60 jarige urban bodybuilder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 60 jarige urban bodybuilder

Vond dit wel netjes voor zo'n oude kerel, nauwelijks tanden meer in zijn mik maar trainen doet hij 5 keer per week

dumpert.nl - Very Fit 60 Year Old
    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Ik zeg altijd, als ik met pensioen ga, heb ik eindelijk meer tijd om te sporten lijkt me heerlijk... Respect voor deze man. Maar eh, gezond is het niet als je mondhygiëne te wensen over laat, schijnt slecht te zijn voor je arteriële gezondheid. Dat hangt dan weer als nieuwsartikel op het mededelingenbord bij mijn mondhygiëniste, haha. Die heeft deze man nog nooit gezien in zijn leven!

Comment

Gebruikt zeker roids... Check die chest van hem dan.

Comment

Originally posted by jowblob View Post
        vindt het zielig en wel heel makkelijk om te zeggen dat iemand gelijk roids zou gebruiken.
        hoezo? ben je zelf 18 en heb lang niet zo'n goed fysiek als hij ofzo?
        ik denk dat hij niet eens het geld heeft voor roids. al weet ik eerlijk gezegd niet hoe duur die dingen zijn, iemand anders wel?

als je 5x per week traint en dat doe je al vanaf jongs af aan kun je gewoon zo'n fysiek bouwen
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
          vindt het zielig en wel heel makkelijk om te zeggen dat iemand gelijk roids zou gebruiken.
          ik denk dat hij niet eens het geld heeft voor roids. al weet ik eerlijk gezegd niet hoe duur die dingen zijn, iemand anders wel?

als je 5x per week traint en dat doe je al vanaf jongs af aan kun je gewoon zo'n fysiek bouwen
          Om even jou redenatie te volgen:

Ben je zelf 60 en heb je zo'n fysiek ofzo?
          'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Nou, gespierd of niet......ik zou het er niet mee kunnen.
            Dat gebit!
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

hehe respect =)

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post

zo is het maar net
                Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by jowblob View Post

Dus, jij bent jong en rookt/drinkt........

Lekkere vooroordelen allemaal, denk zeker ook, popping a pil and im arnold
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                    Ik zeg altijd, als ik met pensioen ga, heb ik eindelijk meer tijd om te sporten lijkt me heerlijk... Respect voor deze man. Maar eh, gezond is het niet als je mondhygiëne te wensen over laat, schijnt slecht te zijn voor je arteriële gezondheid. Dat hangt dan weer als nieuwsartikel op het mededelingenbord bij mijn mondhygiëniste, haha. Die heeft deze man nog nooit gezien in zijn leven!

Komt in ons kutlandje ook weer binnen enkele jaren dat mensen met halve gebitten en rotte tanden en kiezen rondlopen, de verzekerignen en de overheid doen hard hun best om alles onbetaalbaar te maken. Ik heb ook vrij slechte tanden en de tandarts is er mee bezig geweest, maar weet je wel wat het allemaal kost? Ik kan het niet zomaar even betalen om goed te onderhouden...........dus nu een groot probleem. Tandarts niet klaar en ik niet heen gaan........ waar is de goeie ouwe ziekenfonds tijd gebleven....
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ontopic, nice fysiek voor die leeftijd, zeer netjes.

En of hij ooit wel of niet wat gebruikt zou hebben....so what....nice fysiek, erg netjes voor een oude man.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

ziet er netjes uit MAAR we hebben in ons kikkerlandje toch veeeel grotere mooiere en ouwere manen. Ik heb geen foto van hem maar kijk even op you tube naar mijn oude trainer
                        Cor wijler 63 jaar en een hele grote
                        43 and still growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X