Isostar poeder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Isostar poeder

Hallo beste mensen van bodynet,

Ik weet niet waar dit hoort want ik ben net nieuw hier.

Ik drink nu sinds kort isostar poeder bij het fitnessen, 500ML water met 3 scheppen isostar poeder, maar mijn vraag is, heeft dit nut of juist niet?
    Want een vriend van me zij dat dat spul goed is, dus heb ik het gekocht om te proberen, maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat het allemaal doet.

Om heel eerlijk te zijn heb ik geen verstand van dit soort producten, en die heb ik ook nog nooit eerder gebruikt.

Voor de meeste hier zal dit topic wel dom overkomen haha

Groeten,

Jordy
    What you need to do is be thankfull for the life you got, know what im saying? Stop looking at what you ain't got, and start being thankful for what you do got.

Is gewoon hetzelfde als extran of AA-drink, enkel ander merk. Niet volledig overbodig, maar ook niet nodig.
    RAW: 155 - 155 - 220
    EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Denk dat het gebruik van isostar niet echt nodig is tijdens een krachttraining.

Isostar is namelijk een dorstlessende drank (isotoon dwz. bevat ongeveer 8% koolhydraten en bevat minder deeltjes dan de concentratie deeltjes in het bloed)

Isostar is vooral een hele goede leverancier van vocht (en een klein beetje energie in de vorm van koolhydraten maar is dus ongeveer 8% in heel de samenstelling)
      Het is bij krachttraining niet van belang om je vocht aan te vullen tijdens het trainen (omdat je niet veel vocht verliest en amper een uur in totaal traint normaal)

Pas als je duurtraining doet is vochtaanvulling bij vochtverlies van belang, aangezien het de prestatie negatief kan beïnvloeden. Als je dus aan duurtraining (cardio) doet in de fitness die langer als een uur duurt zou ik wel aanraden om je vocht aan te vullen. (bij voorkeur niet met isostar want dit bevat te weinig zout, dat voor betere vochtvasthouding zorgt, je bent beter af met een veel goedkopere zelfgemaakte isotone drank)

Comment

Originally posted by T-dog View Post
        Denk dat het gebruik van isostar niet echt nodig is tijdens een krachttraining.

Isostar is namelijk een dorstlessende drank (isotoon dwz. bevat ongeveer 8% koolhydraten en bevat minder deeltjes dan de concentratie deeltjes in het bloed)

Isostar is vooral een hele goede leverancier van vocht (en een klein beetje energie in de vorm van koolhydraten maar is dus ongeveer 8% in heel de samenstelling)
        Het is bij krachttraining niet van belang om je vocht aan te vullen tijdens het trainen (omdat je niet veel vocht verliest en amper een uur in totaal traint normaal)

Pas als je duurtraining doet is vochtaanvulling bij vochtverlies van belang, aangezien het de prestatie negatief kan beïnvloeden. Als je dus aan duurtraining (cardio) doet in de fitness die langer als een uur duurt zou ik wel aanraden om je vocht aan te vullen. (bij voorkeur niet met isostar want dit bevat te weinig zout, dat voor betere vochtvasthouding zorgt, je bent beter af met een veel goedkopere zelfgemaakte isotone drank)
        volgens mij moet jij eens wat harder gaan trainen. ik zweet me tijdens de KT een ongeluk, en mijn hele tshirt is kletsnet (letterlijk geen droge plek als ik echt zwaar train). voldoende vocht aanvullen en zorgen voor een goede hydratatie, heeft ook bij KT gevolgen voor de prestaties en is dus an te raden. een fles water is daarvoor uitstekend.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik zweet niet zoveel, maar bij inspanningen onder het uur kan het lichaam even goed presteren zonder je vocht aan te vullen. (echt gevaar is er dus niet, tenzij je aan toernooien meedoet) Maar uiteraard blijft het het beste om tijdens de training water te drinken (doe ik ook trouwens)

Ik bedoelde gewoon dat het effect dat isostar geeft een beetje te overpowered is voor krachttraining (en dus te duur want water volstaat)

Comment

Originally posted by T-dog View Post
            Ik zweet niet zoveel, maar bij inspanningen onder het uur kan het lichaam even goed presteren zonder je vocht aan te vullen. (echt gevaar is er dus niet, tenzij je aan toernooien meedoet) Maar uiteraard blijft het het beste om tijdens de training water te drinken (doe ik ook trouwens)

Ik bedoelde gewoon dat het effect dat isostar geeft een beetje te overpowered is voor krachttraining (en dus te duur want water volstaat)
            Dat hangt er ook maar net van af hoeveel vocht je verliest. Dyno is misschien een grotere "zweter" dan jij bent. In dat geval is veel vocht drinken gewoon nodig.
            Ben het wel met je eens dat Isostar meer een drank is voor duursporters dan voor krachtsporters.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Bedankt mensen

Dus voor krachttraining gewoon water gebruiken, maar voor zaalvoetbal wat ik ook doe, is isostar dus prima?

Groet Jordy
              What you need to do is be thankfull for the life you got, know what im saying? Stop looking at what you ain't got, and start being thankful for what you do got.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X