SBS6 zes nov. 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

245 kilo legpress??????

wel halve rep's...maar toch....

op zich wel sick!!!

Comment

En volgens mij locked hij z'n knieen ook nog, fijne PT.....

Maar goed, hoe dan ook impressive dat het lukt al is het dan niet met de beste vorm. Ben benieuwd of we nog wat van hem gaan horen....

Comment

Richard Sandrak - The World's Strongest Boy ~ Damn Cool Pictures

levensjaar foto's op zijn beste shape stond hij op zijn 6e-8e... de laatste pic vind ik niet indrukwekend wel ripped.
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Ik zit me suf te bedenken hoe het heet, maar er is toch een soort ziekte/afwijking die hiervoor zorgt?
          Dan mis je een bepaald gen. Ik weet niet of hij daaronder valt, maar ik heb hier weleens een stuk over gelezen bij een ander jongetje.
          (edit: myostatin-gen).

Als dit niet zo is, vind ik het bepaald ziek van die ouders eigenlijk. Laat dat jong lekker kind zijn.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

2000 push ups, 7 uur aantrappen tegen een bokszak... komt het herstel niet ten goede...
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
              Richard Sandrak - The World's Strongest Boy ~ Damn Cool Pictures

levensjaar foto's op zijn beste shape stond hij op zijn 6e-8e... de laatste pic vind ik niet indrukwekend wel ripped.
              ben ik het mee eens, hij wilde het zelf ook niet meer maar werd danser
              Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X