Pre-workout supplement kiezen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pre-workout supplement kiezen

Hallo,

Ik ben 21 en train 3 keer in de week (splitschema).
    Gaat allemaal prima enzo, maar wil toch eens een pre-workout supplement proberen, hoor daar toch positievedingen over.
    Maar ik ben aan het twijfelen tussen 2 merken,
    de Pre-workout van BSN of de pre-workout van bodyenfitshop.nl

- NO Xplode BSN 25% FREE! - Creatine - Pre Workout - NO Xplode BSN 25% FREE! - Body en Fitshop
    - Pre-Workout Power - Energie producten - Pre-Workout Power - Body en Fitshop

In de supplementen zitten allebei creatines, dus ik moet dus veel water blijven drinken neem ik aan.
    Maar in de pre-workout van b&f shop zit dat extract: N-Geranamine ("doping") en is sowieso anders dan die van BSN.
    Maakt dit erg veel verschil, zijn er mensen die erg tevreden zijn met de extra prestaties van het product van BSN, ook al zit daar niet het Geranamine extract in?

Ik ben over beide producten wel te spreken, denk dat je zelf maar moet ondervinden welke jij het beste vind.

Comment

OK, ja ik heb sowieso nog een proefzakje van de een, en dan bestel ik de andere.
      Heeft iemand nog wat tips voor mij betreft deze pre-workout supplementen?

Comment

is bij iedere persoon anders... sommige reageren hier heftig op, ik merk vaak niets ervan en vindt het dus eigenlijk wat geldverspilling...

Comment

Ik reageer er TE heftig op en gebruik het daarom dus ook niet :P
          Laissez Faire

Comment

Als je dagelijks caffeine gebruik gewent bent zul je wel tegen de meeste kunnen, en je moet inderdaad proberen welke het best bevallen.
            Laissez Faire

Comment

Tsja heb die ene van B&F shop geprobeerd, met dat zogenaamd keiharde ingrediƫnt erin, maar ik merk er vrij weinig van. Dit had ik ook al toen ik 2 maanden creatine heb geprobeerd, deed niet zoveel bij mij. Maargoed, ik ga wel zien hoe die van BSN werkt. Ieder geval bedankt voor de reacties, tips zijn altijd nog welkom.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X