Ben het zat!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ben het zat!!!

Yo....

Na bijna een jaar trainen bij ons in de sportschool in Monnickendam...Heb ik het nu wel gehad.Ik vind dat daar te weinig machines zijn en de begeleiding is gewoon ### en daarbij er lopen ook geen echte pro's ofzo waar je tegenop kunt kijken.Alleen maar dat soort lui van ik train met bier.Er is gewoon niet meer zoveel te leren.Dus ik gaan andere sportschool zoeken waarschijnlijk in purmerend word wel wat duurder pm,maar je heb ook echt heel wat meer.En er zijn goede mensen daar die je op het goede pad kunnen helpen.Aankomende week ff checken daarzo..

Greetz..

Een goede sportschool vindt ik ook wel belangrijk, bij ons is er een goede sfeer enig nadeel daarvan is dat ze je telkens komen lastig vallen als je bezig bent. Machines zijn belangrijk maar als ik naar een sportschool ga kijken kijk ik toch eerst naar hoeveel de dumbels gaan,en hoeveel schijven ze hebben, en of er goede machines zijn voor de beentraining al de rest interseert me niet.

Maar goed, als je je niet meer goed voelt op je huidige sportschool moet je veranderen

Grtz
    stil growing

Comment

Dumbells gaan tot 40 Kg,Been machines staan er wel maar niet echt alle die je nodig zou hebbnen voor geadvanceerde gebruikers.De Sfeer ken me geen ### schelen ik kom voor te trainen en te gainen.Aan schijven vind ik het ook niet echt supergeweldig.Wil gewoon een sportschool waar ik voor altijd ken blijven trainen en waar ik nooit over de zwaarte limiet heen zal gaan.Op eigen sportschool ken ik nog genoeg hoger gaan maar heb liever meteen een goede sportschool met alles er op en araan.En wil ook in medejaren wat meer leren van steroiden gebruik en dat zal bij oude sportschool helaas niet gaan want er zijn geen mensen die het daar gebruiken of gebruikt hebben...Ohja en rugoefeningen zeer beperkte apparaten...Magoed genoeg reden om andere sportschool te nemen.Basis is gebouwd nu gaan voor grotere werk.

Greetzz

Comment

Suc6 met zoeken. Via internet kan je wel goed zoeken naar de mogelijkheden van een andere sportschool.

Zou zeker zoals Snipke zegt kijken tot hoe zwaar de dumbells gaan en of je genoeg oefeningen met los gewicht kan doen.

Verhalen in de sportschool over steroiden zijn meestal niet echt van hoog niveau. Zou daar niet teveel naar luisteren, je kan beter via internet informatie zoeken en logs ed. op verschillende boards lezen.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

jah ok lopgish...maar wil gewoon ook wat met wat meerdere pro's in aanrakin komen enzo...maa rik ga naar Fitnessfirst in purmerend dies heel erg groot..en je krijgt lidmaadschap zodat je naar elke sportschool van hun ken gaan.ze hebben mer dan 100 app.staan in de zaal + goede begeleidign etc...Ga de rff kijkkie nemen..

Comment

ik zou dan ook zoeken naar een nieuwe posrtschool vooral met jou doelstelling en motivatie
            It's not onley a sport, it is a way of life

Comment

Ik zelf train in coevorden bij kokoro (www.kokoro.nl)
              De eigenaar hiervan is oud nederlands kampioen
              bodybuilding. Dus als ik ergens vragen over heb kan ik
              alles aan hem vragen kan je vertellen dat ik dit wel een
              voordeel vind. Verder gaan de losse gewichten tot
              50 kg en zijn er genoeg oefeningen voor de benen.
              Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (gerwin1000 @ Okt. 09 2004,19:07)]Ik zelf train in coevorden bij kokoro (www.kokoro.nl)
                De eigenaar hiervan is oud nederlands kampioen
                bodybuilding. Dus als ik ergens vragen over heb kan ik
                alles aan hem vragen kan je vertellen dat ik dit wel een
                voordeel vind. Verder gaan de losse gewichten tot
                50 kg en zijn er genoeg oefeningen voor de benen.
                Die site kende ik al, ben het niet eens met wat ze allemaal vertellen op hun homepage, maar dat terzijde.
                Volgens mij kan je je daar wel uitleven en ook wel goede adviezen krijgen

