Buik routine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buik routine

eey

Aangezien ik altijd mijn buik een beetje verwaarloos of iedergeval niet echt goed aanpak. Hebben jullie nog een complete buikroutine? Het liefst 1 waarbij je gewichten gebruikt. Ik kon het zo 1 2 3 niet vinden.

Originally posted by talalelh15 View Post
    eey

Aangezien ik altijd mijn buik een beetje verwaarloos of iedergeval niet echt goed aanpak. Hebben jullie nog een complete buikroutine? Het liefst 1 waarbij je gewichten gebruikt. Ik kon het zo 1 2 3 niet vinden.
    Lyle McDonald’s Bulking Routine

Onderaan in het artikel staat een link naar een FAQ. daarin vindt je echt alles wat je verder nog wilt weten. (ook qua voeding en eventuele aanpassingen en dergelijke).
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

1)rope crunches ( of hoe je dit ook noemt, een touw in je nek, terwijl je op de grond zit, en alsof je iemand heiligt op een neer bukken) 3X 20 à 30 reps
      2) leg raises 3x met een dumbell van 2kg-3kg-4kg tussen je voeten
      3) side crunches met dumbell of schijf +- 28kg in je ene hand
      4) sit ups 2X tot falen

dit doe ik meestal, soms kleine variatie
      hoop dat je hier wat aan hebt..
      powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

Originally posted by dynobet View Post
        Lyle McDonald’s Bulking Routine

Onderaan in het artikel staat een link naar een FAQ. daarin vindt je echt alles wat je verder nog wilt weten. (ook qua voeding en eventuele aanpassingen en dergelijke).
        Dyno ik zie geen buik routines er in staan hoor?

Comment

Ik deed onlangs voor het eerst de V-crunch en dat voelde echt goed. Dus ik zou in ieder geval die doen, ipv gewone crunches of een ab-machine. Je kan aan het voetstuk gewichten hangen (7.5kg was zat voor mij) en het daardoor lekker zwaar maken.
          Ook de torso rotator bevalt mij, goed voor je obliques/zijkant abs.

Van beide oefeningen doe ik 3/4 setjes van 12-15 herhalingen, een keer per week en ziet er prima uit! Succes.
          Laissez Faire

Comment

Originally posted by Yawa77 View Post
            Ik deed onlangs voor het eerst de V-crunch en dat voelde echt goed. Dus ik zou in ieder geval die doen, ipv gewone crunches of een ab-machine. Je kan aan het voetstuk gewichten hangen (7.5kg was zat voor mij) en het daardoor lekker zwaar maken.
            Ook de torso rotator bevalt mij, goed voor je obliques/zijkant abs.

Van beide oefeningen doe ik 3/4 setjes van 12-15 herhalingen, een keer per week en ziet er prima uit! Succes.
            http://www.youtube.com/watch?v=F1PCW2xubGo

Deze dus? Ziet er goed uit. Ga hem ff proberen. Zag ook al cable crunches ook die ff proberen.

iemand nog een paar?

Comment

Dyno ik zie geen buik routines er in staan hoor?
              ojee, ik begin scheel te worden. Ik las bulk in plaats van buik.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

V-crunch (machine)

http://www.youtube.com/watch?v=F1PCW2xubGo

Deze dus? Ziet er goed uit. Ga hem ff proberen.
                Nou het is inderdaad dezelfde beweging, en vind hem effectiever dan een normale crunch. Vooral omdat ik geen pijn in mijn onderrug krijg wat soms voorkwam.
                Zelf doe ik hem op deze machine: Bodymaste India | Abdominal Crunch
                Weet niet of je deze hebt in je gym, maar hiermee is het handiger om er gewichten aan te hangen, ipv bij je borst te houden ofzo.
                Laissez Faire

Comment

dat vermoeden had ik al toen ik jouw post las

kan gebeuren...

Comment

haha, dat dacht ik al, ja.

Die V crunch kende ik nog niet, ik ga hem eens proberen!
                    Ik doe op dit moment hanging legraises, bench crunch (met extra gewicht) en sideplanks.
                    Doe dat in een circuitje en over een paar weken pak ik dan eens andere oefeningen. Dat doe ik zo al een tijdje en volgens mij gaat dat dus best lekker.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X