Fitniss.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fitniss.

ik train nu bijna 7 maand maar word er bijna niet breder op

paar vrienden die niet langer als mij fitnissen zijn het dubbelen van mij

ik train 5 dage ik eet veel en drink bijna elke dag elke dag halve liter melk

iemand informatie voor mij wat ik het best kan doen ?

meer eten

Comment

Door eerst goed te lezen, Sticky onderwerpen - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums

Comment

Het is FITNESS, zo hee! een halve liter, gek dat je dan niet een grote beer bent!

Nee ik heb spijt, welkom!
        Waarschijnlijk heb je weinig verstand van voeding, lees de zomersticky goed door en doe wat opgesomd wordt in het beginnerstopic
        189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

typisch gevaletje van; ik denk erg veel te eten maar ondertussen eet ik veel te weinig
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Welkom Kyle. Zoals hierboven gezegd, lees eens goed de stickies door.

Verder is het ook handig om jouw voeding (schema) en trainingschema te posten.
            RAW: 155 - 155 - 220
            EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Originally posted by Dr Rude View Post
              Welkom Kyle. Zoals hierboven gezegd, lees eens goed de stickies door.

Verder is het ook handig om jouw voeding (schema) en trainingschema te posten.

bedankt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X