheden en het liefst voedingswaarden) heb het idee dat jij niet 12 kilo vet kwijt geraakt bent maar ook een deel spieren.
    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Wow, 8 procent is weinig! Als je dan nog geen buikspieren ziet klopt er iets niet.. Zou ook echt niet gaan afvallen nu.

Ik zou eerst is beginnen met ons te laten weten wat je eet en hoe je traint.

Comment

Alvast bedankt voor de reacties jongens!

'S morgens eet ik 2 sneetjes bruin brood met kippenwit oftewel 30g special k met halfvolle melk. (meestal de special k)
        2 uur later (ongeveer om 10 uur) eet ik dan een stuk fruit meestal een appel.
        Rond 12-13 uur eet ik weer bruin brood met kippenwit(met wat soepgroenten tussen) en een mager yoghurt.
        Tussen mijn middag eten en mijn avond eten eet ik dan nog 2 stukken fruit.
        Mijn avond eten eet ik meestal na mijn training en die vervang ik met een whey shake gemaakt door eiwitpoeder en halfvolle melk + weer een stukje fruit.

Mvg

Comment

Ik twijfel wat aan je gewicht in combinatie met vetpercentage.. Moet je erg mager zijn. Ik zou vooral niet gaan minderen met eten, integendeel, stevig de voeding omhoog gooien.

Comment

lijkt inderdaad dat je te weinig eet. begint goed en daar tussen in gaat het slechter en slechter. eet je na warm eten ook niks meer, ga stickies lezen voedingschema samen stellen laten controleren veel lezen lezen. en hop jij krijgt je sixpack wil moed en doorzetten!

Comment

genoeg skinny jongens die geen six pack hebben. >> skinny fat

voorbeeld:

je moet massa bouwen jonge!
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

ja... je moet natuurlijk wel een aantal weken 3x per week hardcore abs-en
                afvallen is slechts deel van het bereiken van een sixpack

zoals Kojak al zegt; genoeg skinny jongens zonder 6-pack
                :: 1.82M :: 84 KG ::
                BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

Originally posted by melovezsport View Post
                  Hallo iedereen,

Ik ben 16j en ben sinds 3 maanden begonnen met fitness.

Mijn lengte is 1.85m en mijn gewicht was ongeveer 80k.

Volgens mijn coach was ik te zwaar om mooie resultaten te zien dus heb ik ook een aangepast voeding schema gevolgd. Ondertussen weeg ik nog maar 68 kg. Ik ben nu zo goed als al mijn vet kwijt, alleen heb ik nog een redelijke 'dikke' buik. Ik zie dan ook alleen maar buikspieren als ik opspan. Moet ik nu blijven diƫeten tot ik het werkelijk zie of ben ik al mager genoeg en moet ik nu gewoon op gewicht blijven en harder de buik trainen? Ik weet uiteraard ook dat je op 3 maanden nog geen six pack hebt, maar het is gewoon voor de toekomst ik wil niet binnen een maand 50kg wegen... btw de huisarts had mijn lichaamsvet opgemeten (8%).

Mvg
                  stuur je coach maar naar huis......haha, te zwaar om resultaat te zien.......en nu weeg je niks meer en heb je nog steeds geen resultaat?
                  Ga eerst maar aan je spiermassa werken dan en wat zwaarder worden door betere spiermassa..
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet Ā©

Comment

dus wat jullie me nu eigenlijk aanraden is op gewicht blijven, niet meer echt diƫeten en gewoon hard blijven trainen?

mvg

Comment

Nee, aankomen, veel eten en keihard trainen.
                      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

hoho niet direct naar de Mac Donalds of dichtstbijzijnde snackbar rennen, veel en schoon eten tuurlijk

Comment

Toen ik de eerste keer van bodybuilding forum lid werd en nog niet aan bodybuilding deed. Wou ik ook een six-pack al die domme vragen jesus...

op 8% geen sixpack? -komt vast door de huid op je buik die achtergebleven is omdat je afgevallen bent. De afval-methode voor sixpack is vooral cardio en je voeding je moet zo weinig mogelijk vetten eten en als je al vettig bent moet je afvallen en dan weer aankomen maar dan alleen met gezonde voedsel zo verwijder je al je vetten.
                          Heb trouwens bijna de zelfde probleem mijn bovenste 4 abs zijn hard en zeer goed zichtbaar maar mijn onderste 2 niet omdat ik daar nog een klein stukje vet heb zeg maar dus je snapt wel wat ik bedoel. En trouwens misschien train je je buik niet goed je moet hem voelen en voelen trainen totdat je hem voelt... En als die binnen 1 maand zeer hard is als je erop slaat ben je op de goede weg.
                          Alsjeblieft meneer de sixpack

Comment

Originally posted by jowblob View Post
                            Toen ik de eerste keer van bodybuilding forum lid werd en nog niet aan bodybuilding deed. Wou ik ook een six-pack al die domme vragen jesus...

op 8% geen sixpack? -komt vast door de huid op je buik die achtergebleven is omdat je afgevallen bent. De afval-methode voor sixpack is vooral cardio en je voeding je moet zo weinig mogelijk vetten eten en als je al vettig bent moet je afvallen en dan weer aankomen maar dan alleen met gezonde voedsel zo verwijder je al je vetten.
                            Heb trouwens bijna de zelfde probleem mijn bovenste 4 abs zijn hard en zeer goed zichtbaar maar mijn onderste 2 niet omdat ik daar nog een klein stukje vet heb zeg maar dus je snapt wel wat ik bedoel. En trouwens misschien train je je buik niet goed je moet hem voelen en voelen trainen totdat je hem voelt... En als die binnen 1 maand zeer hard is als je erop slaat ben je op de goede weg.
                            Alsjeblieft meneer de sixpack
                            Stop jij maar met advies geven blowjob.....
                            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                            There is no failure except in no longer trying

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X