Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hallo mensen, als mod moet ik nu ingrijpen,dit is een bb forum en geen voetbal forum, die zullen waarschijnlijk wel bestaan maar hier niet , moet wel zeggen dat de plaatjes goed zijn,ik ga u nu ook niet vertellen voor wie ik supporter in Belgie, maar in nederland heb ik het voor den haag en als je iets van voetbal kent of van supporteren kan je weten voor welke belgische club ik ben, maar dit was volledig terzijde en niet gepast op dit forum
 Ik zal je wat vertellen niet kopen!!!! het is slecht voor je rug. Ik heb ook effe de reclame bekeken, zoals je weet moet je je onderug bij situps op de grond houden met dit apparaat maak je een holle rug conclusie je traint niet alle juste spieren en grote kans op blessure. Ook ben je erg beperkt in de oefeningen omdat het contact oppervlak met het lichaam tot een min. is terug gebracht. Dat je 200 graden kan is mooi meegenomen, maar dit kan je ook in de sportschool op een verstelbaar bankje. Ook spreken ze over spanning op je abs in neerwaardse beweging, dat doe je altijd al ander zou je hoofd op de vloer stuiten. Ook kan je je armen op de stang plaatsen en dat is FOUT dan ga je automatich meehelpen en dat is smokkelen en dan train je niet meer just. Het is leuk bedacht maar onzin. Als je je abs wil vergroten meer weerstand gebruiken dit doe je gewoon door met een schijf gewicht in je nek te trainen.
grt fiedel
als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment