jouw grote voorbeeld in de gym?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jouw grote voorbeeld in de gym?

Ik dacht zomaar eens, in elke sportschool vind ik dat er zeer ervaren mensen moeten rondlopen en dat zouden instructeurs of eigenaars of atleten moeten zijn die wat bereikt hebben in de sport.

Okee lang niet iedereen traint in en echte sportschool of gym, maar hebben wat aan te klungelen in een fitness of health centrum zonder enige inspiratie of motivatiebron in de buurt. Maar er zijn er toch hoop ik ook wel veel die dat wel hebben.

Dus van wie in jouw directe omgeving heb jij veel geleerd en heb je flinke progressie mogen maken?

Bij mij waren er vroeger 2, de eigenaar van de sportschool, waar ik helaas geen foto's van kan vinden, maar die was ook supergroot en had een werkelijk superfysiek.
    Een 2e was ook een topatleet, europees kampioen zwaargewicht (100+) Hans van Dalen. Die tevens ook een meervoudig kampioen karate was.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Lichaam van Greg Plitt vind ik echt een voorbeeld body!

Comment

PT'er bij kneet:

http://www.youtube.com/watch?v=_InHmsc2wps
      Make it happen, shock everyone!

Comment

helaas geen voorbeeld in mijn gym

is een soort healtcity gym waar niemand squat en deadlift op mij na

dus iedereen die een beetje een fysiek heeft op gebouwd staat op 2 tandenstokers. niet echt mooi

Comment

Heb wel een aantal grote gasten rond lopen in de gym maar dat zijn niet echt voorbeelden van mij.

voorbeeld is wel mijn oude trainer die veel van fitness af weet.
          Weet niet of die het leuk vind of zijn naam met foto hier komt te staan dus daarom doe ik het niet.
          Calisthenics / Street workout

Comment

Wat gasten uit France, als ik ooit zoveel mag liften als hun dan kan ik vredig sterven.

USO Dijon - Haltrophilie - Force Athltique - Musculation

Les athltes de la force de l'USOD

Comment

Eigenaar van de sportschool waar ik train is ex europees kampioen bij de wabba(harry thibaudier), naast een uberfysiek is hij ook nog gruwelijk sterk dat spreekt mij aan..
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo
              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Eigenlijk denk ik het altijd beter te weten dan de meeste instructeurs op de sportschool (eentje zei bijvoorbeeld dat 1 eitje per dag extra genoeg is voor de eiwitten). Het is een super kleine sportschool waar niemand groot is. Als ik de 100kg aantik dan zal ik wsl de grootste zijn daar.

Maar gelukkig is er Bodynet waar er genoeg voorbeelden rondlopen!
                Train hard or go hormone

Comment

Deze jongens motiveren me genoeg tijdens training.
                  On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

@marnop

Die Hans van Dalen heeft een beetje rare biceps, met zo'n gekke peak vind ik. Staat een beetje raar in vergelijking met zijn triceps. Verder wel een goed voorbeeld!
                    Voor mij zijn zyzz en plitt voorbeelden.
                    Laissez Faire

Comment

Die van mij loopt meestal in het andere deel van de sportschool waar ik niet kan komen:

OT: train in een niet zo grote sportschool, zonder grote namen, maar heb er wel alles wat ik nodig heb om goed te kunnen trainen. Motivatie haal ik wel uit mijn grote voorbeelden via internet.
                      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

in mijn sportschool traint er iemand die blijkbaar net wereldkampioen powerliften is geworden. is eerder demotiverend om die bezig te zien want telkens wanneer ik denk hardcore te squatten, staat hij wat verder meer dan het dubbele te doen en hij weegt 20 kg minder
                        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                          in mijn sportschool traint er iemand die blijkbaar net wereldkampioen powerliften is geworden. is eerder demotiverend om die bezig te zien want telkens wanneer ik denk hardcore te squatten, staat hij wat verder meer dan het dubbele te doen en hij weegt 20 kg minder
                          Haha
                          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

k kijk trainings fimpjes op yutube van phill heath en jay cutler en natuurlijk onze roelli met oma

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                              wie dan?
                              Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X