GRtz.
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

hoop voor je dat je een leukere en betere sportschool vind,xeno.

greetzz

Comment

Ik train zelf ook bij Fitness First in Purmerend. Staan veel goede machines dumbells gaan tot 40 kilo. Maar er lopen niet veel bodybuilders rond. Ik vind zelf dat je daar niet goed begeleidt wordt door de instructeurs. Ze lopen wel rond maar ze spreken je nooit aan als je oefening verkeerd uitvoert ofzo. Heel af en toe gebeurt het wel en dan sta je dus gewoon een jaar een oefening verkeert te doen. Maar voor de rest is het wel een mooie sportschool met veel faciliteiten.
                    Greetingz Kroesuway

Comment

Succes kerel!

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (kroesuway @ Okt. 10 2004,13:38)]Ik train zelf ook bij Fitness First in Purmerend. Staan veel goede machines dumbells gaan tot 40 kilo. Maar er lopen niet veel bodybuilders rond. Ik vind zelf dat je daar niet goed begeleidt wordt door de instructeurs. Ze lopen wel rond maar ze spreken je nooit aan als je oefening verkeerd uitvoert ofzo. Heel af en toe gebeurt het wel en dan sta je dus gewoon een jaar een oefening verkeert te doen. Maar voor de rest is het wel een mooie sportschool met veel faciliteiten.
                        Greetingz Kroesuway
                        En hoezit het met het aantal machines enzo.......Dumbells tm 40 kilo maar . vertel er is wat over kroes....hoe het met de machines zit etc..hoever die dingen gaan..

Comment

Ik zal morgen ff voor je kijken tot hoeveel kilo's die machines gaan. Zit wel wat gewicht aan hoor. Ik vind de keuze aan machines redelijk goed. Ik betaal momenteel 50 euro per maand voor een jaarabonnement. Voorheen betaalde ik 56 euro per maand. Maar dan kon je elke maand opzeggen. Verders mooie kleedkamers, je kan dvd's meenemen (bij prijs inbegrepen), sauna en turksstoombad. Als je wil kan je meedoen met spinnen of body-combat. Denk niet dat je dat wilt maar het kan allemaal. Van het aantal kilo's per machine hoor je nog van me.
                          Greetingz Kroesuway

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Okt. 10 2004,19:03)]
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (kroesuway @ Okt. 10 2004,13:38)]Ik train zelf ook bij Fitness First in Purmerend. Staan veel goede machines dumbells gaan tot 40 kilo. Maar er lopen niet veel bodybuilders rond. Ik vind zelf dat je daar niet goed begeleidt wordt door de instructeurs. Ze lopen wel rond maar ze spreken je nooit aan als je oefening verkeerd uitvoert ofzo. Heel af en toe gebeurt het wel en dan sta je dus gewoon een jaar een oefening verkeert te doen. Maar voor de rest is het wel een mooie sportschool met veel faciliteiten.
                            Greetingz Kroesuway
                            En hoezit het met het aantal machines enzo.......Dumbells tm 40 kilo maar  . vertel er is wat over kroes....hoe het met de machines zit etc..hoever die dingen gaan..
                            Tot 40 kilo maar? sorry maar gebruik je die al dan?
                            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (red @ Okt. 10 2004,22:00)]
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Okt. 10 2004,19:03)]
                              Originally posted by [b
                              Greetingz Kroesuway
                              En hoezit het met het aantal machines enzo.......Dumbells tm 40 kilo maar  . vertel er is wat over kroes....hoe het met de machines zit etc..hoever die dingen gaan..
                              Tot 40 kilo maar? sorry maar gebruik je die al dan?
                              Neej nog niet red...maaar ik wil gewoon gelijk een geadvanceerde sportschool waar ik lang door ken gaan...Ken beter nu wisselen naar een goede waar ik nog lang mee ken gaan en waar alle goede benodigde machines staan ..

Greetzzz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X