kop kaal of gemillimeterd voor kanker!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb normaliter ook gemillimeterd, nu wat langer. Verder wat sean zegt. Aandachttrekken is niet hetzelfde als helpen. Kijk maar naar dat PinkRibbon. Ben heel benieuwd hoeveel vrouwen nu daadwerkelijk zijn geholpen door een speldje, een glossy en een wandelingetje om aandacht te vragen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Heb normaliter ook gemillimeterd, nu wat langer. Verder wat sean zegt. Aandachttrekken is niet hetzelfde als helpen. Kijk maar naar dat PinkRibbon. Ben heel benieuwd hoeveel vrouwen nu daadwerkelijk zijn geholpen door een speldje, een glossy en een wandelingetje om aandacht te vragen.
      ik meen dat ik ergens heb gelezen dat van de 16,7 miljoen euro dat er is opgehaald is er maar rond de 167,000 euro echt naar onderzoek geweest
      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

^dat is bijna met elk 'goed doel'. Er gaat echt belachelijk weinig geld naar waar het echt naartoe moet.
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Kijk maar naar dat PinkRibbon. Ben heel benieuwd hoeveel vrouwen nu daadwerkelijk zijn geholpen door een speldje, een glossy en een wandelingetje om aandacht te vragen.
          Het is natuurlijk hipper om te zeggen dat je een cakje hebt gekocht voor 5 euro om zo 'het onderzoek tegen kanker' te steunen dan het financieren van een onderzoek met de titel 'the influence of *vul random stofnaam in* on uncontrollable DNA reproduction.'

De bestedingen van pink ribbon van '06-'10 zijn trouwens hier te vinden:
          Pink Ribbon -

Maar even iets anders: als trendwatcher is me opgevallen dat voorlichting over aids in Afrika weer de nieuwe hype wordt; ineens zijn alle bushokjes daarmee gevuld.
          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Die kop is al jaren afgerond op de millimeter, haha
            I don't train to be second because failure is not a option.

Comment

Originally posted by Plato View Post
              Die kop is al jaren afgerond op de millimeter, haha
              Ja, de mijne ook.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X