Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
Ik zeg altijd, als ik met pensioen ga, heb ik eindelijk meer tijd om te sporten lijkt me heerlijk... Respect voor deze man. Maar eh, gezond is het niet als je mondhygiëne te wensen over laat, schijnt slecht te zijn voor je arteriële gezondheid. Dat hangt dan weer als nieuwsartikel op het mededelingenbord bij mijn mondhygiëniste, haha. Die heeft deze man nog nooit gezien in zijn leven!
Gebruikt zeker roids... Check die chest van hem dan.
vindt het zielig en wel heel makkelijk om te zeggen dat iemand gelijk roids zou gebruiken.
hoezo? ben je zelf 18 en heb lang niet zo'n goed fysiek als hij ofzo?
ik denk dat hij niet eens het geld heeft voor roids. al weet ik eerlijk gezegd niet hoe duur die dingen zijn, iemand anders wel?
als je 5x per week traint en dat doe je al vanaf jongs af aan kun je gewoon zo'n fysiek bouwen
“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
vindt het zielig en wel heel makkelijk om te zeggen dat iemand gelijk roids zou gebruiken. hoezo? ben je zelf 18 en heb lang niet zo'n goed fysiek als hij ofzo?
ik denk dat hij niet eens het geld heeft voor roids. al weet ik eerlijk gezegd niet hoe duur die dingen zijn, iemand anders wel?
als je 5x per week traint en dat doe je al vanaf jongs af aan kun je gewoon zo'n fysiek bouwen
vindt het zielig en wel heel makkelijk om te zeggen dat iemand gelijk roids zou gebruiken.
hoezo? ben je zelf 18 en heb lang niet zo'n goed fysiek als hij ofzo?
zo is het maar net
Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!
Ik zeg altijd, als ik met pensioen ga, heb ik eindelijk meer tijd om te sporten lijkt me heerlijk... Respect voor deze man. Maar eh, gezond is het niet als je mondhygiëne te wensen over laat, schijnt slecht te zijn voor je arteriële gezondheid. Dat hangt dan weer als nieuwsartikel op het mededelingenbord bij mijn mondhygiëniste, haha. Die heeft deze man nog nooit gezien in zijn leven!
Komt in ons kutlandje ook weer binnen enkele jaren dat mensen met halve gebitten en rotte tanden en kiezen rondlopen, de verzekerignen en de overheid doen hard hun best om alles onbetaalbaar te maken. Ik heb ook vrij slechte tanden en de tandarts is er mee bezig geweest, maar weet je wel wat het allemaal kost? Ik kan het niet zomaar even betalen om goed te onderhouden...........dus nu een groot probleem. Tandarts niet klaar en ik niet heen gaan........ waar is de goeie ouwe ziekenfonds tijd gebleven....
ziet er netjes uit MAAR we hebben in ons kikkerlandje toch veeeel grotere mooiere en ouwere manen. Ik heb geen foto van hem maar kijk even op you tube naar mijn oude trainer
Cor wijler 63 jaar en een hele grote
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment