Originally posted by Robbie1970
View Post
Zijn er leden die hun eigen openbare gym hebben
Collapse
X
-
-
Originally posted by El_Loco View Postjuist wel... De dag van vandaag zijn mensen meer en meer bezig met gezond leven, bewegen,... Maar ze willen dit niet meer zonder begeleiding doen, dus gaan ze naar een sportschool. Bij een bank ga je ook veel gemakkelijker een lening krijgen voor een sportschool dan voor een cafe of dergelijke, gewoon omdat het in de lift zit. Dat powerlifting, strongman en hardcore gedachte is wel heel leuk maar het gaat niet echt werken. Ik deel de mening van Marnop...
maar om een lopende zaak te onderhouden moet ik me toch gaan richten op het commerciële volk ben ik bangThere are no shortcuts to any place worth going.
Comment
-
Originally posted by Dr Rude View PostIn Amerika zie je ze vaak, hier veel te weinig. Gyms gelocaliseerd in grote stockplaatsen, voor ieder wat wils. Meestal dan nog eens hardcore to the bone erbij. Voor zo een gym rij ik gerust een uurtje heen en terug.
Jij gaat er heen misschien, maar ondanks de tienduizenden leden van Bodynet en DBB bij elkaar....je krijgt een nieuwe hardcore gym niet zomaar vol. De groep serieuze bodybuilders en powerlifters, plus die het er ook nog eens voor over hebben om erg veel km's te rijden naar een gym is erg klein.
Bij mij in de regio, de enige echte hardcore gym, in Medemblik, een flink grote regio, minder dan 50 leden en dus gesloten. 3 squatracks of cages, 5 benches top kwaliteit en nog 2 mindere kwaliteit, dumbells tot 60 kilo en heel erg veel schijven tot en met 50 kilo. udere lijn zwara Panatta apparaten dus helemaal goed, maar.... Geen enkele powerlifter te zien en geen enkele (grote) bodybuilder van buiten de regio.
Gisteren een Gym bekeken in Friesland om over te nemen, kleine gym maar hardcore......ook net aan 50 leden en een behoorlijke grote regio ook die bedient wordt. Dus ook op dit moment niks. Mist ook de cardio en groepslessen voor de betere inkomsten.
Bij mij in het dorp, klein kutsportschooltje met ouwe troep en een paar nieuwere apparaten en vnl fitness, maar wel ook meerdere groepslessen en vecht/verdedigingsporten......ledental meer dan 300.....dussss.....
Dus hardcore gym beginnen....forget it. Je zou dan een bestaande moeten overnemen in een grotere plaats dan heb je kans dat het lukt, anders niet.Last edited by marnop; 04-12-2011, 22:27.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Ik denk ook altijd over een droom gym zelf te maken maar het is gewoon niet qua euro's handig om dat te maken.
Hardcore bestaat bijna niet en je moet al snel 500 leden hebben om echt winst te maken om ervan te kunnen leven.
deel dus ook Martin zijn mening.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View Postde markt is verzadigd en verziekt door de grotere ketens...
De sportschool waar ik train is een low budget sportschool. Er is een grote ruimte met veel cardioapparatuur en veel fitnesstoestellen. Het is ruim opgezet een er staan voldoende apparaten. Hier lopen ook de instructeurs. Daarnaast is een grote ruimte die ze de hardcorezaal noemen waar voldoende mogelijkheden zijn om op kracht te trainen. Daarnaast worden er groepslessen gegeven e.d..
Dit is een zelfstandige sportschool die sterk groeit ( en ook hier zijn healthcenters e.d.). En dat gewoon door het concept aan te sluiten op de bevolking. Er zijn veel laag opgeleide mensen die niet al te veel te besteden hebben. De sportschool is een low-budget sportschool, en heeft daarom een grote doelgroep in de omgeving waar deze sportschool staat.
Plaats je een sportschool zoals deze in een gebied met veel hoogopgeleide tweeverdieners, dan zal dit concept misschien helemaal niet werken.
Een goedlopende sportschool beginnen vraagt om een goed marktonderzoek. Hoe ziet de populatie eruit en wat zijn hun wensen.
Een eigen hardcore gym is natuurlijk erg mooi, maar als je ervan wilt leven zul je het een en ander toch aan de wensen van de potentiële klant moeten aanpassen. Leuk of niet leuk.....
Comment
-
Originally posted by El_Loco View Postjuist wel... De dag van vandaag zijn mensen meer en meer bezig met gezond leven, bewegen,... Maar ze willen dit niet meer zonder begeleiding doen, dus gaan ze naar een sportschool. Bij een bank ga je ook veel gemakkelijker een lening krijgen voor een sportschool dan voor een cafe of dergelijke, gewoon omdat het in de lift zit. Dat powerlifting, strongman en hardcore gedachte is wel heel leuk maar het gaat niet echt werken. Ik deel de mening van Marnop...
De gemiddelde fitnesser gaat 1.3 x per week trainen, is wel van een onderzoek van 1,5 jaar geleden maar het zal vast niet veel zijn veranderd.
Mensen leven juist helemaal niet gezond, dat denken ze alleen maar.
Ik krijg iedere dag de lijsten van mensen die "gezond" eten, maar is niks gezonds aan."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostMensen leven juist helemaal niet gezond, dat denken ze alleen maar.
Ik krijg iedere dag de lijsten van mensen die "gezond" eten, maar is niks gezonds aan.
Comment
-
Om genoeg leden aan te trekken zal je moeten netwerken met grote bedrijven bijvoorbeeld..
Bij ons trainen veel mensen voor maar €10,00 per maand omdat hun werkgever de rest betaald..
Ook trainen er veel mensen van voetbalclubs(jeugdselectie van fc Dordrecht) en nog een aantal sportclubs..
Comment
-
Ik heb zelf niet heel veel keus hier in de buurt en ben dus lid van zo'n Health Club omdat die de beste openingstijden voor mij had. Welgeteld 3 sportscholen in de buurt, waarvan 2 Health clubs.
Waar ik nu zit, is best ok, ik kan er nog prima mijn ding doen, maar dat ligt voor mij natuurlijk anders dan voor Martin bijvoorbeeld.
Maar ondanks dat dit zo'n grote club is "van alle gemakken voorzien" loopt het ledenaantal heel hard terug.
Het is duur en mensen gaan in deze tijd volgens mij het eerst op dit soort luxe bezuiningen.
Ik heb al een paar keer voorgesteld om een speciaal hardcore deel te maken, met mildere prijzen om zo in elk geval meer publiek en meer jongeren te trekken maar nee, men wil de status blijkbaar hoog houden."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View PostOm genoeg leden aan te trekken zal je moeten netwerken met grote bedrijven bijvoorbeeld..
Bij ons trainen veel mensen voor maar €10,00 per maand omdat hun werkgever de rest betaald..
Ook trainen er veel mensen van voetbalclubs(jeugdselectie van fc Dordrecht) en nog een aantal sportclubs..
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostBanken geven helemaal geen leningen meer voor nieuwe sportscholen.
De gemiddelde fitnesser gaat 1.3 x per week trainen, is wel van een onderzoek van 1,5 jaar geleden maar het zal vast niet veel zijn veranderd.
Mensen leven juist helemaal niet gezond, dat denken ze alleen maar.
Ik krijg iedere dag de lijsten van mensen die "gezond" eten, maar is niks gezonds aan.
Comment
-
Originally posted by erik1982 View PostDat is een van de mogelijke manieren om leden te trekken. Inspelen op wat er gevraagd wordt, innovatief zijn en blijven, alleen dan kun je een goed lopende sportschool (elk bedrijf) opbouwen en behouden.
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostIk heb zelf niet heel veel keus hier in de buurt en ben dus lid van zo'n Health Club omdat die de beste openingstijden voor mij had. Welgeteld 3 sportscholen in de buurt, waarvan 2 Health clubs.
Waar ik nu zit, is best ok, ik kan er nog prima mijn ding doen, maar dat ligt voor mij natuurlijk anders dan voor Martin bijvoorbeeld.
Maar ondanks dat dit zo'n grote club is "van alle gemakken voorzien" loopt het ledenaantal heel hard terug.
Het is duur en mensen gaan in deze tijd volgens mij het eerst op dit soort luxe bezuiningen.
Ik heb al een paar keer voorgesteld om een speciaal hardcore deel te maken, met mildere prijzen om zo in elk geval meer publiek en meer jongeren te trekken maar nee, men wil de status blijkbaar hoog houden.
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View Postikzelf betaal €10,00 per maand minder omdat ik verzekerd ben bij Trias Zorgverzekeraar en hun een deal hebben met Sportcity..I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door MichelleantonioThe bespoke solutions of custom Android application development are perfectly tailored to your business needs. These services ensure that the application...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...2 dagen geleden
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
3 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
6 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment